قیمت کاشت و اکستنشن مژه بانوان، تخمین هزینه کاشت و اکستنشن مژه بانوان مرداد ۱۴۰۲ سنجاق

این گفته معروف که “هر چقدر پول بدی آش می خوری” واقعا درست است. حتی در رابطه با اکستنشن مژه هم قیمت ها نشان دهنده کیفیت کار هستند. مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی اکستنشن مو و مژه از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید اکستنشن مو و مژه رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش اکستنشن مژه آموزشگاه دترلند شرکت کنید. سپس به روش های مختلف برداشت و استخراج فولیکول های مو از سایت اهدا کننده که معمولا پشت گردن یا ساق پا است یک برش سطحی ایجاد شده و فولیکول های مورد نظر برای پیوند خارج خواهند شد. فروشگاه اینترنتی رژفام با عرضه بهترین محصولات از برترین برندهای دنیا، امکان خرید آنلاین مجموعه کاملی از محصولات آرایشی اورجینال را با تضمین کیفیت و اصالت کالا را فراهم نموده است .

این به این دلیل است که آن‌ها می‌توانند رشد کنند و ممکن است نیاز به پیرایش و اصلاح داشته باشند. اغلب افرادی که به هر علت مژه های کم پشتی دارند، متقاضی کاشت مژه هستند. این کم پشتی ممکن است علل مادرزادی داشته یا به دلیل ضعف مژه یا در اثر سانحه ای اتفاق افتاده باشد. همچنین افرادی که از شکل رویش مژه های خود ناراضی هستند می توانند اقدام به عمل پیوند مژه نمایند. از بهترین روغن های تقویت کننده مژه، می توان از روغن زیتون و روغن کرچک نام برد. شب ها قبل از خواب، آرایش خود را کاملا پاک کنید و سپس با پوشش نازکی ازروغن انتخابی خود، تمام سطح مژه ها را بپوشانید.

اکستنشن مژه برای افرادی مناسب است که مژه‌هایی کم‌تر از ۳ میلی متر دارند چرا که به هر حال این فرایند مستلزم صرف وقت و هزینه است و می‌بایست به صرفه بودن آن را سنجید. اکستنشن مژه روشی کاملا بدون درد برای دستیابی به مژه‌هایی بلند و فریبنده است. موادی که برای اکستنشن مژه استفاده می‌شود از هر سالن به سالن دیگر متفاوت است و جنس اکستنشن‌ها می‌تواند از مواد مصنوعی، موی سمور و یا فیبر ابریشم باشد. فرایند آن کاملا بدون درد است و انجام آن حدود یک تا دو ساعت و نیم به طول می‌‌انجامد. در حالی که کاشت مژه، جراحی حساسی است که توسط متخصص و با پیوند زدن موی قسمت‌های دیگر بدن به پلک انجام می‌شود. در اینجا قصد داریم تا شما را با انواع کاشت مژه و اکستنشن مژه آشنا کنیم و به سوالات اصلی شما پاسخ دهیم.

در این جراحی مویی از خارج بدن بیمار اضافه نمی شود و تمام موها از قسمت های پشت سر و بین گوش ها که به آن ها بانک مو گفته می شود، برداشت می شوند. مهارت جراح و تخصص کادر پزشکی در کلینیکی که کاشت مو در آن انجام می شود، در نتیجه ی جراحی بسیار مهم و تاثیرگذار است. مژه های مصنوعی مثل مژه های واقعی خود شما ضخامت، بلندی و حالت های متفاوتی دارند تا ترکیب زیبایی در کنار مژه های واقعی داشته باشند. مژه های باید انقدر طبیعی باشند که دیگران تصور کنند ریمل زده اید. اما نکته پایانی در انتخاب کاشت مژه یا اکستنشن مژه این است که از مراکز معتبر کمک بگیرید که مواد و پکیج ایمنی و استاندارد استفاده می کنند تا با خیالی آسوده از زیبایی خود لذت ببرید. کاشت مژه چهار مدل اصلی مژه طبیعی، چشم باز، چشم گربه ای و چشم عروسکی دارد اما با توجه به روش انجام آن مدل های مختلفی از کاشت مژه وجود دارد که در ادامه مقاله به آنها می پردازیم.

همچنین پوست سر شما نیز که دچار جراحت شده پس از چند روز بهبود می‌یابد و ناراحتی چندانی برای شما ایجاد نمی‌کند. همچنین اگر به طور ژنتیکی مژه‌های کم پشت و کوتاه دارید کاشت مژه دائم نیاز شما برای داشتن مژه‌هایی بلند و زیبا و پرپشت را برای همیشه برطرف می‌کند. ماندگاری اکستنشن حدود ۳ یا ۴ هفته است که پس از گذشت این مدت، می‌توانید برای ترمیم به سالن زیبایی مد نظرتان مراجعه کنید.

فرآیند کاشت موقت مژه با استفاده از چسب خاصی انجام می‌شود که مژه‌های ساختگی را به مژه‌های طبیعی شما متصل می‌کند. مژه‌های مصنوعی می‌توانند از مواد مختلفی مانند موی انسان، یا الیاف سنتتیک ساخته شده باشند. در این نوع کاشت از تارهای مصنوعی استفاده شده و با استفاده از چسب گیاهی و موقت به مژه ها چسبیده و به صورت مخفی از زیر پلک گذاشته می شود که کاملا طبیعی و بی ضرر می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار