قوانین ESG و رای نیابتی DOL


جمعه 16 دسامبر 2022

سال گذشته و، کار (“DOL”) تغییراتی را در مقررات ERISA پیشنهاد کرد که در نظر گرفتن عوامل محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (“ESG”) در برنامه های بازنشستگی، و همچنین ملاحظات امانتداری مربوط به اعمال حقوق سهامداران را کنترل می کند. مانند نمایندگان رای گیری) با توجه به دارایی های طرح. اخیراً، در 22 نوامبر 2022، DOL آ،ین اصلاحیه خود را در قو،ن ESG/Proxy Voting، “احتیاط و وفاداری در انتخاب سرمایه گذاری های طرح و اعمال حقوق سهامداران” (“قانون نهایی 2022”) منتشر کرد. قانون نهایی 2022 انعطاف پذیری بیشتری را برای امانتداران طرح فراهم می کند تا تغییرات آب و هوا و سایر عوامل محیطی، اجتماعی و حاکمیتی را هنگام انتخاب سرمایه گذاری های بازنشستگی در نظر بگیرند و تأکید مجددی بر اعمال حقوق سهامداران، مانند رأی نیابتی، ارائه می دهد.

زمینه و نمای کلی

ERISA ایجاب می کند که امانتداران باید «صرفاً به نفع شرکت کنندگان و ذینفعان» عمل کنند. در حالی که این اصل قلب رفتار امانتداری است، سؤالاتی در مورد اینکه آیا وفاداران می توانند یا باید عوامل ESG را در تصمیم گیری های سرمایه گذاری در نظر بگیرند یا خیر، مطرح شده است. برای دهه‌ها، این موضوع منجر به کشمکش مداوم دستورالعمل‌های فرعی (ی،ی دستورالعمل‌های غیررسمی و غیر ا،ام‌آور مانند بولتن‌های کمک‌های مید،) بین ،ت‌های جمهوری‌خواه و دموکرات شده است.

در سال 2020، DOL اصلاحات مربوط به وظایف سرمایه گذاری ERISA و قو،ن رای نیابتی خود را نهایی کرد و از برخی جهات قو،ن را در رابطه با سرمایه گذاری ESG «سخت تر» کرد و تا حدی تعهدات امانتداران برای اعمال حقوق سهامداران را «کم کرد». دیدگاه کلی صنعت مدیریت دارایی و جامعه برنامه بازنشستگی این بود که این اصلاحات 2020 (“مقررات 2020”) عدم اطمینان را در مورد اینکه آیا عوامل ESG را می توان مالی در نظر گرفت و در نتیجه، اینکه آیا یک امانتدار ممکن است ESG و سایر عوامل را در نظر بگیرد ایجاد کرد. اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری و رای نیابتی در اوایل سال 2021، DOL یک سیاست غیراجباری در مورد مقررات 2020 صادر کرد. بعداً در سال 2021، DOL مجموعه جدیدی از مقررات پیشنهادی (“پیشنهاد 2021”) را صادر کرد که به دنبال تغییر جنبه های کلیدی مقررات 2020 و حذف موانع درک شده برای در نظر گرفتن عوامل ESG بود.

قانون نهایی 2022 که ماه گذشته منتشر شد تا حد زیادی منع، کننده پیشنهاد سال 2021 با برخی توضیحات است و به طور قابل توجهی محدودیت های سرمایه گذاری ESG را کاهش می دهد. قانون نهایی 60 روز پس از انتشار در رجیستر فدرال لازم الاجرا است، با این تفاوت که تغییرات رای نیابتی یک سال پس از انتشار اعمال می شود. تغییرات خاص در قانون نهایی 2022 و حذف کلیدی از قانون در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

حذف اصطلاحات «مالی/غیر مالی» 2020

قانون نهایی 2022 اصطلاحات “مالی/غیر مالی” را در مقررات 2020 حذف می کند که بین تصمیماتی که اگر بر اساس “عوامل مالی” مجاز باشد یا اگر بر اساس “عوامل غیر مالی” مجاز نباشد، تمایز قائل می شود. این زبان برای بسیاری گیج‌کننده بود و تأثیری دل،اش بر انتخاب‌های سودمند مالی داشت. در عوض، قانون نهایی 2022 یک اصطلاح “ریسک بازده” را اتخاذ می کند:[A] تصمیم امانتدار در رابطه با یک سرمایه گذاری یا مسیر اقدام سرمایه گذاری باید بر اساس عواملی باشد که امانتدار به طور منطقی تشخیص می دهد که مربوط به تجزیه و تحلیل ریسک و بازده است.

در نظر گرفتن عوامل ESG

قانون نهایی 2022 متن نظارتی را اضافه می کند که توضیح می دهد که تصمیم امانتدار در رابطه با یک سرمایه گذاری یا اقدام سرمایه گذاری باید بر اساس عواملی باشد که امانتدار به طور منطقی تشخیص می دهد که به تجزیه و تحلیل ریسک و بازده مربوط هستند و چنین عواملی «ممکن است اثرات اقتصادی تغییرات آب و هوا را شامل شود. و سایر عوامل محیطی، اجتماعی یا حاکمیتی.»

به طور قابل توجهی، قانون نهایی 2022 از پیشنهاد 2021 با حذف زبان پیشنهادی انحراف داشت که بیان می‌کرد که در نظر گرفتن سرمایه‌گذاری توسط امانت‌دار «ممکن است اغلب» نیاز به ارزیابی اثرات تغییرات آب و هوا و سایر عوامل ESG بر سرمایه‌گذاری داشته باشد. با رد این زبان پیشنهادی «ممکن است اغلب نیاز باشد»، DOL تأیید می‌کند که اگرچه عوامل ESG ممکن است بخشی از ارزیابی محتاطانه ریسک و بازده باشد، اما در نظر گرفتن عوامل ESG ا،امی نیست.

تغییرات جایگزین سرمایه گذاری پیش فرض واجد شرایط (“QDIA”).

قانون نهایی 2022 ممنوعیت مقررات سال 2020 را در مورد جایگزین های سرمایه گذاری پیش فرض واجد شرایط (“QDIAs”) حذف می کند، مانند صندوق تاریخ پیش فرض طرح 401(k) که “شامل، در نظر گرفتن یا نشان دادن استفاده از یک یا چند غیر غیرمجاز است. عوامل مالی.» به عبارت دیگر، قانون نهایی 2022 قو،ن ویژه ای را برای QDIA که تحت مقررات 2020 اعمال می شود حذف می کند، به طوری که “همان استانداردهایی که برای QDIA ها به طور کلی برای سرمایه گذاری ها اعمال می شود.”

اصلاحات در آزمون تای بریک

تغییر مهم دیگر در قانون نهایی 2022، فرمول بندی آن از استاندارد “Teebreaker” است، که به امانتداران اجازه می دهد در برخی شرایط، مزایای وثیقه را به ،وان تساوی شکن در نظر بگیرند. پیش از این، مقررات 2020 فقط در نظر گرفتن عوامل غیرمالی به ،وان “توازن” اجازه می داد که “امامدار طرح قادر به تشخیص نباشد”. [between alternative investments] تنها بر اساس عوامل مالی.» در مقابل، قانون نهایی 2022 یک قانون تساوی شکن انعطاف‌پذیرتر ارائه می‌کند، «نیاز[ing] امانتدار با احتیاط به این نتیجه برسد که سرمایه گذاری های رقیب … به طور مساوی در خدمت منافع مالی طرح در افق زم، من، است. در چنین مواردی، امانتدار منعی برای انتخاب سرمایه گذاری بر اساس منافع وثیقه یا عوامل غیرمالی به غیر از بازده سرمایه گذاری ندارد. قانون نهایی 2022 همچنین ا،امات مستندات دقیق تر مقررات 2020 را برای این تصمیمات تساوی حذف می کند.

اولویت های شرکت کننده

علاوه بر این، DOL مقرراتی را اضافه کرد که بیان می‌کرد که امانتداران در هنگام ایجاد فهرستی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری محتاطانه برای طرح‌های حساب فردی که توسط مشارکت‌کنندگان هدایت می‌شوند، با اولویت‌های شرکت‌کنندگان، وظیفه وفاداری خود را نقض نمی‌کنند. DOL توضیح داد که اگر انطباق با ترجیحات شرکت کنندگان منجر به مشارکت بیشتر و نرخ های تعویق بالاتر شود، می تواند به امنیت بازنشستگی بیشتر نیز منجر شود. بنابراین، در نظر گرفتن اینکه آیا یک گزینه سرمایه‌گذاری با اولویت‌های شرکت‌کنندگان همسو است یا خیر، می‌تواند برای پیشبرد اه، طرح مرتبط باشد. با این حال، وظیفه احتیاط همچنان اعمال می‌شود و حتی اگر شرکت‌کنندگان آن را بخواهند، سرمایه‌گذاری «بی‌احتیاطی» نمی‌تواند در فهرست صندوق برنامه گنجانده شود. این شفاف سازی می تواند پیامدهای گسترده ای برای انتخاب سرمایه گذاری فراتر از فضای ESG داشته باشد.

تغییرات در قو،ن رای دادن به نمایندگی

قانون نهایی 2022 بی،ه مندرج در مقررات 2020 را حذف می کند که “وظیفه امانتداری برای مدیریت حقوق سهامداران … مست،م رای دادن هر نماینده یا استفاده از هر حق سهامدار نیست.” DOL معتقد بود که این زبان می‌تواند «به اشتباه به‌،وان نشان‌دهنده این است که امانتداران طرح باید نسبت به اعمال حقوق خود به‌،وان سهامداران بی‌تفاوت باشند، حتی اگر هزینه آن حداقل باشد» تعبیر شود. در مقابل، به نظر می‌رسد قانون نهایی 2022 نشان می‌دهد که حداقل در برخی موقعیت‌ها، ممکن است از امانتداران خواسته شود که از حقوق سهامداران استفاده کنند، زم، که برای حفاظت از منافع شرکت‌کنندگان ضروری است.

قانون نهایی 2022 همچنین دو بندر امن «نیابتی بدون رأی» را حذف می‌کند که به حامیان مالی اجازه می‌دهد موضعی بدون رأی اتخاذ کنند که (1) یک پیشنهاد «به طور قابل ملاحظه‌ای به فعالیت‌های تجاری صادرکننده مرتبط نباشد یا … انتظار می‌رود که اثر با اهمیتی داشته باشد. در مورد ارزش سرمایه‌گذاری» یا (2) «حفظ طرح در یک ناشر واحد نسبت به کل دارایی‌های سرمایه‌گذاری طرح زیر یک آستانه کمی است».

غذای آماده کلیدی

مقررات 2020 در ابتدا بر تمایل برخی از امانتداران ERISA برای سرمایه گذاری در صندوق های خصوصی که در نظر گرفتن ESG در تصمیم گیری سرمایه گذاری آنها ادغام می شود، تأثیر منفی داشت. قانون نهایی 2022 باید آسایش بیشتری را برای امانتداران ERISA فراهم کند که ممکن است بخواهند در چنین صندوق هایی سرمایه گذاری کنند، از طریق توانمندسازی آن امانتداران برنامه بازنشستگی برای در نظر گرفتن تغییرات آب و هوا و سایر عوامل ESG هنگام تصمیم گیری برای سرمایه گذاری و اعمال حقوق سهامداران، مانند رای دادن به نمایندگی. با این حال، علیرغم موضع گیری پیرامون این مقررات، تغییرات جزئی در اصطلاحات، و تغییر در چند نکته کلیدی، قانون نهایی 2022 در نهایت شباهت های بسیار بیشتری با مقررات 2020 (و راهنمایی های قبلی) دارد تا تفاوت.

با وجود کاهش مقررات قبلی، قانون نهایی 2022 دو اصل طول، مدت را برای امانتداران سرمایه گذاری مجدداً تأیید می کند: اولینوظایف محتاطانه و وفاداری مست،م آن است که امانتداران طرح ERISA بر روی عوامل ریسک بازده مرتبط تمرکز کنند و منافع شرکت کنندگان و ذینفعان (مانند قرب، ، بازده سرمایه گذاری یا پذیرش ریسک سرمایه گذاری اضافی) را تابع اه، غیرمرتبط با ارائه مزایا نکنند. تحت طرح دومینهنگامی که دارایی های یک طرح شامل سهام سهام می شود، وظیفه امانتداری برای مدیریت دارایی های طرح شامل مدیریت حقوق سهامداران مربوط به آن سهام، مانند حق رای به نمایندگان است.

© 2022 Miller, Canfield, Paddock and Stone PLC بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 350


منبع: https://www.natlawreview.com/article/erisa-and-esg-less-confusion