قوانین مالیاتی ایالتی و کار از راه دور


نیروی کار متحرک مزایای بی شماری دارد. با این حال، عواقب مالیاتی زیادی همراه با آن وجود دارد. در حالی که بسیاری از مالیات دهندگان به راه حل فدرال برای برخی از مسائل مالیاتی ایجاد شده توسط نیروی کار متحرک امیدوار بودند، برخی از ایالت ها این مسائل را به تنهایی حل کرده اند (یا حداقل تا حدی حل کرده اند). به ،وان مثال، در سال 2019، ایلینوی قانونی را تصویب کرد که از 1 ژانویه 2020 اجرایی شد، به موجب آن افراد غیر مقیم در صورتی که 30 روز یا کمتر در ایالت کار کنند مشمول مالیات بر درآمد شخصی در ایالت نمی شوند و کارفرمایان م،م به ،ر ، دستمزد کارمند در آن ایالت نیستند. وضعیت. Ill. SB 1515 (2019). مثل همیشه، برخی از اخطارها در قاعده کلی وجود دارد، مانند درآمد ،ب شده توسط ورزشکاران حرفه ای. دیدن. Ill. Dep’t of Rev. Pub. 130 (1 اوت 2022).

در سال 2022، ویرجینیای غربی قانون مشابهی را تصویب کرد که یک بندر امن 30 روزه را برای افراد غیر مقیمی که در ایالت کار می کنند فراهم می کند. W. Vir. HB 2026 (2022). لوئیزیانا همچنین قانون نیروی کار سیار را از 1 ژانویه 2023 تصویب کرد که یک بندر امن 25 روزه را فراهم می کند. قانون LA شماره 383. و، درآمد لوئیزیانا اخیراً مقررات مربوط به قانون جدید را وضع کرده است. LAC 61:I.1923 (اثر. 20 فوریه 2023).

بر اساس مقررات لوئیزیانا، یک سری ا،امات برای معافیت درآمد افراد غیر مقیم از مالیات لوئیزیانا و برای خلاص شدن کارفرما از مسئولیت های ،ر مالیات وجود دارد. RS 47:248 (B); LAC 61:I.1923(A)(2). بسیاری از این ا،امات نسبتاً خوش خیم هستند – مانند اینکه کارمند باید 25 روز یا کمتر در ایالت کار کرده باشد یا اینکه فرد غیر مقیم باید در طول سال تقویمی در بیش از یک ایالت کار انجام داده باشد. شناسه. با این حال، یک ا،ام وجود دارد که ممکن است مشکلات انطباق ایجاد کند.

به طور خاص، یکی از موارد زیر باید برای افراد غیر مقیم اعمال شود: (1) درآمد غیر مقیم باید طبق قانون اساسی ایالات متحده یا قانون فدرال از مالیات معاف باشد. (2) ایالت محل س،ت غیر مقیم مالیات بر درآمد شخصی اعمال نمی کند. یا (3) ایالت محل س،ت غیر مقیم معافیت قابل ملاحظه ای را فراهم می کند. شناسه. گزینه اول اضافی است – اگر درآمد غیر مقیم از مالیات معاف باشد، ،ر مالیات ا،امی نیست و فرد غیر مقیم مشمول مالیات بر آن درآمد در لوئیزیانا نیست.

برای گزینه دوم، در حال حاضر تنها 9 ایالت از جمله فلوریدا، تگزاس و وایومینگ وجود دارد که مالیات بر درآمد شخصی اعمال نمی کنند. بنابراین، اگر کارمند در یکی از این ایالت ها اقامت داشته باشد، ممکن است معافیت اعمال شود.

برای گزینه سوم، نه اساسنامه و نه آیین نامه «به طور قابل ملاحظه ای مشابه» را تعریف نمی کنند. شناسه. به ،وان مثال، آیا مفاد ایلینویز به طور قابل ملاحظه ای مشابه است، حتی اگر بندر امن آن 30 روز باشد؟ اگر مقررات ،ت مقیم دیگر ایالت ها را م،م به وضع مقررات مشابه نکند، چه؟ پاسخ نامشخص است. مسلماً چنین مقرراتی هنوز به طور قابل ملاحظه ای مشابه هستند. در حال حاضر، تنها تعداد انگشت شماری از ایالت ها دارای مقرراتی هستند که می توانند به ،وان مشابه طبقه بندی شوند، از جمله ایلینوی، داکوتای شمالی و ویرجینیای غربی. بنابراین، برای اعمال این بخش از معافیت، یک کارمند باید در یکی از این ایالت ها اقامت داشته باشد.

ایالت هایی که قو،ن نیروی کار سیار را تصویب کرده اند باید به دلیل تلاش هایشان برای کاهش برخی از بارهای مالیاتی مورد ستایش قرار گیرند. با این حال، با مقرراتی مانند لوئیزیانا، این معافیت برای ،نان کمتر از نیمی از ایالت ها اعمال می شود. هم کارمندان و هم کارفرمایان باید احتیاط کنند و تأیید کنند که تمام ،اصر معافیت اعمال می شود.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/state-solutions-to-mobile-workforce