قانون RECOUP از کمیته بانکداری سنا خارج شد


در 21 ژوئن 2023، کمیته امور بانکی، مسکن و شهرسازی سنای ایالات متحده (“کمیته بانکی سنا”) قانون بازیابی غرامت اجرایی از اقدامات غیرقابل پاسخگویی (“قانون RECOUP”) را از کمیته خارج و به کل سنا رای داد. با 21 رای موافق و 2 رای موافق. سود و غرامت اجرایی، نادیده گرفتن بخشنامه‌ها و هشدارهای تنظیم‌کننده‌ها و شرط‌بندی مخاطره‌آمیز به ضرر مشتریان خود. سه اصل کلیدی قانون RECOUP عبارتند از (1) افزایش قدرت نظارت، (2) تقویت حاکمیت شرکتی و (3) افزایش بازدارندگی.

1. مرجع نظارتی تقویت شده. قانون RECOUP به ،ت فدرال این امکان را می دهد که (i) مدیران ارشد بانک هر بانک بیمه شده را صرف نظر از اندازه، به دلیل ناتو، در مدیریت من، ریسک ها و حاکمیت موسسات مربوطه خود برکنار کند و (ii) در صورت ورش،تگی بانک، برای پس گرفتن هر گونه پاداش، غرامت مبتنی بر انگیزه یا غرامت مبتنی بر سهام که توسط یک مدیر ارشد (و همچنین هرگونه سود حاصل از فروش سهام بانک) یک بانک با 10 میلیارد دلار یا بیشتر در کل دارایی های تلفیقی در دو سال قبل دریافت شده است. گفت ش،ت قانون RECOUP به طور کلی «مجری ارشد» را به م،ای «شخصی که دارای اختیار نظارت برای مدیریت کل حاکمیت، عملیات، ریسک یا امور مالی یک مؤسسه سپرده‌گذاری یا مؤسسه سپرده‌گذاری است» تعریف می‌کند، که شامل یک رئیس، C- مجری مجموعه، رئیس هیئت مدیره، یک مدیر داخلی هیئت مدیره و/یا هر فردی که در صورت ،وم موقعیتی معادل را اشغال می کند.

2. تقویت حاکمیت شرکتی. قانون RECOUP هر مؤسسه سپرده‌گذاری و مؤسسه سپرده‌گذاری را م،م می‌کند که دارایی‌های تلفیقی 10 میلیارد دلاری یا بیشتر باشد، در آیین‌نامه‌ها و اساسنامه‌های خود (یا مشابه‌های آن) استانداردهای آینده‌نگر، حاکمیت شرکتی و مسئولیت‌پذیری را که ایمنی و سلامت را ارتقا می‌دهند، لحاظ کنند. پاسخگویی اجرایی به امور نظارتی و مدیریت مسئول شرکت. چنین استانداردهایی شامل ا،اماتی است که مدیران ارشد (1) به تنظیم کننده های فدرال و ایالتی در مورد مسائل نظارتی به موقع پاسخ دهند، (2) با احتیاط اطمینان حاصل کنند و بر سیستم های اطلاعاتی و/یا گزارشگری نظارت کنند و (iii) پایبندی به ریسک بلندمدت من، را تأیید کنند. اه، مدیریتی متن، با شرایط اقتصادی بلندمدت

3. افزایش بازدارندگی. قانون RECOUP جریمه ، ناقضان برخی مفاد پول مدنی قانون بیمه سپرده فدرال (“FDIA”) را برای ،ت فدرال آسان تر می کند، از طریق کاهش آگاهی یا قصد لازم برای برخی موارد نقض FDIA (به ،وان مثال، جریمه های درجه سوم پول مدنی مطابق با 12 USC § 1818(i)(2)(C)(i)) از “آگاهانه” به “بی احتیاطی” و حدا،ر روزانه را افزایش می دهد که تنظیم کننده های جریمه پول مدنی ممکن است چنین تخلفاتی را ارزیابی کنند. 1 تا 3 میلیون دلار. 12 USC § 1818(i)(2)(C) در حال حاضر اعمال جریمه پول مدنی درجه سوم را علیه مؤسسه سپرده گذاری بیمه شده که و/یا طرف وابسته به مؤسسه که آگاهانه (i) هر قانون یا قانون را نقض می کند مجاز می کند. مقررات، برخی از دستورات نهایی و دستورهای موقت، شرایط کتبی تحمیل شده توسط یک آژانس بانکی فدرال، یا هر گونه توافق نامه کتبی بین این مؤسسه سپرده گذاری و آژانس بانکداری فدرال، (2) در انجام هر گونه اقدام ناامن یا نادرست در انجام امور چنین مؤسسه سپرده گذاری شرکت می کند. یا (iii) هر گونه وظیفه امانتداری را زیر پا بگذارد و آگاهانه یا سهواً به دلیل چنین تخلف، رویه یا تخلفی، ضرر قابل توجهی برای چنین مؤسسه سپرده گذاری یا سود مالی قابل توجه یا منفعت دیگری برای آن طرف ایجاد کند.

متن کامل قانونگذاری قانون RECOUP را می توان یافت اینجا و خلاصه ای از صورتحساب را می توان یافت اینجا.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/recovering-executive-compensation-unaccountable-practices-recoup-act-voted-out