قانون تخصیص تلفیقی 2023 پوشش بهداشتی از راه دور


شرکت حقوقی Foley and Lardner LLP

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

پنجشنبه 29 دسامبر 2022

را قانون اعتبارات تلفیقی 2023 (2023 CAA) بندر امن HSA را بیشتر گسترش می دهد و به برنامه های بهداشتی با فرانشیز بالا (HDHPs) اجازه می دهد تا اولین پوشش دلاری خدمات بهداشتی از راه دور را ارائه دهند بدون اینکه توانایی اعضای HDHP برای ایجاد یا دریافت کمک های پیش از مالیات در حساب های پس انداز بهداشتی خود (HSA) را از بین ببرند. به عبارت دیگر، طرح‌های HDHP می‌توانند به چشم پوشی از فرانشیز برای هر گونه خدمات بهداشتی از راه دور ادامه دهند، بدون اینکه باعث شود اعضا واجد شرایط HSA را از دست بدهند. این تخفیف در 31 دسامبر 2022 منقضی می‌شد، در این صورت از اول ژانویه 2023، برنامه‌های بهداشتی شامل خدمات بهداشت از راه دور همراه با HDHP واجد شرایط باید شروع به دریافت هزینه از خدمات بهداشت از راه دور از اعضا می‌کرد تا زم، که فرانشیز آن‌ها برآورده شود. اعضا واجد شرایط دریافت و یا مشارکت در HSA باشند (مگر اینکه استثنای HSA دیگری اعمال شود). CAA 2023 به طور کلی این استثنا را برای دو سال دیگر تمدید می کند.

مقالات ما در اینجا و اینجا خلاصه ای از ایجاد این استثناء HDHP/HSA بهداشت از راه دور در پاسخ به بیماری همه گیر و همچنین اولین گسترش آن را نشان می دهد.

به طور خاص، تمدید 2023 CAA برای سال‌های برنامه‌ای که بعد از 31 دسامبر 2022 و قبل از 1 ژانویه 2025 شروع می‌شود، اعمال می‌شود. برای برنامه‌های سال تقویمی، این بدان م،است که تمدید برای سال‌های تقویمی 2023 و 2024 اعمال می‌شود. در حالی که بسیاری از سهامداران صنعت امیدوار به استثنای دائمی برای سلامت از راه دور بودند، این هنوز خبری خوشایند است و احتمالاً نشان دهنده تمایل به دائمی ، آن است.

حامیان طرح کارفرما که در حال حاضر پوشش اولیه سلامت از راه دور را تحت HDHP خود ارائه می‌کنند، ممکن است تا 31 دسامبر 2024 (برای برنامه‌های سال تقویمی) به این کار ادامه دهند و باید برای اطمینان از اجرای آن با شرکت بیمه سلامت یا مدیر شخص ثالث خود تماس بگیرند. کارفرمای، که در حال حاضر تحت پوشش HDHP خود از راه دور یک دلار پوشش نمی دهند، ممکن است بخواهند با توجه به این تمدید دو ساله، این را به ،وان یک مزیت برای کارمندان خود در نظر بگیرند.

مدیران شخص ثالث، شرکت‌های بیمه سلامت، و سایر ارائه‌دهندگان خدمات طرح باید این گسترش امدادی را به مشتریان کارفرمای خود اطلاع دهند و برای مشتری، که آن را انتخاب می‌کنند، پوشش اولیه سلامت از راه دور را عملیاتی کنند.

این همچنین برای شرکت‌های بهداشت از راه دور و سایر شرکت‌های راه‌حل نقطه‌ای که خدمات مراقبت از راه دور را به کارمندان مشتریان کارفرما ارائه می‌دهند، خوشایند است، زیرا چنین شرکت‌هایی می‌توانند گزینه‌ای با حقوق کارفرما و یک دلار بدون تأثیر منفی بر صلاحیت HSA اعضا ارائه دهند. این معمولاً نتیجه افزایش استفاده و مشارکت کلی اعضا است که عموماً توسط کارفرمایان حامی برنامه‌های بهداشت از راه دور و خود شرکت‌های بهداشت از راه دور به ،وان یک نکته مثبت تلقی می‌شود.

می خواهید بیشتر بد،د؟

© 2022 Foley & Lardner LLPبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 363


منبع: https://www.natlawreview.com/article/another-extension-telehealth-relief-hdhphsa-plans