قانون افزایش بازنشستگی آمریکایی در حال حاضر چگونه کار می کند؟


پنجشنبه 22 دسامبر 2022

به طور کلی، اهداکنندگان بالای 70 و نیم سال می‌توانند توزیع‌هایی را از حساب بازنشستگی انفرادی خود (IRA) تا سقف 100000 دلار در سال به مؤسسات خیریه عمومی (غیر از تأمین مالی یک صندوق توصیه شده از سوی اهداکنندگان) هدایت کنند. این استراتژی به طور گسترده به ،وان IRA Charitable Rollover یا توزیع خیریه واجد شرایط شناخته می شود. اهداکنندگ، که توزیع‌های خیریه واجد شرایط را به موسسات خیریه انجام می‌دهند، از این مزیت برخوردارند که با کمک‌های خود به گونه‌ای رفتار می‌شود که گویی از IRA آنها برداشته شده و به ،وان درآمد برای اه، مالیاتی طبقه‌بندی شده است. با این حال، معامله این است که اهداکننده ،ر خیریه برای کمک دریافت نمی کند. در نتیجه، اهداکنندگ، که نمی‌توانند از ،ر خیریه برای جبران کامل درآمد حاصل از اولین توزیع از IRA خود استفاده کنند، بسیار سود می‌برند.

سال‌هاست که بسیاری از موسسات خیریه و برنامه‌ریزان هدایای خیریه از کنگره حمایت کرده‌اند تا فرصت‌های اهداکنندگان را برای کمک‌های خیریه مستقیم از IRA خود برای تامین هدایای سود ت،یمی گسترش دهد. هدایای سود ت،یمی شامل صندوق های سالیانه باقیمانده خیریه، واحدهای باقیمانده خیریه و سالیانه هدیه خیریه خواهد بود. هر یک از این استراتژی‌های هدیه، ابزار برنامه‌ریزی مهمی برای افرادی هستند که می‌خواهند به یک هدیه متعهد شوند. با این حال، آنها اغلب به دلایلی نیاز دارند یا می خواهند قبل از دریافت یک هدیه واقعی، مقداری درآمد را حفظ کنند.

پیشنهادهای قبلی، از جمله نسخه ارائه شده در سنا در فوریه 2021 (S.243، معروف به قانون IRA میراث)، مبلغی را که می‌توان در هر سال کمک کرد، محدود کرد. به ،وان مثال، در S.243، اهداکنندگان می‌توانند بیش از 400000 دلار در هر سال یک توزیع واجد شرایط انجام دهند که 130000 دلار آن می‌تواند به صورت کمک‌های مستقیم باشد. در حالی که می توان استدلال کرد که نباید هیچ محدودیتی وجود داشته باشد، موارد پیشنهادی در S.243 فرصت های م،اداری را برای اهداکنندگان علاقه مند به چنین برنامه ریزی، به ویژه زم، که هدایای با بهره ت،یم شده در نظر گرفته می شود، فراهم می کند. در واقع، وقتی برنامه‌ریزان در نظر می‌گیرند که آیا اعتبار باقی‌مانده خیریه من، است یا خیر، در نظر گرفتن دقیق مبلغ هدیه عامل مهمی هنگام در نظر گرفتن هزینه کلی مدیریت است.

بر اساس قانون اخیراً پیشنهاد شده برای افزایش بازنشستگی آمریکا (قانون EARN – S.4808)، یک اهداکننده می‌تواند تنها یک بار در طول زندگی خود از مزایای توزیع واجد شرایط برای تأمین هزینه هدیه ت،یم بهره استفاده کند و بودجه به 50000 دلار محدود می‌شود. در حالی که این محدودیت احتمالاً برای اهداکنندگ، که سالیانه هدیه خیریه را در نظر می گیرند، عملی است، ممکن است در بسیاری از شرایط برای اعتماد باقی مانده خیریه مرتبط نباشد.

در حالی که اهداکنندگان معمولاً هیچ هزینه ای (مثلاً حقوقی، حسابداری) در رابطه با ،ید سالیانه هدیه خیریه متحمل نمی شوند، ایجاد و نگهداری یک صندوق باقیمانده خیریه بسیار متفاوت است. هنگامی که یک تراست باقیمانده خیریه ایجاد می شود، برای تهیه اعتماد و مشاوره به اهداکننده نیاز به مشاور حقوقی است، حسابداران برای ارائه اظهارنامه مالیاتی هدیه، و همچنین اظهارنامه سالانه اعتماد مورد نیاز هستند. علاوه بر این، یک شخص یا یک موسسه مالی باید به ،وان متولی خدمت کند که هزینه سالانه خدمات متولی را نیز دریافت می کند. با توجه به تمام مخارج مربوط به ایجاد و نگهداری یک تراست باقیمانده خیریه، اغلب یک وسیله خیریه نادرست برای تراست های کوچک است.

از سوی دیگر، قانون EARN فرصت‌های جالبی برای فکر ، در مورد آنها فراهم می‌کند. بر اساس قانون EARN، هیچ محدودیتی در مورد اینکه چه ،ی می تواند ذینفع باقی بماند وجود ندارد. بنابراین، تا زم، که سود ت،یم شده به شکل دیگری معتبر باشد (به ،وان مثال، یک واحد اعتماد باقیمانده خیریه که شرایط مندرج در بخش 664 IRC را برآورده می کند). بنابراین، به نظر می رسد که ذینفع باقی مانده می تواند یک بنیاد خصوصی یا یک صندوق مشاوره کمک کننده باشد. علاوه بر این، حداقل مدتی وجود ندارد که در آن اعتماد باقی مانده خیریه باید وجود داشته باشد. بنابراین، اهداکننده ای که مایل به انتقال وجوه به یک بنیاد خصوصی است، می تواند پس از یک امانت باقی مانده خیریه بسیار کوتاه مدت این کار را انجام دهد. گفتنی است، در حالی که همه اینها گزینه های جالبی برای بررسی هستند، با محدودیت تنها 50000 دلار به صورت یک بار، باید پرسید که آیا این فرصت در وهله اول ارزش فکر ، را دارد یا خیر.

نکته مثبت این است که از سال 2024، حدا،ر مبلغ 100000 دلاری سالانه که یک اهداکننده می تواند مستقیماً به خیریه کمک کند، با مبلغی مطابق با سایر هزینه های تعدیل زندگی تحت بخش 1(f)(3) IRC افزایش می یابد!

© Polsinelli PC، Polsinelli LLP در کالیفرنیابررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 356


منبع: https://www.natlawreview.com/article/legacy-ira-act-meets-earn-act-gift-or-lump-coal