فرم W-4P و فرم W-4R به روز رسانی برای حامیان برنامه بازنشستگی


لوگوی موسسه حقوقی مک درموت ویل و امری

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

چهارشنبه 14 دسامبر 2022

حامیان برنامه بازنشستگی باید از فرم W-4P به روز شده (برای پرداخت های مستمری دوره ای و مستمری) و فرم جدید W-4R (برای پرداخت های غیر دوره ای و توزیع های واجد شرایط واجد شرایط) برای انتخابات ،ر مالیات بر درآمد از اول ژانویه 2023 استفاده کنند. همانطور که به پایان نزدیک می شویم. در سال 2022، حامیان برنامه باید اطمینان حاصل کنند که سیستم های برنامه بازنشستگی و فروشندگان آنها در مسیر اجرای فرم های انتخاباتی جدید ،ر مالیات فدرال حدا،ر تا 1 ژانویه 2023 هستند.

به ،وان پیشینه، در سال 2017، تغییراتی که توسط قانون کاهش مالیات و مشاغل (TCJA) ایجاد شد، خدمات درآمد داخلی (IRS) را م،م به تجدید نظر در جداول ،ر مالیات و ایجاد فرم‌های جدید برای استفاده برای ،ر مالیات از پرداخت‌های دوره‌ای کرد. این فرم‌ها توسط برنامه‌های بازنشستگی واجد شرایط و غیر واجد شرایط برای شرکت‌کنندگان برای درخواست ،ر در پرداخت‌های مزایایی که در سال ۲۰۲۳ یا بعد از آن شروع می‌شود، استفاده می‌شوند. در سال 2021، IRS فرم W-4P را به دو شکل ذکر شده در بالا بازنگری کرد: فرم W-4P تجدید نظر شده، که اکنون فقط برای درخواست ،ر در پرداخت های دوره ای مستمری و مستمری استفاده می شود، و فرم جدید W-4R، که برای استفاده از آن استفاده می شود. درخواست ،ر اضافی برای پرداخت های غیر دوره ای و توزیع های واجد شرایط. و، ،انه داری ایالات متحده و IRS سوالات متعددی در مورد فرم های جدید دریافت ،د که باعث شد IRS اجرای آن را تا اول ژانویه 2023 به تعویق بیندازد.

دریافت‌کنندگان پرداخت‌های دوره‌ای بازنشستگی می‌توانند به پرداخت‌کنندگان فرم W-4P را برای انجام یا تغییر یک انتخابات ،ر شده یا انتخاب عدم اعمال ،ر پرداخت بدهند. فرم W-4P تا زم، که گیرنده پرداخت آن را تغییر دهد یا لغو کند، به قوت خود باقی می ماند. در صورتی که گیرنده بخواهد ،ر از درصد ،ر پیش‌فرض قابل اعمال را افزایش یا کاهش دهد، برای همه پرداخت‌های بازنشستگی غیر دوره‌ای، مانند پرداخت مبلغ یکجا، فرم W-4R لازم است.

فرم اصلاح شده W-4P دارای چند تغییر است. تغییرات قابل توجه شامل به روز رس، در رده ،شویی، اصلاحات در گزارش سایر منابع درآمد، جایگزینی کمک هزینه ها با اعتبارات وابسته و اضافه ، یک مح،ه برای گزارش مبلغ جدید ،ر شده است. فرم جدید W-4R به گیرنده پرداخت اجازه می دهد تا با وارد ، نرخی بین 0 تا 100 درصد، نرخ متفاوتی از ،ر را انتخاب کند. با این حال، اگر مبلغی انتخاب نشود، حامیان طرح باید با نرخ ثابت 10٪ (یا 20٪ در صورت واجد شرایط بودن) از پرداخت های غیر دوره ای خودداری کنند.

مارچان کلارک، منشی قانون در دفتر واشنگتن دی سی، نیز در این مقاله مشارکت داشت.

© 2022 مک درموت ویل و امریبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 348


منبع: https://www.natlawreview.com/article/reminder-new-tax-forms-retirement-plan-payment-with،lding-effective-january-1-2023