فرم جدید ETA-9089 گواهینامه کار PERM را مدرن می کند


دفتر صدور گواهینامه کار خارجی (OFLC) و، کار ایالات متحده (DOL) برنامه هایی را برای تجدید نظر در فرآیند صدور گواهینامه کار دائم (PERM) در تلاش برای ساده ، برنامه، بهبود تجربه کارفرما و سرعت بخشیدن به پردازش گواهینامه کار اعلام کرده است. برنامه های کاربردی.

بازدید سریع

  • فرم جدید ETA-9089 برای ساده سازی و استانداردسازی مجموعه اطلاعات در نظر گرفته شده است.

  • دفتر گواهینامه کار خارجی DOL (OFLC) فرم های غیر رسمی و واترمارکی شده را در وب سایت خود منتشر کرده است.

  • OFLC پذیرش فرم اصلاح شده ETA-9089 را در 16 مه 2023 آغاز خواهد کرد.

گواهینامه کار PERM چیست؟

گواهینامه کار PERM بخشی از فرآیند اقامت دائم است که به یک کارفرمای آمریکایی اجازه می دهد یک کارگر خارجی را برای استخدام دائم در ایالات متحده استخدام کند. کارفرمایان موظفند قبل از اینکه بتوانند مراحل باقیمانده فرآیند اقامت دائم را ادامه دهند، یک آزمون بازار کار را برای تعیین اینکه آیا کارگران واجد شرایط ایالات متحده برای یک موقعیت حمایت شده وجود دارد یا خیر، انجام دهند. اولین قدم درخواست تعیین دستمزد غالب از DOL است. سپس پس از انجام آزمون بازار کار، کارفرمایان با ارائه فرم ETA-9089 OFLC، درخواست صدور گواهینامه کار دائم را ثبت می کنند.

تغییرات در برنامه PERM

OFLC قبلاً از سیستم قدیمی iCERT خود برای تهیه و ارسال درخواست های رایج دستمزد و برنامه های صدور گواهینامه کار استفاده می کرد. در سال 2018، OFLC سیستم iCERT را با یک راه حل مدرن مدیریت کیس جایگزین کرد دروازه درخواست کار خارجی (FLAG) و با موفقیت تعیین دستمزد غالب، در میان سایر برنامه های ویزا، به سیستم جدید FLAG منتقل شد. از آن زمان، OFLC هنوز از سیستم iCERT برای تهیه و پر ، فرم ETA-9089 استفاده کرده است.

در سال 2022، OFLC گسترش تلاش‌های نوسازی خود در FLAG را برای گنجاندن برنامه صدور گواهینامه کار PERM اعلام کرد، اما اخیراً جزئیاتی را در مورد نحوه ظاهر این فرآیند منتشر کرد.

فرم جدید ETA-9089

به ،وان بخشی از انتقال برنامه PERM به FLAG، OFLC در حال تغییر محتوا و قالب فرم ETA-9089 است. فرم جدید به منظور ساده سازی و استانداردسازی جمع آوری اطلاعات برای کارفرمایان و همچنین معرفی کارایی و شفافیت بیشتر در بررسی برنامه های کاربردی DOL است.

با تراز ، فرم ETA-9089 با فرم ETA-9141 تعیین دستمزد غالب در سیستم FLAG، فرم جدید برای جمع آوری داده های مورد استفاده در تمام بخش های برنامه PERM مجهزتر است.

فرم جدید غیر رسمی و واترمارک شده، ضمائم و آموزش فنی FLAG در سایت منتشر شده است. صفحه وب OFLC.

چند تغییر کلیدی در فرم ETA-9089 در زیر مشخص شده است.

یکپارچه سازی پیشرفته: فرم ETA-9089 و تعیین دستمزد غالب

کارفرما دیگر به صورت دستی اطلاعات مربوط به فرصت شغلی (وظایف شغلی، حداقل تحصیلات، تجربه و مهارت مورد نیاز) را وارد نمی کند. در عوض، FLAG مستقیماً فرم ETA-9089 را به تعیین دستمزد غالب مرتبط می‌کند و به برخی از پاسخ‌ها اجازه می‌دهد تا توسط FLAG به صورت خودکار جمع‌بندی شوند. شرح شغل و حداقل ا،امات نیز در فرم نهایی ETA-9089 موجود نخواهد بود، زیرا OFLC از طریق تعیین دستمزد رایج مرتبط به آنها دسترسی خواهد داشت.

بخش E: اطلاعات فرصت شغلی و دستمزد

اکنون کارفرما می‌تواند شرایط مربوط به نرخ دستمزد پرداختی را که بر اساس تعیین دستمزد رایج نیست، از جمله «هر گونه پاداش، مزایای جانبی، مسکن یا غذای یارانه‌ای، یا هر مزایا دیگری مرتبط با [the] فرصت شغلی، حسب مورد.»

بخش F: منطقه اطلاعات استخدام مورد نظر

اطلاعاتی که قبلاً در بخش H، مربوط به محل انجام کار جمع آوری شده بود، گسترش یافته است و اکنون در بخش F یافت می شود. این بخش جدید به کارفرمایان اجازه می دهد تا شرایطی را که محل کار مشخص نیست یا ممکن است متفاوت باشد، از جمله کارمندان از راه دور یا سرگردان توصیف کنند. .

بخش G: اطلاعات فرصت شغلی اضافی و سایر ا،امات

بخش G شامل سؤالات روشنگر اضافی در مورد فرصت شغلی برای هماهنگی بیشتر با زبان نظارتی است، از جمله توانایی کارفرما برای نشان دادن هرگونه نیاز جایگزین.

بخش H: اطلاعات استخدام

بخش I، اطلاعات استخدام، به بخش جدید H تغییر یافته است. بخش‌های سازماندهی مجدد DOL به آژانس اجازه می‌دهد تا جمع‌آوری و پردازش داده‌ها را بر اساس شرایطی که نیازمندی‌های استخدامی متفاوتی دارند، ساده‌سازی کند.

پیوست A: اطلاعات کارگران خارجی

ضمیمه A اطلاعات مربوط به ذینفع کارگر خارجی و صلاحیت کارگر را جمع آوری می کند. ضمیمه A جدید اطلاعات بخش های J و K را در فرم قدیمی در مورد کارگر خارجی جابجا و ادغام می کند. ضمیمه A اطلاعات مشابه فرم قدیمی را جمع آوری می کند، اما زمینه های اضافی و گسترده ای را برای کارفرما فراهم می کند تا این اطلاعات را ارائه دهد.

پیوست B: اطلاعات اضافی محل کار

پیوست B اطلاعاتی را در مورد کارگاه‌های اضافی جمع‌آوری می‌کند و امکان شناسایی همه مکان‌های شغلی را فراهم می‌کند، که با پیوست A تعیین دستمزد رایج مطابقت دارد.

پیوست ج: اطلاعات تکمیلی

وقتی برای هر یک از سؤالات 6 تا 12 در بخش G در فرم ETA-9089 «بله» علامت‌گذاری شده است، کارفرمایان م،م به تکمیل پیوست C هستند. به طور خاص، این ضمیمه برای تشریح یا توضیح بیشتر ضرورت ،ب و کار یک یا چند ا،امات فرصت شغلی کارفرما که برای صدور گواهینامه کار دائم در نظر گرفته شده است، استفاده می شود. ضمیمه C دو مورد از این بخش ها را به صورت چاپی ارائه می دهد، اما با تشکیل پرونده الکترونیکی، ممکن است در صورت ،وم بخش های اضافی اضافه شود.

تصمیم نهایی: تاییدیه گواهی کار دائمی

این تصمیم نهایی الکترونیکی دو صفحه ای تشخیص رسمی را ارائه می دهد که «کارگران کافی وجود ندارند که قادر، مایل و واجد شرایط باشند و در زمان درخواست ویزا و پذیرش در ایالات متحده و مکان مورد نیاز برای دریافت ویزا در دسترس باشند. فرصت‌های شغلی مورد نظر را پر کنید و استخدام دائمی کارگر خارجی بر دستمزد و شرایط کاری کارگر، که به طور مشابه در ایالات متحده مشغول به کار هستند تأثیر منفی نخواهد گذاشت.»

از اینجا به کجا می رویم؟

OFLC پذیرش فرم اصلاح شده ETA-9089 را در 16 مه 2023 آغاز می کند، اما کارفرمایان اکنون می توانند درخواست های PERM را در سیستم FLAG برای ارسال در تاریخ شروع به کار آماده کنند. OFLC دیگر نسخه قبلی فرم ETA-9089 را پس از 15 مه 2023 در ساعت 6:59 بعد از ظهر به وقت شرقی، چه به صورت الکترونیکی از طریق iCERT یا ارسال شده از طریق پست، نمی پذیرد.

© 2023، Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، PC، کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 124


منبع: https://www.natlawreview.com/article/modernizing-perm-labor-certification-dol-releases-new-form-eta-9089