فارس ایران وکیل

این موضوع کاملا به وکیل بستگی دارد حتی می تواند در تمامی زمینه ها فعالیت داشته باشد. چنان چه به وکیل نیاز دارید می توانید از میان وکلای معرفی شده در این مقاله انتخاب کنید. ایشان موفق به کسب رتبه 1 آزمون وکالت و رتبه 1 آزمون اختبار شده اند و مدرک تخصصی داوری از کانون وکلای فارس و مدرک تخصصی روابط موجر و مستاجر از کانون وکلای فارس را در رزومه خود ثبت نموده اند. تفاوت وکیل پایه یک در شیراز با وکیل پایه دو در شیراز چیست؟وکیل پایه یک دادگستری در شیراز با تجربه تر و حرفه ای تر از وکیل پایه دو است و در مسائل حقوقی و کیفری می تواند وکالت نماید، در حالی که وکیل پایه دو دادگستری در شیراز اختیارات محدودتری داشته و فقط در مسائل کیفری اجازه وکالت دارد. شما عزیزان می توانید از مشاوره حقوقی در شیراز توسط بسیاری از وکلای معرفی شده در وبسایت وکیل شیراز برخوردار شده و پاسخ سوالات خود را از ایشان دریافت نمایید. وبسایت وکیل شیراز وبسایتی برای شماست که به دنبال بهترین وکیل های شیراز می گردید.

  • افراد عزیز ساکن شهرستان های استان فارس مثل شیراز، جهرم، مرودشت، فسا، آباده، صدرا، کازرون، صفاشهر، اقلید، لار، نورآباد، داراب، فیروزآباد، خرامه، لامرد، خنج، زرقان، نی ریز، سروستان، کوار و … نیز می توانید به صورت تلفنی یا آنلاین با ما تماس حاصل نمایند و مشاوره حقوقی در شیراز بگیرند.
  • امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب یک وکیل مناسب برای پرونده های حقوقی تان یاری کرده باشیم.
  • ” حتی تحصیل برای وکالت نیز پشتکار و تعهد زیادی را می طلبد و این قبل از شروع کار است.هنگام کار بر روی یک پرونده ، باید پشتکار داشته باشید تا کارهای لازم را برای به پایان رساندن موفقیت آمیز آن انجام دهید.
  • با دریافت مشاوره از وکیل حقوقی شیراز از تمام حق و حقوق قانونی خود مطلع گردید.

مهمتر از همه، یافتن وکیلی که متناسب با نیازها، بودجه و رفاه شما باشد به شما آرامش می‌دهد زیرا مطمئن خواهید بود که آنها به دنبال بهترین منافع شما هستند. بدون توجه به اینکه فردی به لحاظ تحصیلی چقدر خوب عمل می کند ،وکلا باید دارای شخصیت ، اقناع و توانایی خواندن دیگران باشند. این به آنها امکان می دهد واکنش های اعضای هیئت منصفه و صداقت شاهدان را بسنجند.

آقای خلیفه مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی، مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس و در حوزه قرارداد نویسی متخصص هستند. حسن مهرآسا، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو کانون وکلای شیراز، آخرین مدرک تحصیلی وی حقوق خصوصی از دانشگاه حقوق و علوم سیاسی تهران است. دارای شماره پروانه 2650 است که از سوی کانون وکلای دادگستری صادر شده است. دعاوی خانواده و هویت قانونی شامل دعاوی خانواده، دعاوی ارث و میراث، دعاوی ثبت احوال، سرپرست و قیم، اعمال منافی عفت و اخلاق شامل جرایم ضد عفت و اخلاق عمومی، شرب خمر، زنا، لواط، تجاوز، روابط نامشروع، دعاوی ملکی و ثبتی از جمله دعاوی است که به وی واگذار شده است. سرکار خانم رقیه قائدی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی می باشند. ایشان دارای سابقه ای بیش از 9 سال در حرفه وکالت بوده و بهترین نتیجه را برای پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده، ملکی و … رقم می زنند.

لزوم داشتن یک وکیل خبره در شیراز

2022 © تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای گروه وکیل نوین محفوظ است. یکی از مهم ترین و بزرگ ترین ویژگی های یک وکیل خوب و حرفه ای در شیراز، امانت داری و راز داری او می باشد. وکیل جعل اسناد در شیراز در مواردی مانند راه های جعل اسناد، انواع جرم های جعل سند، نحوه ثابت کردن جرم جعل سند، تشخیص سندهای جعلی و … تبهر دارد. رانندگی کردن در حالت مستی هم خلاف در رانندگی و هم یک جرم جداگانه در قوانین جزایی ایران می باشد.

وکیل تصادف در شیراز

جدول زیر نمایش دهنده لیست وکیل پایه یک دادگستری در شیراز و مشاوره حقوقی شیراز به همراه آدرس و شماره تلفن آن ها می باشد؛ با کلیک بر روی نام آن ها شرح خدمات و سوابق آن ها را مشاهده نمایید. انتخاب بهترین وکیل شیراز، شاید سخت باشد، اما ما در این مقاله تمام تلاش خود را کرده ایم تا شما را با وکیل خوب در شیراز آشنا کنیم. کمک گرفتن از وکیل باعث می شود تا کارها سریع انجام شود و درصد موفقیت تان در پرونده ها بالا رود. در ادامه همراه ما در برترین وکیل باشید تا 10 وکیل خوب در شیراز معرفی کنیم.

جرایم

وکیل هایی که به قول معروف حاذق بوده و به پیچ و خم های قانون و مقررات اشراف خوبی دارند، با یک نگاه به کل ماجرا می توانند توصیه های بسیار کارامدی به شما ارائه نمایند. در این صورت باید قبل از هر کاری از بهترین مشاور حقوقی در شیراز کمک گرفته تا به نتایج دلخواه خود برسید. شما همچنین میتوانید بیش از صد ها مورد از دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و دفتر وکالت و مشاوره حقوقی مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید. در این جدول می توانید اسامی وکیل پایه یک دادگستری در شیراز شامل بهترین وکیل های شیراز به همراه آدرس دفتر و شماره تماس آن ها را مشاهده نمایید.