طرح سهام NIST وزارت بازرگانی برای تحقیقات نیمه هادی


قانون استخدام ،ون لوئیس

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

مؤسسه ملی استاندارد و فناوری و، بازرگ، ایالات متحده (NIST) الف مقاله ای که چشم انداز و استراتژی آن را تشریح می کند برای یک مرکز ملی فناوری نیمه هادی (NSTC)، یک جزء کلیدی از برنامه تحقیق و توسعه که توسط رئیس جمهور جو بایدن تراشه ها و قانون علم ایجاد شده است.

اه،

این مقاله سه هدف سطح بالا را برای و، بازرگ، ترسیم می کند:

  1. گسترش رهبری آمریکا در فناوری نیمه هادی ها برای ایجاد پایه ای برای کاربردها و صنایع آینده و تقویت ا،یستم تولید نیمه هادی ایالات متحده.

  1. کاهش چشمگیر زمان و هزینه انتقال از ایده طراحی به تجاری سازی از طریق دسترسی به امکانات مش،، دارایی های دیجیتال و تخصص فنی برای پیشبرد طراحی، نمونه سازی، تولید، بسته بندی و مقیاس بندی نیمه هادی ها و محصولات مرتبط با نیمه هادی ها.

  1. ایجاد و حفظ ا،یستم توسعه نیروی کار نیمه هادی.

فرصت هایی برای شرکت های مشارکت کننده

برای شرکت‌های شرکت‌کننده، مؤسسات آموزشی، آزمایشگاه‌ها، مشتریان، تأمین‌کنندگان و کارآفرینان، برنامه NSTC شامل بسیاری از مزایای بالقوه است. مزایا می تواند شامل دسترسی به تحقیقات، امکانات، برنامه های نیروی کار، گردهمایی ها، نقشه راه مش،، توسعه استانداردها و مجموعه داده ها باشد. NSTC همچنین پیش‌بینی می‌کند که شرکت‌های بین‌المللی قادر به مشارکت خواهند بود، که یک مزیت بالقوه مهم برای شرکت‌های داخلی است، زیرا آنها می‌توانند با شرکت‌های سراسر جهان همکاری کرده و با آنها تماس‌های تجاری ایجاد کنند.

علاوه بر این، برنامه NSTC معرفی تعدادی از برنامه های فنی برنامه ریزی شده برای رسیدگی به چالش های فنی دنیای واقعی صنعت نیمه هادی است. NSTC این برنامه ها را به سه دسته دسته بندی می کند:

  1. رهبری فناوری – تأمین مالی و تسهیل همکاری‌های بین شرکت‌کنندگان از دیدگاه تحقیقات و استانداردها، و همچنین ایجاد گروهی پایدار از رهبران در زمینه نیمه‌رسانا، از جمله اه، دیگر.

  1. مدیریت دارایی‌هایی که به نفع جامعه است – از جمله توسعه شبکه‌ای از مراکز فنی وابسته در سراسر کشور، با قابلیت‌های ساخت سرتاسری برای نمونه‌سازی کوچک و آزمایش‌های آزمایشی، و همچنین آزمایش و آزمایش مواد و تج،ات جدید.

  1. برنامه های نیروی کار – برای خدمت به ،وان یک نهاد هماهنگ کننده برای نیروی کار فنی نیمه هادی ها، از جمله دانشمندان، مهندسان و تکنسین ها، برای رفع نیازهای کارفرمایان در صنعت نیمه هادی، برای تمرکز بر استخدام، آموزش و بازآموزی نیروی کار نیمه هادی.

صندوق سرمایه گذاری

در نهایت، NSTC یک صندوق سرمایه گذاری برای کمک به شرکت های نیمه هادی نوظهور تأسیس می کند

فناوری های خود را به سمت تجاری سازی پیش ببرند. و، بازرگ، انتظار دارد که NSTC یک مدیر صندوق سرمایه گذاری با تجربه در سرمایه گذاری نیمه هادی بخش خصوصی و توسعه فناوری را برای هدایت این تلاش استخدام کند.

مراحل بعدی

شرکت ها و کارفرمایان در زمینه نیمه هادی ها که مایل به مشارکت هستند باید از نزدیک مراقب برنامه NSTC باشند که به سمت تکمیل حرکت می کند. در همین حال:

  • این و،خانه به دنبال نامزدی برای یک کمیته انتخاب است که مستقل از این و،خانه، هیئت امنایی را که یک سازمان غیرانتفاعی تشکیل می‌دهند، انتخاب می‌کند، که و، پیش‌بینی می‌کند که به ،وان اپراتور NSTC عمل کند.

  • اوا، امسال، این و،خانه برای ایجاد کنسرسیوم NSTC و تشویق ایجاد یک نهاد جدید، هدفمند و غیرانتفاعی با رهبری در سطح جه، کار خواهد کرد.

،ون لوئیس کامپیوتر © 2023بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 124


منبع: https://www.natlawreview.com/article/nist-reveals-government-strategy-to-support-us-semiconductor-research-and