طرح حمله و قتل اف‌بی‌آی ناکسویل فاش شد که شامل متهم شورش پایتخت 6 ژانویه بود.


یکشنبه 18 دسامبر 2022

یک شکایت جنایی امروز (16 دسامبر 2022) افشا شد که ادوارد کلی، 33 ساله، از مریویل، تنسی، و آستین کارتر، 26 ساله، از نا،ویل، تنسی، به توطئه، انتقام از یک مقام فدرال، ارتباطات بین ایالتی به ،وان تهدید، و درخواست برای ارتکاب جرم خشونت آمیز. کلی و کارتر اولین حضور خود را در دادگاه فدرال امروز در نا،ویل در برابر قاضی دادگاه ایالات متحده، جیل ای. مک کوک، انجام دادند. هر دو متهم بازداشت شده اند. کارتر برای 21 دسامبر جلسه بازداشت دارد.

بر اساس اسناد دادگاه، کلی که است مواجه با اتهامات در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای منطقه کلمبیا در رابطه با حمله او به یک افسر مجری قانون در هنگام نقض ساختمان کنگره در 6 ژانویه 2021، فهرستی از پرسنل اجرای قانون که در آن تحقیقات جنایی شرکت داشتند به دست آورد. در گفتگو با یکی از شاهدان همکار، کلی و کارتر در مورد جمع آوری اطلاعات و برنامه هایی برای کشتن افراد مجری قانون در لیست که شامل حمله به دفتر فیلد FBI در نا،ویل، تنسی بود، بحث ،د.

دستیار دادستان کل متیو جی. اولسن از بخش امنیت ملی و، دادگستری، فرانسیس ام. (تری) همیلتون سوم دادستان ایالات متحده در منطقه شرقی تنسی و دستیار رئیس رابرت آر. و، از بخش مبارزه با تروریسم اف بی آی اعلام ،د.

FBI در حال بررسی این پرونده است.

دستیاران دادستان ایالات متحده، کیسی آروود و کایل ویلسون برای ناحیه شرقی تنسی، و وکلای دادگستری دیوید اسمیت و جاکوب وارن از بخش مبارزه با تروریسم بخش امنیت ملی این پرونده را تحت تعقیب قرار می دهند.

شکایت صرفاً یک ادعا است و همه متهمان تا زم، که مجرمیت آنها فراتر از شک معقول در دادگاه ثابت نشود بی گناه فرض می شوند.

تروریسم داخلی، امنیت ملی از: دفتر تحقیقات فدرال (FBI)، بخش امنیت ملی (NSD)، ایالات متحده آمریکا – تنسی، شرق

به بی،ه مطبوعاتی اصلی 25 آذر شماره: 22-1378 مراجعه کنید

© 2022 و، دادگستری ایالات متحدهبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 352


منبع: https://www.natlawreview.com/article/two-tennessee-men-arrested-planning-attacks-law-enforcement-personnel-and-fbi-s