شکایت پیامکی جدید علیه پیتزا هات


Troutman Amin، شرکت LLP TCPAWorld

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

همین دیروز، پیتزا هات به آ،ین هدف شکایت دسته جمعی TCPA تبدیل شد.

ادعاهای موجود در شکایت نسبتاً ساده است.

دانوئل کورتز (بله، “u” است و نه “من”) ادعا می کند که چندین پیام متنی از پیتزا هات در تلفن همراه خود دریافت کرده است، حتی پس از ارسال پیام “STOP” برای انصراف.

یک اسکرین شات ظاهری از پیام‌های متنی موجود در شکایت نشان می‌دهد که پس از اینکه دانوئل «STOP» را ارسال کرد، پیتزا هات یک پیام متنی تأییدکننده ارسال کرد مبنی بر اینکه اشتراک با موفقیت لغو شده است. اما بعد، 3 روز بعد، او همچنان پیامک های تبلیغاتی را از پیتزا هات دریافت می کرد. چطور اتفاق افتاد؟ اگر این ادعاها درست باشد، پیتزا هات ممکن است خود را در آب داغ بیابد.

د،ل به دنبال نمایندگی از طبقه زیر است: همه افرادی که در ایالات متحده، در طی چهار سال قبل از ثبت این شکایت، (1) یک پیام متنی از طرف متهم یا هر ،ی از طرف متهم ارسال شده است، (2) در مورد کالاهای متهم، محصولات یا خدمات، (3) به شماره تلفن مس، و/یا تلفن همراه شخص مذکور، (4) پس از درخواست از متهم مبنی بر عدم دریافت پیامک های بعدی.

از آنجایی که این پرونده به تازگی تشکیل شده است، ما باید در ماه های آینده به طور دقیق به چگونگی اتفاقات آن نگاه کنیم. مطمئن باشید، ما در بالای این موضوع باقی می‌م،م و به‌روزرس،‌هایی را که وارد می‌شوند ارائه می‌کنیم. با ما همراه باشید!

© 2023 Troutman Amin, LLPبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 188


منبع: https://www.natlawreview.com/article/new-filing-alert-pizza-hut-faces-cl،-action-lawsuit-text-messages