شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران

پرونده‌هایی نظیر الزام به تنظیم سند رسمی، خلع ید، تخلیه، سرقفلی، تقسیم ترکه، مشارکت در ساخت و … پرونده‌هایی هستند که در حوزه ملکی قرار می‌گیرند. بهترین وکیل در این حوزه کسی است که از میان انبوه اسناد و مدارک بتواند نکات لازم را استخراج نماید. پرونده‌های ملکی که در بستر خانواده رخ می‌دهد نظیر املاک ورثه‌ای دارای پیچیدگی‌هایی هستند که می‌بایست به دست بهترین وکیل سپرده شوند.

  • این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.
  • برخی از مشکلات عبارتند از مشکل کمیسیون ماده 5که در ارتباط با دعوای تراکم وکمیسیون ماده 7که در مورد دعوای فضای سبز می باشد.
  • بنابراین وکیل طلاق نسبت به سایر وکلا تسلط بهتری بر قوانین خانواده دارد.
  • مراجعه حضوری به وکیل تهران در بسیاری از دفاتر مستلزم پرداخت هزینه حق المشاوره می باشد.
  • حتما شما هم بارها شنیده‌اید که کسی وکیل پایه یک یا وکیل پایه دو باشد.

بدیهی است این آثار تا زمان فوت مولود تازه با وی باقی خواهد بود. از جمله این اقدامات، انتخاب نام برای افراد و موضوع اخذ شناسنامه به عنوان مهمترین سند هویتی هر فرد می باشد. یکی از نهادهای مهم در بحث مربوط به ملک و همچنین امور تجاری و صنوف، شهرداری می باشد. فارغ از اینکه ملک ما دارای چه میزان ارزش باشد، غالباً با این نهاد در ارتباط خواهیم بود. املاک ممکن است دارای کاربری مسکونی، تجاری، اداری، باغ و … باشند. هر چه که به سمت شهرهای بزرگ می رویم چالش با شهرداری بغرنج تر می شود.

مشاوره وکالت تلفنی + رایگان + ۲۴ ساعته

وکیل در تهران تبحر و دانش کافی برای پیگیری پرونده‌های مختلف را دارد. تبحر و تجربه وکیل در تهران موجب شده تا فعالیت اصلی وکیل رسیدگی به دعاوی مختلف باشد. دعاوی مربوط به امور وکالت با طرح شکایت در دادگاه مورد بررسی و رسیدگی قرار می‌گیرند. در جریان رسیدگی به پرونده‌هایی که موضوع آن‌ها دعاوی مختلف است. در این مشاوره به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده خواهد شد و راهنمایی های لازم به منظور حضور عالی در دادگاه به شما گوشزد خواهد شد تا بتوانید بدون استرس و ترس به تنهایی در دادگاه حضور پیدا کنید. همچنین اگر پرونده شما نیاز به حضور وکیل داشته باشد بهترین وکیل حرفه ای تهران ، برای حل پرونده به شما معرفی خواهد شد.

انتخاب بهترین وکیل تهران

همچنین وظیفه کنترل عملکرد به طور دقیق و طرز کار محاکم به عهده آن نهاد می باشد. در مسائل خانوادگی و به دلیل شرایط خاص اجتماعی، برخی افراد نمی خواهند مسائل و مشکلات خود را با وکیل مرد مطرح کنند و اغلب اشخاص ترجبح می دهند که با یک وکیل خانم مشورت کنند. بنابراین برای اینکه دعوا در روند و مراحلش دچار مشکل ناخواسته ناشی از بی تجربگی نباشد. که موضوعات و دعاوی، را فردی بررسی، برنامه ریزی و رسیدگی نماید. این پرونده‌ها ممکن است در یکی از شاخه های حقوقی یا کیفری قرار گیرند.

وکیل پایه یک چه تفاوتی با وکیل پایه دو دارد؟

در بسیاری امور حقوقی مثل شکایت از فرد یا سازمان، احکام حقوقی، عقد قراردادها و دفاع از خود حضور یک وکیل به تسریع روند امور کمک بسیاری می‌کند. این روزها حضور یک وکیل در زندگی هر شهروند ضروری است و بهتر است ما بین آشنایان خود تحقیق کنیم تا به شماره وکیل در تهران دسترسی داشته باشیم. وکیل عبدالصمد خرمشاهی، وکیل پایه یک دادگستری و فعال حقوق بشر است که به عنوان یکی از وکلای بسیار خوب و موفق تهران شناخته می شود.