شماره تلفن وکیل در تهران 09120336862 موبایل وکیل در تهران

پایه و اساس این طلاق بر هماهنگی زن و شوهر بنا نهاده شده است. لذا آنان در مورد اکثر موضوعاتی که محل مجادله و کشمکش است تقریباً به توافق رسیده اند. با این وجود در مواردی نیز حضور وکیل در کنار آنان موجب سرعت بخشیدن به کارهای مربوط به طلاق می شود. همانطوز که میدانید وکیل حامی تمامی مظلومین است و از حق و حقوق موکل خود در دادگاه دفاع می نماید اما هیچکسی از حق وکیل دفاع نمی کند و به عبارتی حمایتگر رسمی ندارد و همچنین در برخی از پرونده ها، متاسفانه نهادهای حاکمیتی و قوه قضاییه و حتی بعضا موکل پرونده، وکیل خود را مورد حمله و هجمه قرار می دهد. وکیل کلاهبرداری کسی است که در رابطه با پرونده های مختلف کلاهبرداری تخصص و تجربه بالایی دارد و می تواند به افراد مختلف کمک کند تا به حق و حقوق خود برسند.

  • همچنین وکالت پرونده معروف و خبرساز گم شدن دختر کوهنورد سها رضانژاد در ارتفاعات استان گلستان نیز بر عهده ایشان بوده است.
  • گروه وکلای ایران پارس اکسپرت با همکاری چند وکیل متخصص در تمام دعاوی حقوقی در هر زمینه ای که دچار مشکل شده باشید، به شما بهترین وکلای تهران را معرفی خواهد کرد.
  • همه امور حقوقی مانند تنظیم قراردادها، ارائه راهکارها برای حل بحران‌های حقوقی، مشاوره درباره قوانین کیفری، خانواده، حقوقی، چک و سفته، تنظیم دادخواست‌ها و هر نوع مشاوره‌ای که به نوعی به مسائل قضایی مربوط می‌شود.
  • چون که بعضی از این معامله ها اگر به روش اصولی و قانونی انجام نشوند می توانند باعث ایجاد دعاوی حقوقی شوند.
  • ، رئیس چندین دوره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو اسبق شورای نگهبان و … می‌باشد.

البته لوکس بودن دفتر، لزوما به معنای این که وکیل بهتری در آن مستقر است، نیست ولی به قول معروف رنگ رخساره خبر از سر درون می دهد. از دکتر خواستاریم که بار دیگر با لطف فراوان خود به ما ، وکالت پرونده را بپذیرن و مارا برای رسیدن به حق خود کمک کنند. با نگاهی به سوابق ایشان، مشخص می شود ایشان معمولا وکالت پرونده های سخت در حوزه قصاص و اعدام های خبرساز را برعهده گرفته اند و خودشان نیز در رسانه ای شدن این پرونده ها از طریق مصاحبه های مطبوعاتی بسیار موثر بوده است. پرونده های قضایی در موضوعات مختلفی تشکیل می شوند و هر یک از آن ها نیز ممکن است با صدور حکم توسط قاضی موجب محکومیت یکی از طرفین (برای پرداخت خسارت، پرداخت دیه، تحمل حبس، محکومیت به ضربه شلاق، قصاص، و انواع محکومیت های مالی و غیر مالی) شود.

گروه وکلای عدل آوران

تیم حرفه ای و متخصص صلح صدرا دارای خدمات حقوقی همچون درخواست وکیل حقوقی، رزرو مشاوره حضوری یا تلفنی، فرم درخواست تنظیم قرارداد و … می‌باشد. و تمام تلاش خود را در جهت موفق شدن پرونده موکل پیش می‌برد. زیرا در حوزه وکالت چنین چیزی وجود ندارد که صدرصدر تضمین می‌دهم پرونده موفق شود.

بهترین وکلای تهران

بسیاری از مردم در هنگام مواجهه با مسائل و مشکلات حقوقی به دنبال بهترین وکیل در تهران هستند. تا بتوانند مسیر پرونده خود را به یک وکیل خوب در تهران بسپارند. اما سوال اساسی اینجاست که چطور می‌توانوکیل حرفه‌ای در تهران را برای یک پرونده انتخاب نمود. بهترین وکیل تهران به کسی گفته می شود که دارای پرونده های متعدد و مختلف باشد و اکثر موکلا از آن راضی باشند و به قوانین تسلط کافی دارد و در کار خود خبره و حرفه ای است.

برای اینکه بدانیم وکیل کلاهبرداری در چه زمینه ای تخصص دارد باید ابتدا در رابطه با جرم کلاهبرداری اطلاعاتی داشته باشیم. کلاهبرداری تعریف مشخصی در قانون دارد و برای آن مجازات هایی در نظر گرفته می شود. هرگاه فردی یا افرادی بخواهند به کمک وسایل متقلبانه موجب فریب دادن مردم شوند و مال دیگری را ببرند، مرتکب جرم کلاهبرداری شده اند. شجاعت و در عین حال صبور بودن که البته برای یک وکیل خانم در انجام حرفه وکالت به جهت مسائل و شرایط برخی پرونده ها، شجاعت بیشتری می طلبد. دیوان عالی کشور در کنار دیگر مراجع عمومیف استثنایی و دادسراها از مراجع قضایی کشور هستند که وظیفه نظارت بر فعالیت دادگاه ها را بر عهده دارند.