شش نکته برای تجارت کشاورزی که قبل از ترویج CSA باید به خاطر بسپارند


کشاورزی در خط مقدم تغییرات آب و هوایی ما قرار دارد. تغییرات آب و هوایی مستقیماً بر بسیاری از اساسی‌ترین جنبه‌های تولید کشاورزی تأثیر می‌گذارد: طول فصل رشد محصولات کشاورزی. طیف وسیعی از ،ات، علف های هرز، و بیماری های محصول؛ در دسترس بودن آب؛ خطر آتش سوزی جنگلی؛ و سلامت کارگران کشاورزی و دام. در عین حال، بسیاری از مزارع به طور منحصر به فرد برای کمک به واکنش و مبارزه با تغییرات آب و هوایی قرار دارند. از طریق رویکردهای مختلف، که معمولاً «کشاورزی هوشمند آب و هوا» (CSA) نامیده می‌شود، تولیدکنندگان در حال اتخاذ شیوه‌های کشاورزی پایدار، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، حفظ منابع طبیعی، و افزایش بهره‌وری و انعطاف‌پذیری هستند.

،ت فدرال که به ،وان اولویت اولیه ،ت بایدن شناخته شده و اغلب توسط و، کشاورزی ایالات متحده (USDA) تبلیغ می‌شود، میلیاردها دلار در پروژه‌های CSA سرمایه‌گذاری کرده است که کشاورزی، دامداری یا جنگل‌داری را تشویق می‌کند که انتشار گازهای گلخانه‌ای یا جذب کربن را کاهش می‌دهد. . پرزیدنت بایدن به اتخاذ شیوه‌های CSA به‌،وان اقداماتی اشاره کرد که «کاهش‌ها و جداسازی کربن قابل تأیید را تولید می‌کنند» و «منابع درآمد و مشاغل جدیدی را برای آمریکایی‌های روستایی ایجاد می‌کنند». USDA طیف وسیعی از «فعالیت‌های کاهش هوشمند» را شناسایی کرده است و در چارچوب فرصت‌های مالی خود، «کالای هوشمند آب و هوایی» را به ،وان «کالای کشاورزی که با استفاده از روش‌های کشاورزی، دام‌داری یا جنگل‌داری تولید می‌شود که گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهد» تعریف کرده است. انتشار گازهای گلخانه ای یا جذب کربن.» با این حال، نه دامنه گسترده‌تر شیوه‌های CSA واجد شرایط و نه هیچ استاندارد یا معیار خاصی برای اثبات ادعای CSA تا به امروز از نظر قانونی ایجاد نشده است.

از آنجایی که CSA توجه بیشتری را به خود جلب می کند، برخی از گروه های حامی عمومی نگاه انتقادی بیشتری به مجموعه ادعاهای «هوشمند برای آب و هوا» دارند که به طور فزاینده ای در تعهدات پایداری شرکت، کمپین های بازاریابی و بر،ب گذاری محصول یافت می شود. در موارد خاص، م،عان استدلال کرده‌اند که CSA ممکن است راه جدیدی برای «شستن سبز» صنعت کشاورزی ارائه دهد، به‌ویژه اگر شامل رویکردهایی باشد که کاهش کربن و سایر اه، CSA را از طریق افزایش استفاده از آفت‌کش‌ها، کودها یا مهندسی ژنتیک به دست می‌آورد.

شرکت هایی که به نظر می رسد از ادعاهای CSA برای ارائه نادرست، اغراق آمیز یا مبهم ، اثرات زیست محیطی محصولات و اقدامات خود استفاده می کنند، ممکن است با خطر اجرای قانون از سوی آژانس های فدرال یا شکایت از سوی گروه های شاکی مواجه شوند. کمیسیون تجارت فدرال (FTC) ادعاهای زیست محیطی در تبلیغات، مواد بازاریابی و حتی گزارش های پایداری را از طریق بخش 5 قانون FTC اعمال می کند که “اعمال یا اقدامات ناعادلانه یا فریبنده” را ممنوع می کند. علاوه بر این، ایالت ها و ناحیه کلمبیا قو،ن حمایت از مصرف کننده را دارند که تبلیغات نادرست را ممنوع می کند. برخی به این قو،ن برای پیگیری جدی اجرای قو،ن مربوط به ادعاهای زیست محیطی استناد کرده اند. رقبا همچنین ممکن است بر اساس ادعای تبلیغات گمراه کننده یا فریبنده، بر اساس قانون لانهام علیه یکدیگر دعوای رقابت ناعادلانه اقامه کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا شش نکته مهم برای مشاغل کشاورزی وجود دارد که قبل از تبلیغ ادعاهای CSA باید در نظر داشته باشند:

1. صادق باشید و مشخص باشید: ادعاها را با دقت تنظیم کنید و هر گونه اظهاراتی را که با داده ها و شواهد قابل اثبات نیست حذف کنید.

اثبات ادعاهای عمومی مبنی بر ترویج شیوه‌های «من، با آب و هوا» یا «پایدار» دشوار، اگر نگوییم غیرممکن است، قابل اثبات است و معمولاً توسط مصرف‌کنندگان سوء تعبیر می‌شود. تنظیم‌کننده‌ها همچنین می‌توانند آنها را گمراه‌کننده تصور کنند، حتی اگر قصدی برای انجام این کار وجود نداشته باشد. هنگام ارائه یک ادعای CSA یا بازاریابی هر گونه مزیت زیست محیطی دیگر، بهتر است تا حد امکان دقیق باشید و در صورت نیاز ادعاها را واجد شرایط کنید.

اثبات اغلب به “شواهد علمی معتبر و قابل اعتماد” نیاز دارد. طبق مقررات FTC، این شواهد شامل “آزمایش ها، تجزیه و تحلیل ها، تحقیقات یا مطالعاتی است که به شیوه ای عینی توسط افراد واجد شرایط انجام و ارزیابی شده اند و به طور کلی در این حرفه برای به دست آوردن نتایج دقیق و قابل اعتماد پذیرفته شده اند.” 16 CFR 260.2.

ادعاهای زیست‌محیطی نیز می‌توانند فریبنده تلقی شوند اگر مزایای زیست‌محیطی ترویج شده قابل توجه نباشد. از برجسته ، مزایای کوچک و بی‌اهمیت یا جایی که هزینه‌های زیست‌محیطی بیشتر از آن منافع است، خودداری کنید.

2. تصاویر مهم هستند

همان قو،نی که در مورد مطالب نوشتاری اعمال می شود در مورد تصاویر نیز اعمال می شود. تصاویر را به دقت ارزیابی کنید تا مزایای محیطی را که ممکن است منتقل کنند شناسایی کنید و مطمئن شوید که این مزایا واضح، مشخص و قابل اثبات هستند.

3. راهنمای FTC برای استفاده از ادعاهای بازاریابی محیطی (راهنماهای سبز) را دنبال کنید.

FTC راهنمای سبز توصیه های مفیدی برای توسعه ادعاها و درک اینکه چگونه مصرف کنندگان ممکن است آن ادعاها را ببینند ارائه می دهد. به طور خاص، ادعاهای مربوط به انتشار خالص صفر، جبران کربن، و ارتقای اه، آب و هوایی به طور فزاینده ای توجه را به خود جلب می کند و نیاز به بررسی دقیق دارد. به ،وان مثال، ادعاهای گسترده ای که انتشار گازهای گلخانه ای خالص صفر را توصیف می کنند را می توان به گونه ای تفسیر کرد که شامل محدوده 1 (انتشار مستقیم)، محدوده 2 (انتشارهای غیرمستقیم مانند برق، گرمایش و سرمایش) و انتشارات محدوده 3 (همه انتشارات غیرمستقیم دیگر در ارزش است. زنجیره بالادست و پایین دست). اگر انتشارات محدوده 3 قابل توجه باشد، اما قرار نیست در اه، خالص صفر لحاظ شود، FTC ادعای گسترده را گمراه کننده تلقی می کند.

FTC در حال برنامه ریزی برای تجدید نظر در راهنمای سبز است و در حال حاضر نظرات خود را در مورد به روز رس، های احتمالی، از جمله درک مصرف کنندگان از ادعاهایی مانند “صفر خالص”، “کربن خنثی”، “کم کربن” و “کربن منفی” ارائه می دهد. دیدن ارتباط دادن.

4. ادعاهای CSA را از دیدگاه مصرف کننده ارزیابی کنید

FTC و ایالت هایی که قو،ن مربوط به حقیقت در تبلیغات را اجرا می کنند، ادعاها را بر اساس ادراک مصرف کننده ارزیابی می کنند. بسیاری از توصیه‌های موجود در راهنمای سبز از نظرسنجی‌های درک مصرف‌کننده سرچشمه می‌گیرد. علیرغم بهترین نیت بازاریاب، اظهاراتی که به خوبی تعریف نشده و قابل تفسیر نیستند، می توانند برای مصرف کنندگان گمراه کننده تلقی شوند.

5. به سایر چارچوب های نظارتی قابل اجرا توجه کنید

قو،ن فدرال و آژانس ایالتی اضافی ممکن است در مورد ادعاهای CSA در مورد انواع خاصی از محصولات اعمال شود. برای مثال، یک محصول آفت‌کشی که توسط آژانس حفاظت از محیط‌زیست ایالات متحده (EPA) تحت قانون فدرال ،ه‌کش، قارچ‌کش و جونده‌کش (FIFRA) تنظیم می‌شود، در صورتی که بر،ب‌گذاری آن نادرست یا گمراه‌کننده باشد، «نام غلط» تلقی می‌شود. هنگام ارزیابی ادعاهای آفت کش، EPA اغلب مواد تبلیغاتی مرتبط، از جمله وب سایت های محصول را بررسی می کند. به خاطر داشته باشید که محصولات توزیع شده در سطح جه، نیز ممکن است مشمول معیارهای اثبات ادعاهای مختلف در حوزه های قضایی خارجی باشند.

6. بررسی حقوقی را به صورت مستمر انجام دهید

با بررسی حقوقی ادعاهای زیست محیطی شامل مطالب بازاریابی، گزارش ESG و حتی ارائه های عمومی که در آن افسران شرکت اه، CSA را توضیح می دهند، از شرکت خود در برابر اقدامات قانونی بالقوه محافظت کنید. بسیاری از تصمیمات تهیه پیش نویس به قضاوت متکی هستند. ایجاد ارتباط قوی بین بخش های حقوقی و بازاریابی، تخصص مورد نیاز در هر دو بخش را برای بهبود انطباق ایجاد می کند.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/six-tips-companies-making-climate-smart-agriculture-claims