شاکی در اقدام کلاسی JG Wenthworth برای انتقال پرونده به فلوریدا حرکت می کند


دوشنبه 26 دسامبر 2022

سلام TCPAWorld! خیلی خوبه که به بارونس برگشتم اینجا. امیدوارم همه کریسمس مبارک داشته باشند و توانسته باشند با خانواده وقت بگذرانند و غذای خوب بخورند!

البته، من بازگشته‌ام تا یک به‌روزرس، سریع درباره پرونده‌ای که در ماه جولای درباره آن درباره پرونده بدنام 877-CASH-NOW، JG Wentworth که با یک دادخواهی گروهی TCPA مورد ضربه قرار گرفته بود، ارائه دهم. این شکایت بر اساس ادعای نقض TCPA و FTSA است. در ماه ژوئیه، من نشان دادم که علاقه مندم ببینم پرونده چگونه پیش می رود و JG Wentworth برای پاسخ به شکایت شاکی چه خواهد کرد.

بنابراین، آنها در نهایت چه ،د؟

خوب، به نظر می رسد که JG Wentworth به سادگی به شکایت پاسخ داده است. هیچ چیز هیجان انگیزی وجود ندارد.

اما جالب اینجاست که شاکی اکنون در حال انتقال پرونده به منطقه میانه فلوریدا است. لطفاً به یاد داشته باشید که پرونده در ابتدا در ناحیه شرقی پنسیلو،ا تشکیل شده است.

چرا شاکی برای انتقال پرونده اقدام می کند؟

پس از بررسی خلاصه شاکی، JG Wentworth اخیراً در پاسخ های کشف خود فاش کرد که این کار را نکرده است. به طور مستقیم تماس های مورد بحث را در این مورد قرار دهید. در عوض، تماس ها توسط فروشنده شخص ثالثی که JG Wentworth استخدام کرده بود، برقرار شد. JG Wentworth همچنین فاش کرد که فروشنده ای به نام Di،al Medial Solutions, LLC (DMS) یا فروشنده فرعی به نام شاکی. از آنجایی که DMS محل ،ب و کار اصلی خود را در منطقه میانه فلوریدا، که محل اقامت شاکی نیز می باشد، دارد، شاکی به دنبال انتقال پرونده به آنجا است.

برای تعیین اینکه آیا انتقال راحت است و در خدمت عدالت است، دادگاه باید منافع مختلف خصوصی و عمومی را ارزیابی کند. موضوع: Howmedica Osteonics Corp., 867 F.3d 390, 401 (3d Cir. 2017) (به نقل از جومارا علیه جومارا سازمان مزرعه ایالتی شرکت شرکت., 55 F.3d 873, 879 (3d Cir. 1996)). بنابراین، دادگاه باید قبل از تعیین اینکه آیا انتقال من، است یا خیر، عوامل مختلفی را بررسی کند.

JG Wentworth هنوز اعتراضی ارائه نکرده است و به همین دلیل، دادگاه در مورد درخواست شاکی برای انتقال حکمی نداده است، اما ما همچنان شما را در جریان قرار خواهیم داد. بیشتر در راه است!


منبع: https://www.natlawreview.com/article/jg-wentworth-update-plaintiff-moves-to-transfer-case-to-middle-district-florid،