سایت جستجوی کار در آلمان معرفی سایت های کاریابی آلمان | sarzaminestekhdam

سایت جستجوی کار در آلمان معرفی سایت های کاریابی آلمان | sarzaminestekhdam

فقط در صورتی که به عنوان متقاضی کار ثبت نام کرده باشید، می توانید مزایای ویژه اشخاص بیکار دریافت سایت های استخدامی رایگان کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاسیس شرکت به صفحه تأسیس شرکت در فنلاند، در InfoFinland مراجعه کنید. به‌عنوان یک کارجو، از دیگران راهنمایی بخواهید یا در نوشتن درخواست کار کمک بگیرید.

  • این سایت امکان فیلتر کردن شغل‌ها بر اساس مکان جغرافیایی و درآمد را به شما می‌دهد.
  • پس از انتشار آگهی فرصت شغلی در سایت، کارجویان می‌توانند در صفحه آگهی، اطلاعات کلی شرکت مثل نام، لوگو و توصیف فعالیت سازمان را مشاهده کنند.
  • ایندید با دادن دسترسی رایگان به جستجوی شغل، ارسال رزومه و ویژگی‌های دیگر، کارجویان را در اولویت قرار می‌دهد.
  • همچنین شما می توانید با افرادی که در زمینه بازاریابی تخصص دارند نیز در ارتباط بوده و نظرات آنها را دریافت کنید.

حقوق و دستمزد و توافق کارفرما و کارجو در مورد آن، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در جذب و گزینش متقاضیان است. در صورتی که سازمان‌ها قبل از مصاحبه و موقع بررسی رزومه‌های ارسال شده، امکان مشاهده حقوق درخواستی کارجو را داشته باشند می‌توانند مناسب‌ترین کارجویان را به جلسه مصاحبه دعوت کنند. در همین راستا و برای تسریع روند گزینش و جذب، هنگام ثبت نام و تکمیل اطلاعات رزومه، از کارجویان می‌خواهد محدوده حقوق مدنظر خود را نیز مشخص کنند. هنگامی که کارجو برای کارفرما رزومه ارسال می‌کند، حقوق درخواستی‌اش نیز به کارفرما نمایش داده می‌شود. جاب ویژن حضوری فعال در شبکه‌های اجتماعی هم دارد و در لینکدین، تلگرام، اینستاگرام و توییتر بیش از 200 هزار متخصص و کارجو و شاغل، صفحه ما را دنبال می‌کنند. به اشتراک گذاری فرصت‌های شغلی در این پلتفرم‌ها بازدید فرصت‌های شغلی را به مراتب بیشتر می‌کند و کارفرمایان می‌توانند زودتر بهترین و مناسب‌ترین کارجو را پیدا کنید.

موتور جستجوی کاریابی اینترنتی e-estekhdam.com

یکی از جذاب ترین ایده های کسب و کار اینترنتی که این روزها مورد استقبال هم قرار گرفته، ایده واسطه گری بین تولید کننده و خریدار است. مثلا الان سایتی به اسم کِشمون در حال واسطه گری بین کشاورزان تولید کننده زعفران و مخاطبان علاقه مند به خرید آن است و به این ترتیب واسطه های زیادی که باعث افزایش قیمت محصول میشدند را حذف کرده. ببینید، امروز اغلب افراد و شرکت ها به فکر افزایش قدرت برند خودشان هستند و به همین دلیل از هر تکنیک و راهکاری برای برند شدن کمک میگیرند. اما با توجه به اینکه خیلی از آنها نه توانایی نویسندگی دارند و نه اصلا زمان آن را، نوشتن کتاب شان را به یک نویسنده دیگر میسپارند. این نویسنده که با اسم نویسنده سایه شناخته میشود، اقدام به نوشتن یک کتاب در موضوع مورد نظر کارفرما کرده و حق امتیازش را به او میفروشد.

سامانه جستجوی شغل وزارت کار shoghl.mcls.gov.ir

در سایت هایی مثل ایران مدرس iranmodares.com و اروبیتال تیچر orbital-teache هم می توانید اطلاعات تماس خود را برای جذب شاگرد قرار دهید. یکی از سایت های کاریابی ترکیه که براحتی توانسته از شلوغی های شبکه ی اجتماعی استفاده کند xing است. بعد از عضویت در این سایت، شما به جای افزایش فالور، برای کسب و کار خود استراتژی چیده و تلاش می کنید در این زمینه پیشرفت کنید. شما می توانید اعضاء شرکتی که می خواهید کار کنید به لیست دوستان خود  اضافه کرده و کاری کنید تا آنها به شما توصیه نامه دهند و سفارش شما را بکنند. شما با این شبکه اجتماعی با کلاس، براحتی به شغل مورد نظر خود دست پیدا خواهید کرد.

کاریابی آنلاین رایگان

پس شما میتوانید بعد از گذراندن چند کلاس رزومه نویسی در این فعالیت مشغول به کار شده و در ازای نوشتن رزومه، از افراد پول دریافت کنید. ممکن است یک متخصص برای ساخت یک وب سایت اختصاصی چیزی در حدود 15 میلیون تومان دستمزد بگیرد. اما همین متخصص میتواند با طراحی یک قالب وردپرس و فروش آن در سایت هایی مثل ژاکت به قیمتی در حدود 100 هزار تومان، تا همیشه از فروش این قالب درآمد داشته باشد.