سازمان های فدرال فرم 5500 را که بر معافیت های حسابرسی تأثیر می گذارد، بازبینی می کنند


شرکت حقوقی پولسینلی AM LAW

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

چهارشنبه 19 آوریل 2023

و، کار، خدمات درآمد داخلی و شرکت ضمانت مزایای بازنشستگی اخیراً قو،ن نهایی را در مورد ا،امات گزارش سالانه طرح مزایای کارکنان صادر کرده اند که برای سال های برنامه که از اول ژانویه 2023 یا پس از آن شروع می شود، مؤثر است. این قو،ن جدید در فرم 5500 (سالانه) تجدید نظر می کند. فرم طول، گزارش) و فرم 5500-SF (فرم کوتاه گزارش سالانه) و دستورالعمل های آنها، که در میان سایر تغییرات، نحوه شمارش شرکت کنندگان را برای واجد شرایط بودن برای معافیت طرح کوچک (کمتر از 100 شرکت کننده در ابتدای سال برنامه) تغییر می دهد. . قو،ن جدید تعداد شرکت‌کنندگان در طرح‌های حساب‌های فردی را که باید شمارش شوند، کاهش می‌دهد، که بسیار مهم است، زیرا طرح‌های بیشتری واجد شرایط معافیت طرح کوچک می‌شوند و به آن‌ها اجازه می‌دهد از فرم کوتاه برای گزارش‌دهی استفاده کنند و از ا،ام حسابرسی، از جمله حسابدار مورد نیاز چشم‌پوشی کنند. گزارش. این باعث صرفه جویی قابل توجهی برای طرح های واجد شرایط می شود. این قو،ن در درجه اول بر طرح‌های 401(k) و 403(b) تأثیر می‌گذارند، که تمرکز این هشدار خواهد بود.

در حال حاضر، طرح های 401(k) و 403(b) باید شامل افرادی باشد که چنین هستند واجد شرایط انجام تعویق‌های انتخابی در ابتدای سال برنامه برای اه، گزارش‌دهی در شرکت‌کنندگان خود، حتی اگر آن افراد مانده حساب طرح نداشته باشند، زیرا آنها هرگز مشارکت‌های معوق را انتخاب نکرده‌اند و سهم کارفرما را دریافت نکرده‌اند. قو،ن جدید روش شمارش شرکت‌کنندگان را تغییر می‌دهد به طوری که فقط تعداد شرکت‌کنندگان/ذینفعان دارای مانده حساب تا تاریخ شروع سال برنامه (یا پایان سال برنامه اگر اولین سال برنامه باشد) برای تعیین صلاحیت برای معافیت طرح کوچک مح،ه می شود. این تغییر همچنین بر قانون بایگ، کوتاه‌سال و قانون شرکت‌کننده «80-120» تأثیر می‌گذارد، که به طرح اجازه می‌دهد همان فرم (فرم 5500 یا فرم 5500-SF) را که برای سال قبل استفاده می‌کرد، ارسال کند. توجه داشته باشید که شرکت‌کنندگ، که در سال‌های گذشته مشارکت داشته‌اند اما تصمیم گرفته‌اند برای سال برنامه جاری مشارکت نداشته باشند و توزیعی از مانده حساب خود را دریافت نکرده‌اند همچنان به‌،وان مانده حساب مح،ه می‌شوند.

آژانس‌ها نشان می‌دهند که تغییر شمارش شرکت‌کنندگان تا حدی برای انطباق با تغییر ایجاد شده توسط قانون تنظیم هر جامعه برای افزایش بازنشستگی ۲۰۱۹ (“قانون امن”) ایجاد شده است، که مست،م آن است که برخی از کارگران طول، مدت و پاره وقت باید مجوز داشته باشند. برای انجام تعویق‌های انتخابی برای سال‌های برنامه که از اول ژانویه 2024 یا پس از آن شروع می‌شود. آژانس‌ها تشخیص دادند که این قانون جدید Secure Act می‌تواند به تعداد شرکت‌کنندگان اضافه کند و باعث شود برنامه‌های بیشتری برای استفاده از فرم طول، و مشمول ا،امات حسابرسی پرهزینه باشد. و، کار معتقد است قانون جدید شمارش مشارکت کنندگان به کاهش این پیامد ناخواسته کمک می کند و هزینه ها و بارهای مربوط به طرح های کوچک را به حداقل می رساند.

با توجه به قانون جدید شمارش شرکت کنندگان، مدیران طرح باید تعیین کنند که آیا ا،امات گزارش دهی آنها برای سال 2023 تغییر می کند تا به آنها اجازه استفاده از فرم کوتاه و واجد شرایط بودن برای معافیت حسابرسی را بدهد. علاوه بر این، از آنجایی که قو،ن جدید تغییرات دیگری را در گزارش‌دهی ایجاد می‌کند، از جمله سایر تغییرات ا،ام‌آور توسط قانون ایمن که بر طرح‌های بازنشستگی چندکارفرمایی و ترتیبات گزارش گروه سهم تعریف شده، و همچنین برخی تغییرات دیگر برای بهبود ا،امات گزارش‌دهی تأثیر می‌گذارد، همه طرح مزایای کارکنان مدیران باید تعیین کنند که آیا ا،امات گزارش دهی آنها برای سال 2023 تغییر می کند یا تحت تأثیر قرار می گیرد.

شارلوت آکلی نیز در این مقاله مشارکت داشت.

© Polsinelli PC، Polsinelli LLP در کالیفرنیابررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 109


منبع: https://www.natlawreview.com/article/new-form-5500-rules-permit-more-plans-to-qualify-audit-exemption