رسوایی تیم ورزشی تعهدات عاشقانه محل کار را برجسته می کند


Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، شرکت حقوقی PC

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

چهارشنبه 19 اکتبر 2022

یک سرمربی حرفه ای تیم ورزشی اخیراً به خاطر رابطه عاشقانه با یکی دیگر از کارمندان این فرنچایز در آب داغی قرار گرفت. مدیریت تیم او را برای یک فصل کامل به دلیل نقض ظاهری سیاست‌های محل کار محروم کرد. آنچه که ظاهراً به ،وان یک رابطه توافقی آغاز شد، به کارمندی تبدیل شد که مدعی شد او در معرض نظرات و پیشنهادات نامن، سرمربی قرار گرفته است. گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که او در نهایت ممکن است در نتیجه این جنجال شغل خود را از دست بدهد. این رسوایی یکی از جدیدترین موارد در صنعت ورزش و سرگرمی است که شامل روابط عاشقانه بالقوه نامن، است. با این حال، حرکت سریع تیم به سمت نظم و انضباط نشان می‌دهد که چگونه کارفرمایان در سراسر محل کار در ایالات متحده با احتیاط عاشقانه‌های محل کار را در پی این موضوع دنبال می‌کنند. جنبش #MeToo.

تعداد عاشقانه های محل کار در ایالات متحده در طول همه گیری همه گیر افزایش یافت و همچنان رایج است. در واقع، یک نظرسنجی در سال 2022 توسط انجمن مدیریت منابع انس، (SHRM) نشان می‌دهد که تقریباً یک سوم کارگران در ایالات متحده در حال حاضر در یک رابطه عاشقانه با همکار دیگری درگیر هستند و حداقل نیمی از کارگران ایالات متحده دارای یک رابطه عاشقانه بوده‌اند. درهم ش،تن یک همکار اگرچه روابط عاشقانه در محل کار از نظر قانونی منع نشده است، اما چنین روابطی مملو از خطر ادعای آزار و اذیت است، به ویژه زم، که این رابطه شامل یک مدیر، مدیر یا سرپرست سطح بالا، در رابطه با یک کارمند سطح پایین تر است.

با توجه به این خطرات، در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که کارفرمایان ممکن است بخواهند برای مدیریت موثر روابط عاشقانه در محل کار خود در نظر بگیرند.

1. سیاست های منع یا توصیه اکید در برابر روابط عاشقانه در محل کار

سیاست های کارفرما در رابطه با روابط محل کار متفاوت است. برخی آنها را به طور کامل ممنوع می کنند، در حالی که برخی دیگر روابط عاشقانه بین کارمندان و سرپرستان آنها را ممنوع می کنند. از سوی دیگر، نمونه هایی از عاشقانه های موفق در محل کار وجود دارد که تبدیل به روابط طول، مدت شده است. علاوه بر این، وجود دارد شواهدی برای پیشنهاد که اجازه دادن به کارکنان برای ایجاد روابط شخصی واقعی می تواند فرهنگ و حفظ محیط کار را بهبود بخشد. با این حال، این پتانسیل وجود دارد که روابط محل کار می تواند منجر به ادعاهای آزار و اذیت یا بدتر شود. کارفرمایان ممکن است بخواهند یک خط مشی محل کار را در نظر بگیرند که به شدت از عاشقانه های محل کار جلوگیری می کند یا حداقل مرزهای معقولی را تعیین می کند، مانند ممنوعیت ملاقات مدیران یا سرپرستان با کارمندان سطح پایین یا فقط اجازه دادن به روابط بین کارمندان در بخش های مختلف.

2. ا،امات “قرارداد عشق”.

“قرارداد عشق” توافقی است بین کارفرما و کارمند، که درگیر یک رابطه عاشقانه در محل کار هستند که به موجب آن کارمندان به طور رسمی رابطه خود را برای کارفرما فاش می‌کنند و اذعان می‌کنند که این رابطه توافقی است. به طور کلی، قرارداد بیان می کند که کارکنان خط مشی ضد آزار کارفرما را خوانده و درک کرده اند، این رابطه نقض آن خط مشی نیست و کارکنان با انتظارات کارفرما برای رفتار من، در محل کار موافقت می کنند. با این حال، کارفرمایان ممکن است بخواهند ننگ مربوط به این نوع افشاها را در نظر بگیرند. علاوه بر این، قراردادهای عشقی همیشه دفاع کاملی در برابر آزار و اذیت یا ادعاهای محیط کار خصمانه ارائه نمی دهند.

3. آموزش و آموزش ضد آزار و اذیت

کارفرمایان ممکن است بخواهند نحوه و دفعات ابلاغ سیاست های منع آزار ، را به کارمندان در نظر بگیرند. بسیاری از کارفرمایان به طور منظم آموزش آزار و اذیت ، و سوگیری ناخودآگاه ارائه می دهند و در برخی ایالت ها مانند کالیفرنیا، کانکتیکات، ایلینوی و نیویورک، آموزش های لازم است. این آموزش‌ها می‌توانند خط‌مشی‌های محل کار را توضیح دهند و در مورد انواع اعمال یا نظراتی که ممکن است نه تنها در محیط کار فیزیکی، بلکه برای همکار، که خارج از محل کار با هم در تعامل هستند، نامن، باشند، بحث کنند.

خوراکی های کلیدی

برخورد موثر با عاشقانه های محل کار می تواند برای کارفرمایان دشوار باشد، به خصوص در دوران #MeToo. کارفرمایان ممکن است بخواهند در سیاست‌های ضد آزار و اذیت خود تا چه حد می‌خواهند چنین روابطی را ممنوع یا منع کنند و اینکه آیا کارمندان م،م به افشای روابط عاشقانه در محل کار هستند یا خیر، در نظر بگیرند.

© 2022، Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، PC، کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 292


منبع: https://www.natlawreview.com/article/recent-scandals-highlight-issues-employers-navigating-workplace-romances