راهنمای بازرسی موقت I-9 از راه دور در ماه جولای منقضی می شود


لوگوی شرکت حقوقی بارنز و تورنبرگ

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

دستورالعمل موقت و، امنیت داخلی ایالات متحده (DHS) و اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) که به مشاغلی که به دلیل COVID-19 از راه دور فعالیت می کنند اجازه می دهد تا بازرسی اسناد فرم I-9 از راه دور را انجام دهند، در تاریخ 31 ژوئیه 2023 منقضی می شود. این اعلامیه مطابق با اظهارات اخیر ،ت بایدن مبنی بر اینکه شرایط اضطراری بهداشتی COVID-19 در ماه مه پایان خواهد یافت.

ICE داشت انعطاف‌پذیری تکمیل از راه دور COVID-19 را گسترش داد برای فرم I-9 از 1 نوامبر 2022 تا 31 ژوئیه 2023. تمدید خط مشی تضمین می کند که کارمند، که به دلیل سیاست های COVID-19، به طور منظم، ثابت یا قابل پیش بینی به یک مکان فیزیکی گزارش نمی دهند، ادامه می دهند. از ا،امات تأیید حضوری فرم I-9 معاف باشد.

این انعطاف پذیری موقت از مارس 2020 اعمال شده است، زم، که DHS احتمالاً به افزایش اشتغال از راه دور به دلیل COVID-19 پاسخ می داد. این انعطاف‌پذیری‌ها به طور محدود و منحصراً برای کارفرمایان و محل‌های کاری که 100 درصد از راه دور بودند اعمال می‌شد، که نشان‌دهنده مقاومت طول، مدت آژانس در برابر تأیید I-9 از راه دور است. DHS و ICE در مورد ا،امات حضور فیزیکی مرتبط با فرم I-9 اختیاری قائل شدند و به کارفرمایان این امکان را می دهد که اسناد را از راه دور بررسی کنند. به کارفرمایان دستور داده شد که “COVID-19” را در بخش 2 در فرم I-9 بیان کنند.

با خاتمه این انعطاف پذیری از راه دور، تکمیل فرم I-9 برای استخدام های عمدی از راه دور باید شخصاً توسط کارفرما یا نماینده مجاز کارفرما انجام شود.

کارفرمای، که برای بازگشت به کار حضوری آماده می‌شوند باید فرم I-9 تکمیل شده در طول کووید-19 را برای کارمند، که در 20 مارس 2020 یا پس از آن استخدام شده‌اند بررسی کنند. کارفرمایان م،م به رعایت مراحل زیر برای تأیید حضوری خواهند بود. از فرم I-9 پس از 31 ژوئیه 2023، پس از از سرگیری عملیات عادی:

  • همه کارکن، که با استفاده از تأیید از راه دور سوار شده‌اند، باید ظرف سه روز کاری برای تأیید حضوری هویت و مدارک صلاحیت اشتغال برای فرم I-9، تأیید صلاحیت استخدام، به کارفرمای خود گزارش دهند.

  • پس از بازرسی فیزیکی اسناد، کارفرما باید «اسناد بررسی شده فیزیکی» را با تاریخ بازرسی به ،مت اطلاعات اضافی بخش 2 در فرم I-9 یا در صورت ،وم به بخش 3 اضافه کند. کارفرمایان همچنین باید «COVID-19» را به‌،وان دلیل تأخیر بازرسی فیزیکی در ،مت اطلاعات تکمیلی بخش 2، پس از انجام بازرسی فیزیکی پس از از سرگیری عملیات عادی وارد کنند.

  • اگر شخصی که به طور مجازی اسناد را بررسی کرده است، ،ی نیست که بازرسی فیزیکی را انجام می دهد، نماینده کارفرما که بازرسی فیزیکی را انجام می دهد باید بخش 2 جدیدی را تکمیل کند و آن را به فرم کامل بازرسی از راه دور I-9 ضمیمه کند.

راهنمایی های اضافی از DHS در مورد تأیید حضوری باید به زودی ارائه شود.

سارا پر نیز در این مقاله مشارکت داشته است.

© 2023 Barnes & T،rnburg LLPبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 108


منبع: https://www.natlawreview.com/article/form-i-9-remote-flexibility-ends-july-31-2023