دیوان عالی، Certiorari را برای پرونده های قانون ادعاهای نادرست رد کرد


لوگوی شرکت حقوقی رابینسون و کول

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

در 17 اکتبر 2022، دیوان عالی تکذیب کرد certiorari در سه مورد درخواست از دادگاه برای حل و فصل شکاف مدار در مورد اعمال ا،امات خاص ادعایی برای ادعاهای تقلب در موارد قانون ادعاهای دروغین (FCA)، همانطور که طبق قانون فدرال آیین دادرسی مدنی 9(b) لازم است. موارد عبارتند از: جانسون و همکاران در مقابل آسایشگاه بت،، 21-462; ایالات متحده، سابق Owsley v. F،i Associates, Inc., et al., 21-936; و Molina Healthcare و همکاران v. نثر، 21-1145. مولینا همچنین سوال دومی را در رابطه با تفسیر صحیح مدارها ارائه کرد Universal Health Services, Inc. v. United States rel. اسکوبار و اینکه آیا درخواست پرداخت بدون ارائه نمایندگی های خاص می تواند تحت تئوری تصدیق نادرست ضمنی قابل اجرا باشد. (دادخواست برای Writ of Certiorari).

که در مولینا، دادگاه استیناف حوزه هفتم به شکایت یک افشاگر اجازه داد تا بدون جزئیات مشخصی از ادعاهای دروغین ادعایی، بر اساس این استدلال که می توان از ادعاها کلاهبرداری استنباط کرد، به پیش برد. که در جانسون و اوسلی، دادگاه های ناحیه یازدهم و ششم ا،اج ها را به این دلیل تأیید ،د که افشاگران جزئیات مربوط به صورتحساب ها و صورت حساب های جعلی خاص را ادعا ن،د. درخواست کنندگان در جانسون و اوسلی هر دو ادعا ،د که جزئیات کافی در مورد “چه ،ی، چه چیزی، چه زم،، کجا و چگونه” وجود دارد، اما دادگاه ها معتقد بودند که جزئیات در مورد تسلیم خاص واقعی ادعاها کافی نیست.

افشاگران در هر سه پرونده ادعا ،د که ارائه واقعی ادعای نادرست بر اساس سایر شرایط ارائه شده قابل استنباط است و از دادگاه عالی خواستار شفافیت در مورد استانداردهای ادعایی برای ادعای تقلب در مراقبت های بهداشتی شدند. با این حال، وکیل کل ایالات متحده گزارشات مختصری را ارائه کرد جانسون و اوسلی با بیان اینکه هیچ شکاف مداری وجود ندارد، بلکه تفاوتی در حقایق اساسی وجود دارد که منجر به نتایج متفاوت شده است و از دیوان عالی درخواست کرد که این دادخواست ها را رد کند.

دیوان عالی نظری در توضیح این انکار منتشر نکرد. بدون راهنمایی از سوی دیوان عالی، نظارت بر احکام دادگاه حوزه در مورد درخواست‌های رد پرونده‌های قانون ادعاهای نادرست و ،ید بالقوه در انجمن افشاگران در آینده جالب خواهد بود.

حق چاپ © 2022 Robinson & Cole LLP. تمامی حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 301


منبع: https://www.natlawreview.com/article/supreme-court-denies-certiorari-three-fca-particularity-cases