دو هفته نامه Blockchain + 14 ژوئیه 2023


دو هفته نامه بلاک چین ارائه شده توسط تیم بلاک چین + Polsinelli خلاصه ای از برخی از داستان های کلیدی در وب 3، بلاک چین و ا،یستم های رمزنگاری است که توسط وکلای ما که در تقاطع کد، قراردادهای هوشمند و قو،ن ایالات متحده هدایت می شوند، تنظیم شده است.

از آنجایی که آ،ین هفته نامه Blockchain+ ما در شرف حذف بود، جایی که برنامه ریزی برای استقبال از کاهش سرعت پیشرفت های قانونی Web3 با کنگره متوقف شد و آژانس های فدرال نیز تا حد زیادی ،ت بودند، ناگهان احتمالاً مهم ترین حکم دادگاه مربوط به دارایی های دیجیتال صادر شد. در 13 جولای پیشنهادات برای قضاوت خلاصه در پرونده مورد انتظار Ripple Labs در مقابل SEC تصمیم گیری شد. در یک حکم ت،یمی، SEC در مورد “فروش نهادی” XRP قضاوت خلاصه شد و قضاوت خلاصه به Ripple با این حکم که “فروش برنامه‌ای” XRP به مردم “پیشنهاد و فروش سرمایه‌گذاری نیست” اعطا شد. قراردادها.” به طور کلی، این احکام به ،وان یک نقطه عطف بسیار مثبت برای دارایی های دیجیتال در ایالات متحده در نظر گرفته می شود.

ما در حال کار بر روی یک پست کامل بیت بلاگ در مورد این احکام هستیم. در این به روز رس، ما برجسته می کنیم؛ یک حرکت استراتژیک جالب توسط وکیل Coinbase در دفاع از دعوای قضایی خود در برابر SEC. حرکات غیرمنتظره صرافی رمزارز Bittrex، که در حال ،وج از بازار ایالات متحده است، در نبرد خود با این آژانس، به‌روزرس، قو،ن جامع دارایی‌های دیجیتال را در هر دو مجلس و سنا ارائه می‌کند. و چند یادداشت کوتاه دیگر

پاسخ اولیه Coinbase در مبارزه قانونی علیه SEC: 28 ژوئن 2023

پیشینه: در 7 ژوئن، Coinbase از خدمات رسمی در شکایت SEC علیه آن صرف نظر کرد، و به Coinbase تا اوایل آگوست فرصت داد تا پاسخ دهد یا در غیر این صورت ادعا کند. در یک شوک برای بسیاری، Coinbase، در عوض در هفته گذشته، خود را ثبت کرد پاسخ، و قانون محلی نیاز به a قصد نامه برای قضاوت در مورد دعاوی تحت FRCP 12(c). با توجه به تداخل تعطیلات آ، هفته چهارم ژوئیه با تاریخ سررسید قابل اجرا SEC طبق قو،ن محلی، SEC تا 7 ژوئیه مهلت داشت تا پاسخ دهد، که آنها انجام دادند. اعلام قصد مورد انتظار خود برای مخالفت.

خلاصه: این حرکت حاصل ماه ها تصمیمات حقوقی استراتژیک کوین بیس است که به زمان خود بازمی گردد amicus در وحی مورد و نوشته مانداموس اقدام Coinbase علیه SEC در ماه آوریل ارائه شد. از نظر فوتبالی، کوین بیس در حال اجرای یک حمله عجله ای بود و یک ترفند بازی اجرا کرد/درود بر مری با اولین مالکیت خود در بازی. و Coinbase ماه ها بازی های فریبنده را برای راه اندازی آن اجرا کرد. استفاده منحصر به فرد از FRCP 12(c) و استفاده از یک “بی،ه مقدماتی” 33 صفحه ای در پاسخ آن برای صرفه جویی در فضای صفحه، بعداً، تنها برخی از موارد است. وکالت چشمگیر که توسط Coinbase وارد این استراتژی شد. این همچنین کوین‌بیس را در مسیر برنامه‌ریزی جداگانه‌ای از بایننس قرار می‌دهد، که انتظار نمی‌رود تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ در اقدام جداگانه‌اش پاسخ دهد یا در غیر این صورت درخواست دهد.

پرونده های Bittrex برای رد شکایت SEC علیه نهاد در حال ،وج ایالات متحده: 30 ژوئن 2023

پیشینه: در ماه مارس، Bittrex اعلام کرد که این اتفاق خواهد افتاد پایان دادن به عملیات ایالات متحده پس از نه سال به دلیل عدم قطعیت نظارتی. این SEC شکایت خود را مطرح کرد مدت کوتاهی پس از آن علیه آنها، که باعث شد Bittrex ورش،تگی منظم خود را تبدیل کند. Bittrex اکنون یک را ثبت کرده است پیشنهاد ا،اج شکایت SEC علیه آن، با این استدلال که فروش ثانویه توکن های مورد بحث، معاملات اوراق بهادار نیست و اینکه SEC فاقد اختیار است تا دعوی خود را تحت دکترین سؤال اصلی مطرح کند.

خلاصه: به ،وان یک موضوع اولیه، می‌توان این سوال را مطرح کرد که چگونه SEC با طرح دعوی قضایی و وادار ، شرکتی به ورش،تگی از سرمایه‌گذاران محافظت می‌کند، جایی که قبلاً فعالیت‌های خود در ایالات متحده را به قصد بازگرداندن وجوه سرمایه‌گذار متوقف می‌کرد. یکی از توضیح ها این است که ممکن است به دلیل اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار رویکردی به ظاهر تهاجمی در این پرونده اتخاذ کرده است، ورش،تگی باشد. برای مثال، شکایت SEC ادعا می‌کند که DASH، توکنی که هیچ یک از اوراق بهادار معمولی مانند فروش توکن‌های از پیش است،اج‌شده و/یا تأمین مالی از سرمایه‌گذاران به جای تأمین مالی توسط اعتبارسنجی‌های خارج از پاداش بلوک، ندارد، یک اوراق بهادار دارایی دیجیتال است. تعجب آور است که ببینیم Bittrex دفاع محکمی را که در این شرایط دارد انجام می دهد، و جالب است که ببینیم بعد از حکم اخیر SCOTUS در بایدن علیه نبراسکا، موضوع دکترین سؤال اصلی چگونه بحث می شود. دکترین سؤال اصلی یک اصل حقوقی است که اخیراً احیا شده است که قدرت قوه مجریه را در مورد موضوعات مهم اقتصادی یا سیاسی محدود می‌کند، مگر اینکه تفویض اختیار آشکار کنگره در مورد آن موضوع به یک سازمان اداری باشد. دکترین سؤال اصلی اغلب در مورد دستورات اجرایی مطرح می‌شود، و مشخص نیست که آیا برای اقدامات اجرایی مانند آنچه که توسط SEC علیه Bittrex انجام می‌شود، اعمال می‌شود یا خیر.

و، ،انه داری و کمیسیون بورس و اوراق بهادار نظرات خود را در مورد لایحه ساختار بازار دارایی دیجیتال ارائه می دهند: 30 ژوئن 2023

زمینه: ما،ین واترز، عضو خدمات مالی خانه رتبه بندی درخواست ورودی در مورد لایحه ساختار بازار دارایی دیجیتال پیش نویس بحث هم از و، ،انه داری و هم از SEC. نماینده واترز به ،وان طرفدار این لایحه یا به طور کلی صنعت دارایی دیجیتال شناخته شده نیست. با این حال، انتظار می‌رود که او به شدت درگیر ویرایش‌های لایحه پس از از بین رفتن قانون استیبل کوین خود در آ،ین جلسه کنگره باشد.

خلاصه: واترز نماینده مجلس بازخورد را درخواست کرد تا 30 ژوئن 2023، اما هیچ چیزی در مورد یافته های آژانس ها از زمان انتشار این پست وبلاگ منتشر نشده است. با یک صورتحساب دارایی دیجیتال دو طرفه مورد انتظار به مجلس سنا معرفی شود در آینده نزدیک، به نظر می‌رسد که احتمال واقعی اجرای قانون در این جلسه وجود دارد، و مخالفان قبلی به‌جای کشتن کامل آن، به‌دنبال دریافت اثر انگشت بر روی هر لایحه‌ای هستند.

به اختصار اشاره شد:

پاد،ت Unchained میزبان مناظره درباره انطباق با کریپتو بود: لورا شین میزبان رودریگو سیرا از پارادایم و آرون کاپلان از Pro،eum بود. پاد،ت Unchained به در مورد مسیر انطباق برای بازارهای دارایی دیجیتال بحث کنید. این یک پاد،ت بحث‌برانگیز بود و ارزش گوش دادن برای شنیدن جنبه‌های جایگزین بحث نظارتی در میان وکلای صنعت را دارد.

انجمن بلاک چین از Gensler Recusal: The Blockchain Association درخواست می کند موضع گرفته است که گری جنس، باید خود را از تمام تصمیمات اجرایی دارایی دیجیتال به دلیل ناتو، ادعایی خود در بی طرف ماندن در چنین موضوعاتی کنار بگذارد. این به ،وان حتی روسای سابق SEC و CFTC انتقاد از استراتژی دعوی قضایی اتخاذ شده توسط SEC فعلی.

تعیین تاریخ استماع افشای درجه سانتیگراد: دادگاه ورش،تگی در پرونده سلسیوس تنظیم در 8 آگوست 2023 به ،وان تاریخ رسیدگی دادگاه برای بررسی و تایید احتمالی و بی،ه افشا و طرح پیشنهادی سازماندهی مجدد شبکه سلسیوس. اعتراضات باید تا 3 اوت 2023 باشد.

رهبران مالی سنا در مورد مالیات کریپتو درخواست می کنند: در نامه ای به تاریخ 11 ژوئیه 2023رهبران جمهوری خواه و دموکرات کمیته مالی سنا در مورد بسیاری از جنبه های مالیاتی کریپتو و سایر دارایی های دیجیتال از اعضای جامعه دارایی های دیجیتال و سایر طرف های ذینفع نظر درخواست ،د.

LBRY هیچ کمکی از قاضی فدرال دریافت نمی کند: در 11 ژوئیه 2023، یک قاضی فدرال در نیوهمپشایر از ارائه هرگونه کمکی به LBRY خودداری کرد و به کمیسیون بورس و اوراق بهادار اجازه داد تا حکم و جریمه های مدنی را برای آنها وضع کند. ما داریم قبلاً در مورد موفقیت SEC در اخذ Summary Judgment نوشته شده بود علیه LBRY و اینکه چگونه این حکم مشکلی را که بسیاری از ،ب و کارهای بلاک چین دارند، حتی زم، که تلاش می کنند با مقررات مطابقت کنند، نشان می دهد. با این حکم، LBRY کاملا قطع خواهد شد و سوال این است که آیا این حکم تاثیری بر تصمیم مورد انتظار آینده در مورد ریپل خواهد داشت یا خیر.

نتیجه:

تعطیلات تابست، در توسعه‌های حقوقی Web3 در حال پایان است و با پیشرفت دعاوی و تلاش‌های قانونی، تحولات حقوقی صنعت افزایش می‌یابد. انتظار می‌رود که به‌روزرس، بعدی پیشرفت‌های بیشتری داشته باشد، از جمله لایحه دو حزبی سنا در مورد دارایی‌های دیجیتال.

اگر یک نکته مهم از دو هفته گذشته وجود داشته باشد، به نظر می رسد که حتی برخی از بزرگترین مخالفان قبلی ارزهای دیجیتال، اجتناب ناپذیر بودن استفاده از این فناوری در امور مالی روزمره را پذیرفته اند. امور مالی سنتی در حال حرکت های عمومی بیشتری به این بخش است و به احتمال زیاد برخی از اشکال قانون دارایی دیجیتال امسال به میز رئیس جمهور خواهد رسید. با این حال، هنوز مشخص نیست که این قانون چگونه خواهد بود یا چگونه دعوای قضایی جاری بر تقاضای این فناوری در ایالات متحده تأثیر می گذارد.

© Polsinelli PC، Polsinelli LLP در کالیفرنیابررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 195


منبع: https://www.natlawreview.com/article/blockchain-bi-weekly-july-14-2023