درخواست استارباکس NLRB برای تایید اتحادیه


لوگوی شرکت حقوقی بارنز و تورنبرگ

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

آیا همه چیز در حماسه اتحادیه استاربا، در حال انجام است؟ شاید. طبق اخبار اخیرباریستاهای یکی از کافه‌های اصلی برای رای دادن به اتحادیه‌های زنجیره‌ای در بوفالو، نیویورک، درخواست صدور گواهینامه خود را به هیئت ملی روابط کار (NLRB) برای برکناری اتحادیه ارسال کرده‌اند.

مطابق با یک رسانه: «یکی از استاربا، در بوفالو، نیویورک، اسنادی را به هیئت ملی روابط کار ارائه کرده است تا سندیکای خود را در یکی از فروشگاه‌های خود در بوفالو، نیویورک تایید کند. این فروشگاه، یکی از اولین فروشگاه هایی است که به اتحادیه رای می دهد، اگر ا،ر 14 کارگر در محل به آن رای بدهند، می تواند گواهینامه خود را صادر کند. اتحادیه می‌گوید این طومار بخشی از تلاش استاربا، برای سرکوب فعالیت‌های اتحادیه است، از جمله کاهش ساعات کار کارگران اتحادیه، ا،اج آنها و رد افزایش حقوق و مزایایی که به کارمندان غیر اتحادیه داده می‌شود. استاربا، می‌گوید نقش آن در این طومار این است که اطمینان حاصل کند که شرکا می‌توانند به شنیده شدن صدایشان و عادلانه بودن فرآیند اعتماد کنند.

با توجه به اینکه سازماندهی در بوفالو در پایان سال 2021 به ،وان یک کاتالیزور به یک کمپین اتحادیه سراسری تبدیل شده است که اکنون شاهد برگزاری انتخابات اتحادیه در بیش از 300 مکان استاربا، بوده است، این تا حدودی تعجب آور است. با طول، شدن مذاکرات قرارداد، ممکن است تعداد بیشتری از فروشگاه‌هایی که اخیراً اتحادیه شده‌اند، از این روند پیروی کنند. باید دید که آیا این یک شرایط مجزا است یا ممکن است به یک الگوی در حال ظهور تبدیل شود.

درخواست های صدور گواهینامه اصلی ترین کارمندان وسایل نقلیه ناراضی از اتحادیه ها هستند که می توانند برای رای دادن به آنها استفاده کنند. اگرچه ممکن است یک فرآیند پیچیده باشد. در طول سال‌ها، NLRB تعدادی دکترین را توسعه داده است که پنجره‌هایی را که در آن کارمندان می‌توانند رویه‌هایی را که ممکن است منجر به حذف یک اتحادیه شود، تنظیم کنند، محدود می‌کند. یکی از آن دکترین ها است “نوار قرارداد.” به طور کلی، بر اساس این دکترین، آژانس هر گونه دادخواستی را که به دنبال برکناری اتحادیه ارائه شده باشد، رد می کند، در حالی که یک توافق نامه فعلی جمعی در حال اجرا است.

با این حال، این و سایر دکترین های مشابه به صراحت در قانون ملی روابط کار پیش بینی نشده است. در عوض، آنها توسط NLRB از طریق قضاوت پرونده فردی توسعه یافته اند.

حرکت اتحادیه ملی در استاربا، در چندین سطح فوق‌العاده بوده است و به نظر می‌رسد این آ،ین چرخش چشمگیر باشد.

© 2023 Barnes & T،rnburg LLPبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 128


منبع: https://www.natlawreview.com/article/decaffeinated-starbucks-buffalo-baristas-seek-،ential-ouster-union