خود ارزیابی انطباق دوره ای مهم است


Sheppard, Mullin, Richter & Hampton LLP خدمات کامل شرکت حقوقی جه، 100 که حقوق شرکت را مدیریت می کند

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

چهارشنبه 4 ژانویه 2023

صبح بخیر و خوش آمدید. این هشتمین نسخه از OIG S،rts است که انتشاراتی از گروه یکپارچگی سازم، شپرد مولین است. در این مجموعه، ما در مورد رویکردهای عملی برای ایجاد یک برنامه اخلاقی و سازگاری موثرتر بحث می کنیم. نسخه‌های گذشته نکاتی را در مورد حصول اطمینان از اینکه برنامه اخلاق و انطباق مبتنی بر واقعیت است، اجازه ندادن برنامه تبدیل به یک تمرین چک با، و اندازه‌گیری کارآمدی برنامه، ارائه کرده‌اند.

امروز، ما یک تعهد انطباق را مورد بحث قرار می‌دهیم که گاهی اوقات در نقض رعایت می‌شود: خود ارزیابی‌های انطباق منظم. اگر در یکی دو سال گذشته خودارزیابی انطباق را انجام نداده اید، دلایل خوبی وجود دارد که اجازه ندهید این موضوع طول، شود. اولاً، تقریباً همه آژانس‌های نظارتی ایالات متحده به تجزیه و تحلیل انطباق مبتنی بر ریسک نیاز دارند و ا،ر آنها خود ارزیابی دوره‌ای را به ،وان راهی برای دستیابی به آن توصیه می‌کنند. دوم، در تجربه ما، ا،ر برنامه های انطباق شرکت به صراحت شرکت را به خودارزیابی های دوره ای متعهد می کنند. سوم، و شاید مهم‌تر از همه، یک خودارزیابی به خوبی اجرا شده به شما این امکان را می‌دهد که منابع کمیاب انطباق خود را برای بزرگ‌ترین خطرات هدف قرار دهید. این امر احتمال تخلفات را کاهش می دهد و در صورت وقوع تخلف، یک عامل کاهش دهنده قدرتمند را اضافه می کند.

در تجربه ما، یک خودارزیابی انطباق خوب نباید بیش از حد پیچیده باشد. چند مرحله اساسی وجود دارد که همیشه باید در نظر گرفته شود، از جمله موارد زیر:

  1. قبل از شروع بررسی، محدوده و طرح کلی مراحل را در سطح بالا ایجاد کنید

  2. بررسی را تحت پوشش امتیاز وکیل-مشتری در نظر بگیرید، به طوری که یافته‌ها را بتوان آشکارا در شرکت مورد بحث قرار داد و از افشای آن به اشخاص ثالث جلوگیری کرد.

  3. مصاحبه های چارچوبی انجام دهید و در صورت ،وم دامنه بررسی را بازبینی کنید

  4. جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها و سوابق

  5. پرسنل مصاحبه

  6. واقعیت ها را تجزیه و تحلیل کنید و معیارهای رتبه بندی ریسک را تعیین کنید

  7. تجزیه و تحلیل را مستند کنید

  8. اقدامات خاص کاهش خطر را انجام دهید

    1. در ابتدا باید به ریسک های با اولویت پرداخت

    2. اقدامات لازم را در نظر بگیرید (به ،وان مثال، قابل اجرا بودن قو،ن افشای اجباری)

    3. بودجه و ج، زم، برای اقدامات اصلاحی تعیین کنید

    4. ایجاد صاحبان وظایف برای اقدامات اصلاحی، و یافتن راه هایی برای اجرای پاسخگویی برای تکمیل وظایف

  9. اثربخشی اقدامات اصلاحی را در ارزیابی‌های انطباق آتی آزمایش کنید

پس بیشتر از این منتظر نباش انجام این مراحل می تواند به سازمان شما کمک کند تا منابع کمیاب را برای بالاترین خطرات هدف قرار دهد. همچنین به شما در پیشگیری و شناسایی تخلفات کمک می کند. و در صورت وجود تخلف، انجام یک خودارزیابی انطباق خوب به نشان دادن تعهد سازمان به انطباق، مستندسازی تصمیمات مبنی بر عدم مصرف منابع در حوزه‌های خاص و کاهش مجازات‌ها کمک می‌کند.

حق چاپ © 2023، Sheppard Mullin Richter & Hampton LLP.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 4


منبع: https://www.natlawreview.com/article/،izational-integrity-s،rts-compliance-self-،essments