خلاصه هفتگی تحولات اشتغال واشنگتن 5 می


SCOTUS برای بازبینی پیشینه در مورد تعهد آژانس. این هفته، دادگاه عالی ایالات متحده (SCOTUS) با رسیدگی موافقت کرد Loper Bright Enterprises v. Raimondo، پرونده ای که از دادگاه دعوت می کند تا تصمیم خود در سال 1984 را لغو کند Chevron USA Inc. v. Natural Resources Defense Council دادگاهها را م،م به تعویق به تفاسیر معقول سازمانهای فدرال از قو،ن مبهم می کند. که در Loper Bright Enterprisesگروهی از شرکت‌های ماهیگیری قو،نی را که توسط سرویس ملی ماهیگیری دریایی (NMFS) صادر شده است، به چالش می‌کشند که شرکت‌ها را م،م می‌کند هزینه‌های ناظران فدرال را که برای نظارت بر رعایت مقررات NMFS روی کشتی‌های ماهیگیری سفر می‌کنند، بپردازند. قانون اساسی، قانون Magnuson-Stevens، ا،ام م،تورهای داخل هواپیما را مجاز می کند، اما در مورد اینکه چه ،ی به آنها پول می پردازد، سکوت می کند. با تکیه بر شورون، دادگاه استیناف ایالات متحده برای منطقه کلمبیا، تفسیر NMFS از زبان قانونی (بی صدا) را به تعویق انداخت و در نتیجه شرکت های ماهیگیری را م،م به پرداخت هزینه ناظران فدرال در کشتی ها کرد. بسیاری از ذینفعان بر این باورند شورون احترام به اشتباه قدرت کنترل نشده زیادی را به قوه مجریه منتقل کرده است. به این ترتیب، پرونده حاضر پیامدهای عمده ای برای ذینفعان در همه زمینه ها و برای کارفرمایان درخواست کننده اقدامات انجام شده توسط و، کار ایالات متحده (DOL)، هیئت ملی روابط کار (NLRB)، کمیسیون فرصت های شغلی برابر ایالات متحده (EEOC) و سایر موارد خواهد داشت. آژانس ها انتظار می رود در نیمه اول سال 2024 تصمیم گیری شود.

سو در صندلی داغ.

از زمان معرفی جولی سو به ،وان وزیر کار توسط رئیس جمهور بایدن در کمیته سلامت، آموزش، کار و بازنشستگی سنای آمریکا (HELP) در یک رای حزبی در هفته گذشته، جمهوری خواهان در هر دو مجلس سنا و مجلس نمایندگان ایالات متحده به این موضوع پرداختند. ادامه فشار سیاسی بر نامزد.

  • این هفته، بیل ،یدی (R-LA)، ​​عضو ارشد کمیته HELP سنا، به همراه سناتور تامی توبرویل (R-AL)، یک پیام ارسال ،د. حرف به آژانس توسعه کار و نیروی کار کالیفرنیا برای جستجوی اطلاعات مربوط به تصدی سو به ،وان کمیسر کار کالیفرنیا. به طور خاص، ،یدی و توبرویل از آژانس خواستند تا نسخه ای از یادداشتی را که در سال 2017 توسط سو نوشته شده بود، در اختیار آنها قرار دهد. [Su’s s،] برای امتناع از ورود به ماموران گمرکات مهاجرت ایالات متحده (ICE) که از دفاتر کار ایالتی بازدید ،د.
  • اوا، هفته گذشته، ویرجینیا فا، (R-NC)، رئیس کمیته آموزش و نیروی کار مجلس نمایندگان، تکرار کرد درخواست اخیر او مبنی بر شهادت سو (به ،وان سرپرست و، کار) در اواسط ماه مه در مقابل کمیته. فا، در رابطه با پاسخ ندادن سو به دعوت نامه برای شهادت، نوشت: «من نگران هستم که شما بیشتر به حفظ سوابق خود قبل از اقدام سنا در مورد نامزدی شما برای تصدی سمت وزیر کار علاقه مند هستید تا اینکه به تعهد خود برای پاسخ دادن به سؤالات عمل کنید. ارائه شده توسط اعضای کمیته.»

هیچ خبری در مورد زمان رای گیری نامزدی سو توسط کل سنا وجود ندارد.

NLRB استانداردهای «تنظیم خاص» را برای ارزیابی تخلفات کارکنان بازیابی می کند.

در تصمیمی که این هفته صادر شد، هیئت مدیره استاندارد را برای ارزیابی اینکه آیا کارفرما ممکن است به طور قانونی یک کارمند را به دلیل انجام رفتار توهین آمیز یا توهین آمیز در حین انجام فعالیت هایی که در غیر این صورت تحت حمایت قانون روابط کار ملی محافظت می شود (مثلاً فریاد زدن القاب نژادپرستانه در حین انجام دادن آن ها) تنبیه کند، تغییر داد. اعتصاب). قبل از سال 2020، هیئت مدیره از سه آزمون مختلف «تنظیم خاص» استفاده می‌کرد – هر کدام با تجزیه و تحلیل خاص خود – برای حل این سؤال. این امر برای کارفرمایان گیج کننده بود، تصمیمات متناقضی را به همراه داشت و منجر به تحریم برخی رفتارهای واقعاً زشت در محل کار توسط هیئت مدیره شد که توسط این قانون محافظت می شود. بر این اساس، در سال 2020، هیئت مدیره رای داد که معروف رایت لاین آزمون باید در چنین شرایطی اعمال شود و کارفرما می‌تواند به طور قانونی کارمندی را که در بحبوحه فعالیت محافظت شده مرتکب رفتار توهین‌آمیز یا توهین‌آمیز می‌شود تنبیه کند – در صورتی که کارفرما بتواند نشان دهد که در غیاب فعالیت محافظت شده کارمند همان اقدام را انجام داده است. . در تصمیم این هفته، هیئت مدیره تغییر عقل سلیم خود را در سال 2020 کنار گذاشت و به آزمایش‌های گیج‌کننده «مخصوص تنظیمات» بازگشت.

عضو مخالف ماروین کاپلان نوشت:

من نگران هستم که تصمیم امروز بار دیگر کارفرمایان را م،م به استخدام افرادی کند که چنین رفتارهای توهین آمیزی انجام داده اند، هر کارفرمای منطقی آنها را به دلیل آن رفتار خاتمه داده است. اگر گذشته راهنما باشد، هیئت مدیره اکنون از کارمند، محافظت می کند که در طیف کاملی از رفتارهای غیرقابل دفاع، مانند حملات وحشیانه و تهدید به سرپرستان در محل کار، ارسال حملات رسانه های اجتماعی علیه مدیر و خانواده او، فریادهای نژادپرستانه دست به کار می شوند. القاب در سایر کارمندان، یا حمل علائم آزار ، یک کارمند خاص.

در نهایت، تصمیم این هفته کارفرمایان را برای خلاصی از زبان خشونت آمیز یا نژادپرستانه و رفتار آزاردهنده از محل کار خود دشوارتر می کند. جنیفر جی بتس و Zachary V. Zagger جزئیات را داشته باشد

دموکرات ها به دنبال حذف ادعاهای نژادی از داوری هستند.

این هفته، دموکرات‌ها در سنای ایالات متحده و مجلس نمایندگان ایالات متحده این را معرفی ،د پایان دادن به حکمیت اجباری تبعیض نژادی 2023، لایحه ای شبیه به قانون پایان دادن به حکمیت اجباری تجاوز ، و آزار ، در سال 2021 که پرزیدنت بایدن آن را در سال 2022 به قانون تبدیل کرد. واضح است که برخی از ظن دو حزبی به داوری در کنگره وجود دارد، بنابراین این لایحه قابل مشاهده است.

سندرز: حداقل دستمزد را افزایش دهید.

سناتور برنی سندرز (I-VT)، رئیس کمیته HELP سنا، لایحه ای را ارائه کرد که نرخ حداقل دستمزد فدرال را به 17 دلار در ساعت افزایش می دهد. سندرز قصد دارد این لایحه را در 14 ژوئن 2023 در کمیته ثبت کند. در سال 2021، نماینده مجلس سنا علیه تلاش دموکرات ها برای گنجاندن افزایش حداقل دستمزد در قانون طرح نجات آمریکا رای داد. کنگره ایالات متحده آ،ین بار در سال 2007 با افزایش حداقل دستمزد موافقت کرد و دستمزد فعلی 7.25 دلار در هر ساعت از سال 2009 اجرایی شده است.

OSHA NEP در مورد سقوط در محل کار.

در 1 می 2023، OSHA راه اندازی شد برنامه ملی تاکید (NEP) که “بر کاهش صدمات و تلفات ناشی از سقوط برای افرادی که در تمام صنایع در ارتفاع کار می کنند” تمرکز خواهد کرد. با توجه به NEP، OSHA بر صنعت ساخت و ساز و همچنین کارهای پشت بام، کارهای خطوط شهری، پیرایش درختان، تمیز ، پنجره ها و سایر کارهایی که در ارتفاعات انجام می شود تمرکز خواهد کرد. NEP می‌گوید: «هدف OSHA با ،یبی از اجرا…، دسترسی به کارفرمایان و کمک به رعایت قو،ن، محقق خواهد شد. OSHA پیش‌بینی می‌کند که بیشتر بازرسی‌ها در ساخت‌وساز انجام می‌شود، زیرا ا،ر موارد مرگ‌بار به سطوح پایین‌تر هر سال در کارگاه‌های ساختم، رخ می‌دهند.

ایجاد پیچیده DC.

در 3 می 1802، کنگره ایالات متحده منشور شهرداری را به واشنگتن دی سی اعطا کرد. منشور شهر واشنگتن به رای دهندگان حق انتخاب یک شورای محلی را می داد و یک شهردار را پیش بینی می کرد که توسط رئیس جمهور منصوب شود. اما تأسیس دی سی واقعاً به سال 1790 برمی‌گردد، زم، که قانون اقامت – معامله‌ای در «اتاقی که اتفاق می‌افتد» – طرحی را برای قرار دادن پایتخت دائمی کشور در امتداد رودخانه پوتوماک آغاز کرد. در سال 1800، پایتخت رسما از فیلادلفیا به ناحیه فدرال جدید، که در آن زمان شامل شهر واشنگتن، جورج تاون، شهرستان واشنگتن (مریلند) و شهرستان ال،اندریا (ویرجینیا) بود، نقل مکان کرد. همه این حوزه های قضایی تا سال 1871 قو،ن و فرآیندهای سیاسی خود را حفظ ،د، زم، که کنگره یک ،ت واحد را برای کل ناحیه کلمبیا ایجاد کرد. بیش از 220 سال بعد، واشنگتن، دی سی، هنوز با هویت خود دست و پنجه نرم می کند، زیرا بسیاری از قانونگذاران همچنان به دنبال فشار آوردن به دی سی هستند. ،تی بودن.

© 2023، Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، PC، کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 126


منبع: https://www.natlawreview.com/article/beltway-buzz-may-5-2023