خلاصه ای از مبرم ترین مسائل اجرایی در سال 2022


پنجشنبه 29 دسامبر 2022

در مصاحبه ای روی صحنه در سی و نهمین کنفرانس بین المللی مؤسسه کنفرانس آمریکایی در مورد قانون اعمال فساد خارجی، دیوید لست، رئیس واحد FCPA و، دادگستری، بخش جنایی، بخش تقلب، و دیوید فور، دستیار رئیس واحد، در مورد سال جاری منع، ،د. مبرم ترین مسائل اجرایی

با اذعان به اینکه سال 2022 برای تعقیب قضایی افراد تحت FCPA توسط و، دادگستری سخت بوده است. هاسکینز II،[1] ،ت و فور از تلاش‌های واحد خود قدرد، ،د و اظهار داشتند که واحد در صورت وجود شواهد کافی از انجام موارد سخت ترسی ندارد. ،ت و فور اظهار داشتند، اگرچه این موارد فردی می توانند چالش برانگیز باشند، “این بخشی از ماموریت ما است”. آنها ادامه دادند، با وجود نتیجه در هاسکینز II در این تصمیم، پیگرد قانونی افراد توسط و، دادگستری به ،وان هدف ثابت واحد FCPA، به ویژه آن دسته از افراد در سمت عرضه و هر واسطه باقی خواهد ماند.

،ت و فور همچنین در مورد استفاده از م،تورینگ صحبت ،د و خاطرنشان ،د که دو مصوبه از سه مصوبه امسال ناظران را تحمیل کرده است. با این حال، استفاده از م،تورها به ،وان یک تحلیل خاص واقعی باقی خواهد ماند و هیچ فرضی در مورد استفاده از م،تور وجود ندارد – اعمال تغییرات سیاستی که توسط معاون دادستان کل موناکو هدایت می شود.

Last و Fuhr همچنین در مورد (1) ساختارهای جبران خسارت شرکت و (2) استفاده از دستگاه های شخصی و برنامه های شخص ثالث و خطرات مرتبط با آنها در شرکت ها بحث ،د. قابل ذکر است، اینها موضوعات کلیدی بود که در یادداشت 15 سپتامبر 2022 DAG موناکو نیز مورد بحث قرار گرفت، که بازنگری های بیشتری را در سیاست های اجرای جنایی شرکت ها اعلام کرد.[2] DAG موناکو در یادداشت خود اظهار داشت که در ارزیابی یک برنامه انطباق، دادستان‌ها باید در نظر بگیرند که آیا سیستم‌های غرامت شرکت مشوق‌های مثبتی برای رفتار ترویج‌کننده انطباق ارائه می‌دهند یا تخلف را در نظر می‌گیرند. ،ت و فور همچنین اظهار داشتند که و، دادگستری در حال بررسی دستورالعمل های جدید مربوط به ساختارهای جبران خسارت شرکت است که باید در ماه های آینده ارائه شود.

علاوه بر این، یادداشت DAG Monaco اشاره می‌کند که فراگیر بودن دستگاه‌های شخصی و برنامه‌های پیام‌رسان شخص ثالث خطرات قابل‌توجهی برای انطباق برای شرکت‌ها ایجاد می‌کند. بر این اساس، دادستان‌ها موظف خواهند بود ارزیابی کنند که آیا شرکت سیاست‌ها و رویه‌های مؤثر حاکم بر استفاده از دستگاه‌های شخصی و پلت‌فرم‌های پیام‌رسان شخص ثالث را برای اطمینان از حفظ داده‌ها و ارتباطات الکترونیکی مرتبط با ،ب‌وکار اجرا کرده است یا خیر.[3] نگر،‌های فزاینده‌ای در داخل ،ت وجود دارد که برنامه‌های پیام‌رسان مخفی، برنامه‌های پیام‌رسان زودگذر، و برنامه‌هایی که رمزگذاری سرتاسر ارائه می‌دهند، حفظ داده‌ها و تحقیقات ،تی را در مورد تخلفات محدود می‌کنند. ،ت و فور همچنین توضیح دادند که و،خانه و تنظیم‌کننده‌ها تمرکز جدیدی بر استفاده از دستگاه‌های شخصی و برنامه‌های شخص ثالث در شرکت‌ها دارند. بنابراین، مقامات اعلام ،د، و، دادگستری می‌خواهد اطمینان حاصل کند که شرکت‌ها از مسائلی که برنامه‌های پیام‌رسان و پیام‌های زودگذر برای تحقیقات، سیاست‌های نگهداری داده‌ها و جمع‌آوری داده‌ها (و احتمال ناپدید شدن شواهد) ارائه می‌دهند، آگاه هستند. علاوه بر این، از آنجایی که سیاست اجرای شرکتی و، دادگستری در مورد اعتبار همکاری، از بین رفتن سوابق تجاری منع می‌کند، شرکت‌ها باید اقداماتی را برای مق، با استفاده از دستگاه‌های شخصی و پلت‌فرم‌های پیام‌رسان زودگذر برای حفظ داده‌ها انجام دهند، که و، دادگستری انتظار دارد در تحقیقات خود شاهد این موضوع باشد. در نتیجه، شرکت‌ها باید در مورد خط‌مشی‌هایی که به این موضوع رسیدگی می‌کنند، و اینکه آیا سیاست‌ها رویکردی مبتنی بر ریسک را اعمال می‌کنند و اینکه آیا این سیاست‌ها با سایر سیاست‌های یک شرکت قابل مقایسه هستند، فکر کنند.


پانویسها و منابع

[1] ایالات متحده در برابر هاسکینز، 44 F.4th 140 (2d Cir. 2022). – که در هاسکینز II، حوزه دوم تبرئه دادگاه منطقه از هاسکینز را تأیید کرد و معتقد بود که هیچ هیئت منصفه معقولی نمی تواند تشخیص دهد که هاسکینز، شهروند غیرآمریکایی که به ،وان مدیر اجرایی یک شعبه خارجی Alstom SA کار می کرد، عامل همتای آمریکایی شرکت وابسته است.

[2] معاون دادستان کل لیزا موناکو، و، دادگستری، “بازنگری های بیشتر در سیاست های اجرای جنایی شرکتی پس از گفتگو با گروه مشاوره جرایم شرکتی” (15 سپتامبر 2022).

[3] شناسه.

© Copyright 2022 Squire Patton Boggs (US) LLPبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 363


منبع: https://www.natlawreview.com/article/doj-fcpa-unit-officials-take-2022