خرید پی ال سی زیمنس

خرید پی ال سی زیمنس

همچنین می توانید یک ماژول به اصطلاح ورودی/خروجی با ورودی و خروجی دریافت قیمت plc کنید. باید نگاهی به کیت استارت زیمنس S بیندازید که با آخرین STEP 7 Basic TIA Portal (نسخه 13) ارائه می شود. ماژول های مختلف ورودی و خروجی ترکیبی و همچنین ماژول های خروجی آنالوگ 2 و 4 نقطه ای نیز موجود هستند. FC را در OB 1 برای شیر دوم فراخوانی کنید و ورودی ها و خروجی ها را پیکربندی کنید. زیمنس در یکی از بروزرسانی مهم محصولات plc خود، سری 1500 از خانواده S7 را ارائه داد.

درصد بالایی از سهم PLC در اختیار برند زیمنس است و به علت کیفیت بالایی که دارد سبب شده که در صنایع کوچک و بزرگ از مارک زیمنس برای PLC خود استفاده کنند. در ضمن به دلیل فراوانی قطعات این محصول به راحتی قابل تهیه است، به عنوان برند تاپ کشور در حال فعالیت است؛ البته پی ال سی زیمنس انواع مختلفی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم. Plc s7-400 زیمنس یک کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی بسیار پرقدرت است.

  • کسب و کارهای کوچک و استارت آپ ها ، اغلب از این مدل استفاده می کنند.
  • حجم زیادی از سیگنال ها را تحت پوشش خود قرار می دهد و در صنایع مختلف، طرفداران زیادی دارد.
  • در کنار این قابلیتها، ابعاد مناسب این plc باعث شده تا یکی از بهترین انتخابهای اتوماسیون کارهای صنعتی باشد.

در این زمینه باید خاطر نشان نمود که تا ۲۰۰۰ ورودی خروجی را می‌توان به پی ال سی ماژولار اضافه نمود. انواع پی ال سی زیمنس متناسب با نوع نیاز و نحوه کاربری و به منظور کنترل و مدیریت بهینه فرآیندهای صنعتی طراحی و تولید می گردد. که پی ال سی زیمنس مدل S7-300 CPU PN/DP را برای استفاده به عنوان یک کنترل کننده مرکزی با خطوط ورودی و خروجی مرکزی و توزیع شده مناسب کرده است. این PLC دارای اینرفیس و رابط کاربری DP-master/slave و MPI / PROFIBUS به طور جداگانه و ترکیبی و دو پورت با رابط یکپارچه PROFINET با توپولوژی خطی میباشد که این مدل را از سایر پی ال سی های خانواده SIMATIC S7 300 مجزا نموده است. آموزش پی ال سی زیمنس برای کسب اطلاع از ساعات آموزشی، کلاس های plc زیمنس لطفا با واحد فنی شرکت تماس گرفته و راهنمایی دریافت نمایید. در صورتی که علاقه مند به یادگیری پی ال سی هستید و می خواهید به صورت حرفه ای با این تابلو و کاربردهای آن آشنا شوید، توصیه می کنیم در دوره هایآموزش plcثبت نام نمایید.

به عبارت دیگر این سیستم دستگاهی است که به اپراتور انسانی اجازه می‌دهد تا دستورالعمل‌ها و بازخوردها را از PLC (که کنترل کننده اصلی روندها است)، دریافت کند. یکی از مهم ترین قابلیت های این پی ال سی داشتن شبیه ساز می باشد که این امر وجود خطاها را به حداقل می رساند. همان طور که می دانید پی ال سی ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به توضیح هر یک می پردازیم. • به صورت کمپاکت ((Compact به این معنا که منبع تغذیه ، CPU و ماژول های ورودی و خروجی به یک دیگر متصل هستند و یک واحد تلقی می شود. بوسیله این ویرایشگر میتوان كلیه داده های فرآیندی را روی كامپیوتر ذخیره نمود.همچنین میتوان این داده ها را به پی ال سی ارسال نمود.

درباره مهندس یار

کدگذاری هر یک از پی ال سی ها با یکدیگر متفاوت است که همین مسئله تعیین کننده قیمت پی ال سی می باشد. پی ال سی ها به کامپیوترهای صنعتی شباهت بسیار بالایی دارند و می توان اینگونه گفت اصلی ترین این ابزارها پی ال سی می باشد.پی ال سی ها میتوانند بصورت مجزا کار کند و سیستم ها و فرایندهای صنعتی را مانیتور و کنترل کنند. این مدل که به‌صورت ماژولار طراحی و ساخته‌شده است، دارای حوزه عملکردی گسترده و وسیع می‌باشد.

زیمنس Simatic s7

SIMATIC S7-300 و پی ال سی S7-400 کنترلرهای کاملاً توسعه یافته و اثبات شده هستند و باقی می مانند. بسیاری از الزامات جدید در مورد هندلینگ و عملکرد دیگر نمی توانند به طور کامل با معماری سنتی برآورده شوند. این امر منجر به توسعه نسل بعدی پی ال سی زیمنس S با ویژگی های سیستم بهبود یافته شده است. شما همچنین می توانید ماژول های افزودنی ویژه برای انواع سنسورهای مختلف دریافت کنید. به عنوان مثال، می توانید یک ماژول انبساط برای ترموکوپل دریافت کنید و در نتیجه از یکی از انواع ترموکوپل برای اندازه گیری دما با PLC زیمنس (پی ال سی زیمنس) S7-200 خود استفاده کنید.

سمت چپ پی ال سی زیمنس S را می توان گسترش داد تا حداکثر سه ماژول تخصصی شامل گزینه های سوئیچ، پاور و ارتباط را شامل شود. پی ال سی های سری 300 به سادگی توسط نرم افزار TIA PORTAL برنامه نویسی می‌شوند. بخش ها و عناصر اصلی در این نوع از پی ال سی ها به صورت مجزا و جدا می باشند.

ارتباطات PLC

برهمین اساس، پی ال سی های رک برای پروژه های بزرگ از بهترین گزینه ها محسوب می شوند. این مدل plc ها در انواع مدل های گوناگون در هر دو نوع compact و modular تولید شده اند. مدل های s5-90U و s5-95U دارای حوزه عملکردی محدود بوده و از نوع plc های compact شرکت زیمنس هستند. برخی دیگر از مدل ها مانند s5-100U و s5-115U ، ماژولار هستند و کاربرد آن در سیستم های کنترلی با ابعاد متوسط است. پی ال سی های شرکت زیمنس در انواع مختلف و با قابلیت های گسترده ارتباطی قادر هستند؛ کیفیت مطلوب مورد نظر را فراهم آورند. اولین آموزشی که باید استفاده کنید آموزش PLC سطح مقدماتی تا متوسط است که در همین صفحه معرفی شده است.