خرید از فروشگاه طلا قسطی نشاط تهران دیوار | hsaatchi

خرید از فروشگاه طلا قسطی نشاط تهران دیوار | hsaatchi

بدیهی است این شرکت به منظور تسهیل فرآیند ارائه خدمات علاوه بر فعالیت حضوری، بستر استفاده از خدمات فضای مجازی اعم از سایت و شبکه مختلف اجتماعی را فروشگاه آنلاین طلا فراهم نموده است. بدیهی است این مهم جزء با شفافیت، پاسخگویی و مسئولیت پذیری و صد البته همراهی همراهان عزیز و ارجمند جلوه محقق نخواهد شد. در این راستا از هر نوع پیشنهاد، طرح و ایده ای برای طراحی و ساخت متناسب با سن، جنس، طبقه اجتماعی، مذهب و …

  • بله، بعد از ثبت نام در سایت قسطا، نمره اعتباری شما مشخص میشود و با توجه به این نمره اعتباری تعیین میشود که برای دریافت اعتبار باید سفته ارائه دهید یا چک.
  • این مورد میتواند باعث زیبایی دو چندان النگو در دستان شما شود.
  • این طرح یکی از کم کارمزدترین شرایط فروش اقساطی طلا در ایران است.
  • البته ابتدا باید خوب جستجو کرده و پس از پیدا کردن بهترین طلافروشی آنلاین، طلای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

تشخیص طلای دست اول از دست دوم، شاید تا حدودی مشکل باشد. ساده‌ترین راه برای این که دست دوم بودن طلا را تشخیص بدهید، یک نگاه به ظاهر آن، به خصوص به قفل و بندی است که در آن به کار رفته است. در طلای دست دوم، این قسمت‌ها در مقایسه با بخش‌های دیگر، کمتر براق هستند.

گوشواره آویز طلا طرح کفش دوزک کد E10170

همان طور که پیش از این گفتیم امروزه خرید طلا در دنیای مدرن امروز و در گذشته روش منتخب برای پس انداز بوده است. حال اگر بتوانید این پس انداز را به صورت خرید اقساطی طلا تجربه کنید فرصتی فوق العاده خواهد بود. چه فرصتی؟ با سخت تر شدن شرایط اقتصادی شما حتی می توانید با کم ترین مبالغ نیز خرید طلا را انجام دهید. اگر طلای خاصی را دوست دارید ولی شرایط مالی به شما اجازه ی خرید آن را نمی دهد می توانید با شرایط اقساط آن را خریداری کنید. پس اندازی که برای روز مبادا خریداری می کنید چه قدر بهتر می شود اگر بتوانید با پرداخت پول به مقدار کم و به دفعات باشد.

شرایط خرید اقساطی طلای نو

شما با اين كارت خريد میکنید و مبلغ آن را بصورت قسطی به ما بازپرداخت ميكنيد. احتمالا مطلع هستید ، آخرین شرایط خرید اقساطی طلا در اسفند سال قبل بدون پیش پرداخت و بازپرداخت 12 ماهه و پرداخت ماه به ماه بود. با توجه به درخواست بسیاری از خریداران بر کاهش مدت باز پرداخت و طبیعتا کاهش کمیسیون اقساطی تصمیم بر این شد تا در سال جدید با دستی پر ، آماده خدمت رسانی به خریداران عزیز باشیم.