حکم تریم علیه مایون تأییدیه برای انکار صدور گواهینامه


چهارشنبه 14 دسامبر 2022

من به خاطر اخلاق کاری و توانایی افسانه ای ام در انجام کارها مشهور هستم.

اما من به دلیل نقد کار حقوقی سایر شرکت ها نیز مشهور هستم. بیشتر اوقات که شامل مقدار من،ی از انتقاد است – همانطور که کودک 10 ساله من می گوید “بیشتر اوقات “حقیقت” توهین است” – اما هر از گاهی کارهای حقوقی برجسته ای پیش می آید و من بلند می شوم و کف می زنم. .

خوشحالم که الان یکی از آن زمان ها را دارم.

که در Trim v. Mayvenn2022 WL 17584237 (ND Cal. 12/12/2022) متهم حکم بزرگی را در مورد یک درخواست مثبت برای رد گواهینامه به دست آورد و به احتمال قضاوت ،دکننده در سطح ک، پایان داد.

بگذارید فقط بگویم، تعداد کمی از شرکت‌های حقوقی حتی تلاش می‌کنند تا یک پیشنهاد مثبت برای رد گواهینامه را رد کنند. در حالی که من طی سال‌ها برنده تعدادی از این موارد شده‌ام، این یک روش نسبتاً نادر است که فقط وکلای عالی (IMO) به میدان می‌آیند. بنابراین من قبلاً تحت تأثیر وضعیت رویه ای تنها در اینجا قرار گرفته بودم.

اما پس از آن شما حفاری و چیزهای خوب حتی بیشتر در اینجا وجود دارد.

مایون – اسم فرزندم «ماون» است، بنابراین بدیهی است که من اکنون این مورد را بیشتر دوست دارم – استدلال کرد که تریم از تلفن خود برای مقاصد تجاری استفاده کرده است. و حتی بعد از Chenette که یک سوال واقعی در مورد استفاده شاکی از تلفنش وجود داشت. این – بحث ادامه دارد – او را نسبت به ک، غیر معمول می کند.

م، کنید.

توجه داشته باشید که این یک جنون جسورانه است. اگر دادگاه تشخیص داد که چنین سؤالی وجود ندارد، ممکن است موضوع – اساساً – در مرحله صدور گواهینامه تعیین شده باشد. اما میون به موقعیت خود اطمینان داشت – و نتیجه داد!:

در جایی که، مانند اینجا، طبقه بندی من، شماره تلفن همراه شاکی نامبرده، یک موضوع قابل محاکمه را ایجاد می کند، تعدادی از دادگاه های منطقه دریافته اند که شاکی نامبرده نمی تواند نوع بودن را تحت ،وان قانون 23 (الف) و در نتیجه دریافت گواهینامه ک، رجیستری NDNC من، نیست. ببینید مثلا Mattson v. New Penn Fin., LLC, No. 3:18-CV-00990-YY, 2021 WL 1406875, at *5 (D. Or. 8 Mar. 2021)، گزارش و توصیه بخشی به تصویب رسید، 2021 WL 2888394 (D. Or. 9 ژوئیه 2021) (اعطای درخواست متهم برای رد گواهی ک، NDNC Registry؛ یافتن یک موضوع واقعی در مورد اینکه آیا شماره موضوع یک شماره تلفن مس، یا تجاری است … ممکن است منجر به توجه کمتر به موضوعی شود که برای بقیه موارد کنترل می شود. ک،» و «می‌تواند به کانون اصلی دعوا تبدیل شود» (نقل‌ها، نقل‌قول‌ها و تغییرات داخلی حذف شده است)؛ Cunningham v. Vivint, Inc., No. 219CV00568DBBCMR, 2022 WL 2291669, at *8 (D. Utah, 24 ژوئن 2022) (اعطای درخواست برای رد گواهینامه ک، NDNC Registry؛ یافتن ادعاهای نامبرده شاکی «اگر شماره او یک شماره تجاری باشد نه شماره مس،»، برای ک، معمولی نخواهد بود). دادگاه استدلال چنین مقاماتی را قانع‌کننده می‌داند، و با یافتن یک موضوع قابل محاکمه در مورد اینکه آیا تریم به ،وان یک «مش، مس،» برای اه، ادعای خود در دفتر ثبت NDNC واجد شرایط است یا خیر، (دیدن 5 آوریل در ساعت 8:23-24 سفارش دهید)، نتیجه می گیرد که تریم زیر بار مسئولیت خود را برآورده نکرده است. قانون 23 (الف) (3).

کار عالی!

اما حتی بهتر هم می شود.

مایون از طریق چند مخفی کاری ماهرانه تشخیص داد که شاکی از شماره او برای مقاصد تجاری استفاده کرده است که تریم در کشف آن را فاش نکرد. و این یک نه بزرگ است:

در اینجا، میون ادعا می کند، تریم «مشکلات جدی اعتبار» در مورد مسائل «رفتن» دارد[ing] به قلب دعوا» (دیدن Mot. ساعت 20:12; 20:26)، و در حمایت از آن، تناقضات متعددی را در شهادت تریم در مورد اینکه آیا و تا چه اندازه از شماره تلفن همراه شخصی خود برای مقاصد شخصی و/یا تجاری استفاده می کند، برجسته می کند. در این رابطه، اگرچه تریم در اظهارات خود شهادت داد که از شماره تلفن همراه شخصی خود برای تماس های فروش با مشتریان احتمالی استفاده می کند.دیدن بخش از لوسین تریم در 77:4-19)، او پس از آن، در مخالفت با پیشنهاد مایون برای قضاوت خلاصه، سوگندنامه ای را ارائه کرد که در آن او «انعقاد کرد.[s] آن تماس‌های فروش» با استفاده از شماره تلفنی که «کار ارائه می‌کند» (دیدن Aff. از لوسین تریم ¶¶ 4-6). علاوه بر این، تریم در طی حضور به ،وان مهمان در یک برنامه ویدئویی که در آن به ،وان کارمند Impact Merchant Solutions معرفی شد، نکات تجاری را ارائه کرد و در حالی که شماره تلفن همراه شخصی او روی صفحه چشمک زد، بینندگان را دعوت کرد که «پیامک یا تماس بگیرند». او (دیدن Burshteyn MSJ Decl. سابق. و) اما بعداً وقتی در یک بازجویی از او خواسته شد که «[s]همه مواردی که در آن [she] ذکر شده [her] شماره تلفن همراه در دایرکتوری ها، پست ها، رسانه های اجتماعی، یا هر انجمن عمومی یا رسانه مرتبط با [her] کار[,]تریم اظهار داشت: وجود ندارد [such] مواردی برای شناسایی» (دیدن Pl. پاسخ به مجموعه سوم استیضاح میون. در 2).

وای!

ا،ر وکلا – متأسفم که گزارش بدهم – احتمالاً کاربردهای نامعلوم تلفنی را که میون کشف کرده بود، تعیین نکرده بودند، و تعداد کمتری از وکلا می توانستند چالش اعتبار را برای از بین بردن معمولی بودن و کفایتی که نتیجه را متحرک می کرد، ایجاد کنند. بنابراین، دوباره، یک کار عالی.

و فراتر از پیچیدگی حرکت – این نتیجه مهندسی و خلاقیت واقعی را نشان می دهد. به جرأت می توانم بگویم تروتمانسک بود. و این تقریباً بالاترین تعریفی است که می توانم بکنم.

کار خوب بچه ها!

چهارشنبه مبارک TCPAWorld.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/great-legal-work-tcpa-defendant-wins-huge-certification-victory-and-it-master-cl،