جبران خسارت اجرایی و یادآوری فصل مالیات 2023


Sheppard, Mullin, Richter & Hampton LLP خدمات کامل شرکت حقوقی جه، 100 که حقوق شرکت را مدیریت می کند

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

سه شنبه 27 دسامبر 2022

با توجه به اینکه تعطیلات در حال انجام است و کمتر از یک هفته به سال 2022 باقی مانده است، ما می خواستیم چند یادآوری مربوط به مالیات بر درآمد جبران خسارت را در رابطه با پایان سال ارائه دهیم که شرکت ها و/یا افراد ممکن است بخواهند در مورد آنها با آنها مشورت کنند. مشاوران (و به ویژه برای دیدن اینکه آیا آنها باید قبل از سال 2023 اقداماتی انجام دهند). برای سادگی، این وبلاگ فرض می کند که سال تقویمی سال مالیات بر درآمد هم برای ارائه دهندگان خدمات و هم برای گیرندگان خدمات است.

1) اقلام گزینه سهام – اعمال اختیار سهام غیرقانونی در سال 2022 به این م،ی است که سود حاصل از چنین اعمالی در درآمد مشمول مالیات گیرنده در سال 2022 لحاظ خواهد شد. این می‌تواند برای گزینه‌ای مفید باشد که نرخ‌های مالیات بر درآمد یا بدهی کمتری را پس از سال 2022 پیش‌بینی می‌کند و/یا می‌خواهد کد درآمد داخلی (“کد”) بخش 280G “مبلغ پایه” خود را برای اه، احتمالاً کاهش/حذف چتر نجات طلایی افزایش دهد. بدهی مالیات غیر مستقیم طبق بخش‌های کد 280G و 4999. این قو،ن مالیاتی طلایی چتر نجات می‌تواند 20 درصد مالیات غیر مستقیم فدرال را بر تغییر غرامت احتمالی کنترلی ارائه‌دهنده خدمات (و همچنین از دست دادن ،ر مالیات بر درآمد برای کارفرما) که بیش از مقدار فرد است، اعمال کند. مقدار پایه کد بخش 280G (اگر چنین غرامت احتمالی معادل 300٪ مبلغ پایه فرد نیز باشد یا بیشتر از آن باشد). مقدار مبنا بخش کد 280G میانگین جاری غرامت مشمول مالیات یک فرد برای پنج سال مالیاتی بلافاصله قبل از سال مالیاتی تغییر در کنترل است و بنابراین فردی که مشمول بخش کد 280G است و پیش‌بینی می‌کند که رویداد کنترلی تغییر کند. کارفرمای او در سال 2023 به طور بالقوه می تواند از افزایش مبلغ پایه بهره مند شود.

به طور جداگانه، ما متذکر می شویم که اگر یک اختیار معامله سهامی را که از یک تمرین ISO در همان سال مالیاتی سال اجرای ISO به دست آورده است بفروشد، آنگاه چنین فروش سهام برای اه، ISO و علاوه بر این، به ،وان “اختیار سلب صلاحیت” در نظر گرفته می شود. به این م،ی که هیچ گونه حداقل مالیات جایگزین کد بخش 55 نمی تواند بر چنین اعمال ISO اعمال شود. همچنین، هر گزینه سهام تشویقی بخش کد 422 (“ISO”) که در سال 2022 اعمال می شود، باید توسط کارفرمایان در سال 2023 در فرم 3921 IRS به IRS/گزینه شدگان گزارش شود و ما به دنبال ارسال وبلاگ ژانویه 2023 در مورد این موضوع هستیم. گزارش مورد با جزئیات بیشتر

2) اقلام بخش 409A (“409A”) کد درآمد داخلی – این قانون پیچیده مالیاتی که مربوط به جبران خسارت معوق غیرمجاز است، دارای چند مورد است که در پایان هر سال تقویمی قابل بررسی است.

در حالی که برخی استثناها وجود دارد، انتخابات اولیه برای به تعویق انداختن غرامت های آتی تحت 409A معمولاً باید قبل از سال مالیاتی که خدمات اساسی در آن ارائه می شود به طور غیرقابل برگشت اجرا شود (ی،ی، انتخابات تعویق اولیه باید در 31 دسامبر 2022 یا قبل از آن تکمیل شود).

به‌منظور نقض 409A، گزینه‌های سهام جبر، معمولاً باید قیمت اعمال هر سهمی داشته باشند که کمتر از ارزش بازار منصفانه یک سهم زیربنای اختیار در تاریخ اعطای اختیار باشد. اگر پس از اعطای، قیمت اعمال اختیار تعیین شود که این ا،امات قیمت‌گذاری را برآورده نمی‌کند، دستورالعمل‌های نظارتی فعلی 409A (به اطلاعیه IRS 2008-1113 مراجعه کنید) اجازه می‌دهد این نقص اصلاح شود اگر (در همان سال مالیاتی اعطای اختیار) قیمت اعمال اختیار سهام به ازای هر سهم، حداقل برابر با ارزش واقعی بازار منصفانه سهام در تاریخ اعطای اختیار، به سمت بالا قیمت گذاری می شود.

در حالی که موضوع قیمت اعمال اختیار فوق به طور معمول فقط بر شرکت‌هایی تأثیر می‌گذارد که به صورت عمومی معامله نمی‌شوند، شرکت‌هایی که به صورت عمومی معامله می‌شوند، اقلام پایان سال خود را دارند. به طور خاص، چنین شرکت‌های عمومی باید سالانه «فهرست شناسایی کارکنان مشخص» خود را از «کارکنان مشخص» (که مشمول محدودیت‌هایی تحت 409A در رابطه با دریافت برخی از توزیع‌های جبران‌شده غیرقابل صلاحیت هستند در طی شش ماه اول پس از پایان خدمت با کارفرمای خود، به‌روزرس، کنند. ) و به طور کلی این لیست باید اندکی پس از پایان هر سال تقویمی به روز شود.

3) اقلام بخش 280G کد درآمد داخلی (“280G”). – علاوه بر نقطه مبنا 280G که در بالا در 1 به آن اشاره شد، تغییر در تراکنش های کنترلی که در ابتدا قرار بود در سال 2022 انجام شود اما در نهایت در سال 2023 تکمیل می شود، باید تحلیل های عددی 280G آنها به روز شود تا مبالغ پایه مربوط به تقویم 2018 را منع، کند. تا سال 2022 (به جای 2017 تا 2021). این به‌روزرس، مبالغ پایه قابل‌اجرا می‌تواند بر اینکه یک فرد مشمول مالیات مالیات غیر مستقیم 280G است یا خیر تأثیر بگذارد.

4) قطع – معاملات انجام شده در سال 2022 تحت شرایط خاصی می تواند توسط طرف های مربوطه در سال 2022 لغو شود تا این طرف ها در همان مک، قرار گیرند که در غیر این صورت اگر معامله اساسی هرگز انجام نمی شد (به IRS Rev, Rul. 80-58 مراجعه کنید). . یکی از شرایط ضروری برای اعمال فسخ مطابق مالیات این است که فسخ در همان سال تقویمی با سالی که معامله در آن اتفاق افتاده است، اجرا شود.

حق چاپ © 2022، شپرد مولین ریشتر و همپتون LLP.بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 361


منبع: https://www.natlawreview.com/article/2022-year-end-few-executive-compensation-income-tax-reminders