جای خالی خرده فروشی شیکاگو Mag Mile


موسسه حقوقی چوهاک و ت،ون

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

مگ مایل تاریخی شیکاگو در سال های اخیر با چالش های بی سابقه ای روبرو بوده است. همه گیر شدن، رقابت آنلاین و بازگشت آهسته کارمندان اداری به کارفرمایان Loop خود با هم ،یب شده اند تا یک محیط اجاره ای بسیار چالش برانگیز را برای صاحبخانه ها در این نوار ،ده فروشی مشهور جهان ایجاد کنند. Crain’s Chicago Business گزارش داده است که جای خالی ،ده فروشی در Mag Mile در حال حاضر 29٪ است – بالاترین نرخ ثبت شده برای Mag Mile. ،وج مستاجران برجسته ای مانند اپل، ورایزون، بنان ریپابلیک، یونیکلو، میسی، گپ، AT&T و دیگران، همگی به ایجاد این رقم دردناک بالا کمک کرده است.

با وجود این چالش های زیاد، ممکن است نوری در پیش باشد.

معاملات هنوز در حال انجام است. روندی از مشاغل وجود دارد که به دنبال ماندن در Mag Mile هستند، اگرچه شاید با ردپای کوچکتر. H&M، ،ده فروش لباس، اجاره نامه خود را برای مکان فعلی Mag Mile خود تمدید نکرد، اما با نقل مکان به محل سابق فروشگاه اپل در این منطقه ماند. لباس‌های ،نه، آریتزا، به Mag Mile می‌رود و در موقعیت قبلی گپ قرار می‌گیرد. آلو یوگا نیز در حال حرکت به Mag Mile است و فضای برجسته خیابان میشیگان را اشغال خواهد کرد. علاوه بر این، امید است که میزان بسیار قابل توجهی از توسعه مس، برنامه ریزی شده برای Loop باعث تقویت ،ده فروشان Mag Mile شود.

با هر معیاری، Mag Mile یکی از موفق ترین فروشگاه های ،ده فروشی در جهان بوده است. نقش مهمی در گردشگری شیکاگو و اقتصاد محلی شیکاگو دارد. این راهرو تجاری نمادین هنوز هم ترافیک گسترده ای دارد و خانه برخی از معروف ترین ساختمان ها و برندهای آمریکایی است. در حالی که این دوره از تغییرات بزرگ را پشت سر می گذاریم، هنوز فعالیت معاملاتی قابل توجهی در Mag Mile در حال انجام است. بازگشت مگ مایل به شکوه نه تنها ممکن است، بلکه برای آینده شهر شیکاگو حیاتی است.

© 2023 Chuhak & Tecson PCبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 194


منبع: https://www.natlawreview.com/article/despite-challenges-deals-still-happening-chicago-s-mag-mile