تگزاس Construction Deaths OSHA جریمه پیمانکار، خدمات کارکنان


یکشنبه 25 دسامبر 2022

WBW Construction LLC به کارگران اجازه داد تا به عمق 23 فوتی و در سنگر محافظت نشده وارد شوند

آستین، تگزاس – یک تحقیق فدرال مشخص کرده است که با رعایت ن، استانداردهای ایمنی لازم در محل کار، یک پیمانکار ساختم، جورج تاون، TX به دو کارگر در حال نصب خطوط فاضلاب در یک ترانشه زیرزمینی – بیش از دو طبقه عمیق – شانس کمی برای زنده ماندن در هنگام حفاری داده است. فرو ریخت و آنها را زیر هزاران پوند خاک و سنگ له کرد.

و، کار آمریکا اداره ایمنی و بهداشت حرفه ای محققان در پاسخ به سایت ساخت و ساز مس، در Jarrell در 28 ژوئن 2022، WBW Construction LLC را پیدا ،د. زم، که نتوانستند سیستم حفاظتی سنگر را در جای خود داشته باشند و نقطه ،وجی در فاصله 25 فوتی در داخل یک سنگر ارائه ن،د، عمداً قو،ن فدرال را نقض ،د. OSHA همچنین چهار استناد جدی برای عدم استفاده از نردبان آنطور که طراحی شده بود صادر کرد. ناتو، در بازرسی محل کار به دفعات مورد نیاز؛ عدم حذف آب در سنگر؛ و عدم ارائه آموزش کمک های اولیه به کارگران.

OSHA جریمه های 250272 دلاری را پیشنهاد کرده است و WBW Construction LLC را در برنامه اجرای قانون متخلفان شدید آژانس قرار داد.

WBW Construction LLC عمداً این کارگران را به یک سنگر محافظت نشده فرستاد و ا،امات ایمنی فدرال را نادیده گرفت. کیسی پرکینز، مدیر منطقه OSHA در آستین، تگزاس گفت: اکنون، خانواده دو کارگر، دوستان و همکارانشان در غم مرگ غم انگیز و قابل اجتناب خود مانده اند. می‌توان با پیروی از روش‌های اثبات‌شده و شناخته‌شده برای محافظت از کارگران در برابر خطرات مرگبار در حفر سنگرها و حفاری از حوادثی مانند این جلوگیری کرد.»

بر اساس ا،ر ،ن‌ها، یک یارد مکعب خاک می‌تواند تا 3000 پوند وزن داشته باشد – تقریباً وزن یک ماشین کوچک – و فروریختن سنگر در چند ث،ه اتفاق می‌افتد، که به توضیح اینکه چرا آنها در میان خطرناک‌ترین خطرات صنعت ساختمان هستند کمک می‌کند.

تا پایان نوامبر 2022، OSHA گزارش می دهد که 35 کارگر در حفر سنگر و حفاری جان خود را از دست داده اند که بیش از دو برابر تعداد کل سال 2021 است. اداره آمار کار همچنین گزارش می دهد. ریزش سنگر جان 166 کارگر را گرفت بین 2011 و 2018

پرکینز توضیح داد: «متأسفانه، ما شاهد افزایش ناگه، تعداد کارگر، هستیم که در اثر ریزش سنگر و حفاری جان خود را از دست می دهند. «OSHA یک برنامه ملی تأکید دارد تا کارفرمایان و کارگران را از خطرات آگاه کند و متخلفان را پاسخگو کند. ما همچنین به هر ،ی که کارگران را در یک سنگر ناامن می‌بیند تشویق می‌کنیم تا با گزارش وضعیت خطرناک به ما در نجات جان افراد کمک کنند.»

استانداردهای ایمنی سنگربرداری فدرال به سیستم های حفاظتی برای ترانشه های عمیق تر از 5 فوت نیاز داردو خاک و سایر مواد حداقل 2 فوت از لبه سنگر نگهداری شود. همچنین ترانشه ها باید توسط یک فرد آگاه بازرسی شود، عاری از آب راکد و خطرات جوی باشد و قبل از ورود کارگر دارای وسایل ورود و ،وج امن باشد.

WBW Construction LLC مستقر در جورج تاون، وابسته به گروه توسعه WBW، توسعه دهنده بیش از دوجین پروژه مس، و تجاری در تگزاس است.

کارگران متوفی توسط Sedona S،ing Services، یک شرکت مستقر در مولین، ایلینویز، که کارکنان موقت برای پست‌های اداری، صنعتی و فنی را در 28 شعبه در سراسر کشور ارائه می‌دهد، ارائه شده‌اند. OSHA یک استناد جدی به Sedona برای بازرسی ن، سایت های شغلی صادر کرد. مجموع جریمه های پیشنهادی 9324 دلار برای Sedona است.

WBW Construction LLC و Sedona S،ing Services 15 روز کاری از زمان دریافت استناد و جریمه‌ها فرصت دارند تا از آنها پیروی کنند، درخواست یک کنفرانس غیررسمی با مدیر منطقه OSHA یا اعتراض یافته‌ها را در برابر کمیسیون مستقل بررسی ایمنی و بهداشت شغلی داشته باشند.

OSHA صفحه وب ترانشه و حفاری اطلاعات اضافی در مورد خطرات و راه حل های سنگربرداری از جمله الف ویدئوی ایمنی

درباره OSHA بیشتر بد،د.

تاریخ اداره ایمنی و بهداشت شغلی آژانس https://www.dol.gov/newsroom/releases/osha/osha20221222-122 دسامبر 2022 شماره انتشار 22-2239-DAL – نسخه اصلی را ببینید

© کپی رایت 2022 و، کار ایالات متحدهبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 359


منبع: https://www.natlawreview.com/article/us-department-labor-finds-texas-construction-company-willfully-exposed-workers-to