تنظیم انعطاف پذیری تأیید I-9 منقضی شده است


قانون استخدام ،ون لوئیس

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

اداره مهاجرت و گمرک ایالات متحده (ICE) اعلام کرده است زم، که انعطاف پذیری COVID-19 در 31 ژوئیه 2023 غروب می کند، کارفرمایان 30 روز فرصت خواهند داشت تا با ا،امات بررسی مدارک فیزیکی تأیید صلاحیت استخدامی فرم I-9 مطابقت کنند.

این به دو سوال مبرمی که کارفرمایان و وکلا پرسیده اند پاسخ می دهد:

  • آیا انعطاف پذیری موقت I-9 دوباره پس از 31 جولای 2023 تمدید خواهد شد؟

  • آیا کارفرمایان بیش از سه روز کاری برای معاینه فیزیکی اسنادی که از راه دور مورد بررسی قرار گرفته اند با پایان انعطاف پذیری موقت فرصت خواهند داشت؟

از 20 مارس 2020، استثنایی برای ا،امات تأیید حضوری I-9 وجود دارد که امکان بازبینی اسناد را برای برخی از کارمندان از راه دور فراهم می کند. بر اساس اعلامیه ICE، این استثنا پس از 31 ژوئیه دیگر اعمال نخواهد شد، حتی برای کارمند، که به محل کار بازنگشته اند. اسناد I-9 این کارمندان باید تا 30 آگوست 2023 شخصاً بررسی شوند.

برای حداقل یک سال، وکلای DHS و مهاجرت کارفرمایان را تشویق می کنند که از انعطاف پذیری موقت استفاده می کنند. برای پایان آن برنامه آماده شوید. در 1 می 2023، کاخ سفید اعلام کرد که وضعیت اضطراری بهداشت عمومی COVID-19 در 11 می 2023 به پایان می رسد، بنابراین این اعلام کاملا غیر منتظره نیست. اکنون، در حالی که کمتر از سه ماه به پایان کار باقی مانده است، همه کارفرمایان باید خود را برای رعایت مقررات آماده کنند.

کارفرمایان باید:

  • فهرستی از تمام کارمند، که به صورت مجازی تایید شده اند تهیه کنید

  • تعیین کنید چه ،ی تأییدهای حضوری را انجام خواهد داد و چگونه شرکت با کارمندان آسیب دیده ارتباط برقرار می کند.

  • نحوه به روز رس، فرم های I-9 را پس از بررسی حضوری به کارکنان آموزش دهید. I-9های تقریباً تکمیل شده باید در ،مت اطلاعات اضافی با “COVID-19” به ،وان دلیل تاخیر در بازرسی حضوری مشروح می شدند. این باید با حاشیه‌نویسی «اسناد مورد بررسی فیزیکی» با تاریخ دقیق و نام شخصی که بازبینی را در بخش 2 I-9 یا در بخش 3 (برای تأیید مجدد) انجام داده است، به‌روزرس، شود.

  • مطمئن شوید که کارکنان از قو،ن ویژه در مورد I-9 برای افرادی که هستند آگاه هستند واجد شرایط برای تمدید خودکار مجوز کار یا ،، که بر اساس وضعیت خود مجوز کار دارند.

  • در نظر بگیرید که آیا شرکت از نمایندگان مجاز برای انجام برخی از بررسی‌های اسناد لازم استفاده خواهد کرد و شرکت چگونه این فرآیند را اجرا خواهد کرد.

در حالی که انعطاف پذیری اضطراری I-9 مربوط به COVID-19 در حال پایان است، DHS هنوز در حال بررسی روش های جایگزین برای بررسی اسناد I-9 است. در 18 آگوست 2022، DHS قانون پیشنهادی را صادر کرد در مورد این موضوع و در حال بررسی همه نظراتی است که دریافت کرده است.

،ون لوئیس کامپیوتر © 2023بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 125


منبع: https://www.natlawreview.com/article/next-steps-employer-i-9-compliance-temporary-flexibility-ending-july-31-2023