تمدید گرین کارت USCIS که از 12 دسامبر شروع می شود


آرم گمرک و حفاظت از مرز ایالات متحده

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

یکشنبه 11 دسامبر 2022

از 12 دسامبر 2022، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) در حال به روز رس، راهنمای سیاست USCIS به USCIS اجازه می دهد تا به طور خودکار اعتبار کارت های اقامت دائم (که معمولاً گرین کارت نامیده می شود) را برای ،نان دائمی قانونی که برای تابعیت درخواست کرده اند تمدید کند.

این به روز رس، (PDF, 307.54 KB) انتظار می رود به متقاضیان تابعیت که زمان پردازش طول، تری را تجربه می کنند کمک کند، زیرا آنها تمدید وضعیت اقامت دائم قانونی (LPR) را دریافت خواهند کرد و ممکن است نیازی به تشکیل پرونده نداشته باشند. فرم I-90، درخواست جایگزینی کارت اقامت دائم (گرین کارت). LPRهایی که به درستی بایگ، می کنند فرم N-400، درخواست تابعیت، ممکن است این ،د را بدون توجه به اینکه آیا فرم I-90 را ارسال کرده اند یا خیر دریافت کنند. USCIS زبان اعلامیه های دریافت فرم N-400 را به روز می کند تا گرین کارت را تا 24 ماه برای این متقاضیان تمدید کند. اگر قبل از انقضای دوره 24 ماهه تمدید ارائه شده ارائه شود، اطلاعیه رسید را می توان همراه با گرین کارت منقضی شده به ،وان مدرکی مبنی بر ادامه وضعیت و همچنین مجوز هویت و استخدام تحت لیست A تأیید صلاحیت اشتغال (فرم I-9) ارائه کرد. در اطلاعیه

قبل از این تغییر، تحت سیاست USCIS، متقاضیان تابعیت که حداقل شش ماه قبل از تاریخ انقضای گرین کارت خود برای تابعیت درخواست نکرده بودند، باید فرم I-90، درخواست جایگزینی کارت اقامت دائم (گرین کارت) را برای نگهداری مدارک من، تکمیل کنند. وضعیت قانونی آنها متقاضی، که حداقل شش ماه قبل از انقضای گرین کارت خود برای تابعیت درخواست کرده بودند، واجد شرایط دریافت مهر اسناد بیگانه، شناسایی، و مخابرات (ADIT) در گذرنامه خود بودند که به ،وان مدرک موقت از وضعیت LPR آنها استفاده می شد. این خط مشی بر اساس هدف پردازش 180 روز یا شش ماهه برای فرم N-400s بود، که باعث می شود برای متقاضی، که حداقل شش ماه قبل از تاریخ انقضای گرین کارت خود ثبت نام کرده اند، فرم I-90 را تکمیل کنند. این به‌روزرس، خط‌مشی زمان‌های پردازش کنونی USCIS را شناسایی می‌کند، در حالی که با کاهش تعداد قرار ملاقات‌های تمبر ADIT در دفاتر صحرایی و تعداد فرم I-90‌های ثبت‌شده، انعطاف‌پذیری و کارایی را بهبود می‌بخشد، که به این منابع اجازه می‌دهد تا بر سایر قضاوت‌های مزایای مهاجرت متمرکز شوند.

تمدید برای همه متقاضی، که فرم N-400 را در تاریخ 12 دسامبر 2022 یا پس از آن ارسال می کنند اعمال می شود. LPRهایی که قبل از 12 دسامبر برای تابعیت ثبت نام کرده اند، اخطار رسید فرم N-400 را همراه با برنامه افزودنی دریافت نخواهند کرد. اگر گرین کارت آنها منقضی شود، معمولاً باید فرم I-90 را ارسال کنند یا یک مهر ADIT در پاسپورت خود دریافت کنند تا مدارک معتبری مبنی بر اقامت دائم قانونی خود داشته باشند. ،نان دائمی قانونی که گرین کارت خود را گم می کنند، به طور کلی همچنان باید فرم I-90 را ارسال کنند، حتی اگر برای تابعیت درخواست داده باشند و طبق این خط مشی به روز شده تمدید خودکار را دریافت کرده باشند. این به این دلیل است که افراد غیرشهروند باید مدارک ثبت نام، مانند کارت سبز و هرگونه شواهد تمدید را در اختیار داشته باشند یا ممکن است تحت تعقیب کیفری طبق INA 264(e) قرار گیرند. متقاضی، که به مهر ADIT نیاز دارند، می توانند از طریق تماس با دفتر فیلد USCIS یک قرار ملاقات درخواست کنند. مرکز تماس USCIS.

بازدید کنید بازخورد راهنمای خط مشی صفحه برای نظر دادن در مورد این به روز رس،. برای اطلاعات بیشتر به ما مراجعه کنید گرین کارت خود را جایگزین کنید صفحه برای سؤالات مربوط به استخدام، لطفاً ببینید I-9 مرکزی.


به بی،ه مطبوعاتی اصلی مراجعه کنید – تاریخ انتشار 12/09/2022

© کپی رایت گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحدهبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 345


منبع: https://www.natlawreview.com/article/uscis-updates-policy-to-automatically-extend-green-cards-naturalization-applicants