تماس با ما شرکت ایران ذوب | brassonline

تماس با ما شرکت ایران ذوب | brassonline

کیفیت محصولات این شرکت بر طبق سطح استانداردهای داخلی و بین المللی مورد بررسی و تضمین می گردد به گونه ای که کیفیت ذاتی و رعایت استانداردها، محصولات ذوب آهن اصفهان را در سطح ملی و بین المللی بانک قراضه خاوران شاخص کرده است. تیرآهن ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از برترین تیرآهن های موجود در بازار است که به دلیل کیفیتی که دارد، خواهان زیادی نیز در بازار دارد. همچنین وجود تیرآهن های متنوع از این کارخانه باعث شده است، صنایع گوناگونی نیز خواهان هر مدل از تیرهای آن باشند. محصولات این شرکت شامل انواع میلگرد، تیرآهن، نبشی، ناودانی، شمش، مفتول کلاف، چدن جامد، آرک معدن، ریل، قطران، گسیلن، تولوئن، بنزن، سولفات آمونیوم، کک، سربازه فولادی و کوره بلند، غبار مرطوب فولادسازی، آهک، اکسیژن گاز و مایع و ازت مایع می باشد.

  • برای خرید مقاطع فولادی از بورس کالا، باید پس از انتخاب یک کارگذاری و طی فرایند ثبت‌نام، کد معاملاتی دریافت کنید.
  • در این مقاله قصد داریم کارخانه ذوب آهن را از به طور کامل بررسی کنیم؛ با این مقاله از آهن ملل همراه باشید.
  • هر سایز از میلگردهای تولیدی این کارخانه، نسبت به دیگر کارخانه های تولیدکننده، از رنج قیمتی بالاتری برخوردار است.

از طرف دیگر موقعیت جغرافیایی مناسب این شرکت سبب رونق صادرات فولاد خزر گردیده است. علاوه بر تولید سالانه 700 هزار تن شمش فولادی این کارخانه اقدام به احداث یک واحد ریخته گری اسلب فولاد نموده است. طرح ذوب آهن فولاد خزر در زمینه تولید انواع شمش فولادی با ظرفیتی بالغ بر 500 هزار تن در سال را می توان از مهم ترین و بزرگ ترین طرح های تولید فولاد بخش خصوصی کشور به شمار آورد. مواد اولیه مورد نیاز برای تولید محصولات این کارخانه در داخل کشور وجود داشته و کارخانه از لحاظ تامین مواد اولیه مشکلی ندارد. تولید گازهای نیتروژن، آرگون و اکسیژن را نیز می توان از دیگر تولیدات مجتمع فولاد خزر به شمار آورد و تمام نیاز مصرفی شهر رشت به اکسیژن از طریق این کارخانه تامین می گردد.

استخدام شرکت های فولاد در سال 1401

ذوب آهن اصفهان در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان و در نزدیکی شهری به نام زرین‌شهر واقع شده است. در گذشته، این منطقه، دشت طبس نام داشته اما از نظر جغرافیایی، فاصله‌ی زیادی با شهر طبس، واقع در استان خراسان جنوبی دارد. یکی از پر افتخارترین کارخانه های فولادی، کارخانه ذوب آهن اصفهان است که توانسته با نظارت های دائم و کنترل کیفیت محصولات خود، رضایت مشتریان را جلب نماید.

زنجیره فولاد تیم ذوب آهن اردبیل

در حال حاضر زمان عرضه میلگرد و تیرآهن ذوب آهن اصفهان روز چهارشنبه بوده و زمان عرضه شمش‌های تولیدی این کارخانه یکی از روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه است. این کارخانه ریل فولادی نیز تولید می‌کند که با توجه به محدودیت تولید این مقطع فولادی، به صورت محدود در بورس کالا عرضه می‌شود. می‌توان گفت اکثر کارخانه‌های آهن ایران تمرکز خود تنها بر روی تولید یک الی دو محصول گذاشته‌اند و تعداد بسیار کمی از کارخانه‌های ذوبِ آهن ایران محصولات فولادی متنوعی را عرضه می‌کنند. هر کدام از کارخانجات فولاد ایران، نسبت به قوانین قیمت گذاری خود، بر روی محصولاتی که ارائه می‌دهند نرخ گذاری می‌کنند. لیست قیمت محصولات تمامی کارخانه‌های فولاد ایران را می‌توانید با مراجعه به صفحه کالای مد نظر خود در سایت گرفت، به صورت لحظه‌ای مشاهده فرمایید.

آهن هایپر

اکثر محصولات این کارخانه پرفروش هستند اما در این میان، تیرآهن های ۱۴، ۱۶ تقاضای بیشتری دارند. برای اطلاع از قیمت امروز آهن در مشهد با آهن رسان تماس حاصل نمایید. کشور ایران تاریخ طولانی در زمینه آهن وفولاد دارد که اغلب روش های تولید که در حال حاضر به صورت نوین و پیشرفته در حال انجام می باشد. کلماتی مانند آهن ابدیده ، فولاد ، خمیر و … در متون قدیمی وجود دارد که نشان دهنده قدمت این صنعت در کشور عزیز ایران می باشد.