تجزیه و تحلیل فنی اثربخشی و ایمنی سوئیت های Proctoring را نشان می دهد


شرکت حقوقی Foley and Lardner LLP

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

سه شنبه 18 اکتبر 2022

از آغاز همه‌گیری کووید-19، مربیان و هیئت‌های صدور مجوز برای جلوگیری از تقلب در محیط آزمایش از راه دور به برنامه‌های بررسی و آزمون EdTech تکیه کرده‌اند. اما استفاده از این نرم افزار با سه نگر، عمده همراه است: یکپارچگی امتحان، عدالت رویه و امنیت و حریم خصوصی افرادی که در آزمون شرکت می کنند.

بر این اساس، تیمی متشکل از Avi Ginsberg از Foley & Lardner، Ben Burgess و Edward Felten از دانشگاه پرینستون، و Shaanan C،ney از دانشگاه ملبورن، تجزیه و تحلیل فنی را از چهار مجموعه بازرسی مورد استفاده توسط دانشکده‌های حقوق ایالات متحده و هیئت‌های صدور مجوز وکلای ایالتی انجام دادند. از طریق مهندسی مع،، آنها توانستند هر یک را از نظر ویژگی های حریم خصوصی دانش آموزان و اثربخشی در تشخیص تقلب ارزیابی کنند.

مورد توجه خاص بودند:

  1. مشکلات دقت نشان داده شده توسط الگوریتم‌های تشخیص چهره هنگام مشاهده اقلیت‌ها، نشان دادن سوگیری در مدل‌های یادگیری ماشینی و افزایش پتانسیل رفتار متفاوت با افراد بر اساس رنگ پوست خاص. این اختلافات قبلاً در لوازم الکترونیکی مصرفی و سایر محیط ها ذکر شده است.

  2. خطر سوء استفاده یا افشای اطلاعات شخصی و سایر اطلاعات حساس توسط نرم افزارهای کاوشگر هنگام نصب بر روی رایانه های شخصی. بسیاری از برنامه‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند نیازمند دسترسی ممتاز به دستگاه‌ها، نصب سرویس‌های نظارتی هستند که به‌طور خودکار حذف نصب نمی‌شوند، و در برخی موارد، گزارش‌های فعالیت را قبل از امتحان ایجاد می‌کنند که با فروشندگان امتحان به اشتراک گذاشته می‌شود.

پیامدهای یافته‌ها برای حوزه‌های امنیت سایبری، حریم خصوصی داده‌ها و هوش مصنوعی قابل توجه است و نشان می‌دهد که ا،امات برگزاری آزمون‌های عادلانه و ایمن از راه دور از قابلیت‌های این برنامه‌ها پیشی گرفته است.

برای غواصی عمیق تر و توصیه های بعدی، کلیک کنید اینجا برای دانلود و مطالعه کامل گزارش

© 2022 Foley & Lardner LLPبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 291


منبع: https://www.natlawreview.com/article/wat،g-watchers-bias-and-vulnerability-remote-proctoring-software