تأثیر کار از راه دور بر مهارت های نرم انسجام تیمی پیشرفت شغلی


موسسه حقوقی مینتز

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

اخیر گزارش در مورد تأثیر منفی محیط کاری ،یبی بر پیشرفت شغلی به ما می گوید که تعامل شخصی بر یادگیری تأثیر می گذارد. ارزش تعامل حضوری – و بازخورد فوری ناشی از آن – را نمی توان دست کم گرفت. این مهارت ها فراتر از پیچ و مهره های چگونگی انجام یک کار است. آنها شامل یادگیری مهم در مورد نحوه درگیر شدن در تعاملات روزانه است که منجر به عادات شخصی خوب و چگونگی ایجاد همکاری می شود.

آن تعاملات ساده، مانند قدرد، که با ابعادی بیشتر از یک ایمیل (“سپاس”) بیان می شود، انجام شده است. نشان داده شده برای ایجاد یک محیط کاری مشارکتی و سازنده تر. اما به نظر می رسد شکافی در دنیای مجازی در حال ایجاد است که ممکن است به محیط کار الکترونیکی نسبت داده شود که دور انداختن دیجیتال را تقویت می کند.

این رفتار شامل مواردی مانند عدم پاسخگویی (یا حتی تایید) ارتباط فرستنده، مانند ایمیل، یا گذاشتن ایمیل در حالت خواندن است. تصور اینکه یک کارمند در پاسخ به سؤال سرپرست شخصاً از کارمند ناکام باشد، دشوار است. اما ایمیلی که در شکاف دیجیتالی به راحتی طفره می رود، این رفتار را تشدید می کند.

می توان موردی را در نظر گرفت که مشاهده شخصی که کارگر مورد تحسین قرار می گیرد به کارگر کمک می کند تا مهارت هایی را بسازد که نمی توان از طریق کتاب، دوره آموزشی یا صفحه نمایش آموزش داد. تماشای تعامل موفقیت آمیز فردی با دیگران، سرنخ های مهمی در مورد نحوه رفتار در محل کار به شما می دهد.

توسعه این مهارت ها از راه دور سخت است. اما برای کارگر حتی سخت تر است که بداند چه چیزی را از دست داده است. رها ، رئیس در حال خواندن احتمالاً حرکت شغلی خوبی نیست. اما گسترش دامنه تعامل شخصی در محل کار قطعاً قابل تامل است.

© 1994-2023 Mintz، Levin، Cohn، Ferris، Glovsky و Popeo، PC کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 117


منبع: https://www.natlawreview.com/article/leaving-boss-read