بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

در صورتی که قرار باشد وکلای تیم دادنیک پرونده شما را انجام دهند، راه‌های وکالت دادن به وکیل در ایران را به شما توضیح می‌دهند. تا زمان شروع پرونده باید مدارک مورد نیاز را به دفتر دادنیک (واقع در سعادت آباد) ارسال کنید. در طول انجام پرونده یک پشتیبان خواهید داشت که به صورت هفتگی یا ماهانه گزارش کاملی از روال پرونده در اختیار شما قرار می‌دهند.

  • از این رو پرونده کیفری دارای اهمیت است و یک اشتباه ممکن است مجازات جبران ناپذیری را شامل حال مجرم کند.
  • که منجر به محکومیت کلاهبرداران و دریافت خسارت از آن ها برای موکلین شاکی این پرونده شد.
  • برای مثال ممکن است فردی نیاز به آزاد کردن مدرک تحصیلی خود از دانشگاه ایران باشد، یا نیاز به لیست ریز نمرات خود داشته باشد، ممکن است فرد نیاز به کارنامه مهر و موم شده خود برای ارائه به دانشگاه داشته باشد و یا فرد نیاز به تسویه با دانشگاه ایران را داشته باشد.
  • در ایران) متفاوت است و نمیتوان انتظار داشت که همه ی آنان فعالیت مشترکی داشته باشند.

ایشان دارای سوابق درخشان کاری و علمی از جمله فارغ التحصیل رتبه یک دکتری حقوق، رتبه دوم کارآموزی قضات، عضو هیات علمی دانشگاه، پژوهشگر برتر کشور، نویسنده کاملترین شرح بر قانون مجازات اسلامی می‌باشد. با توجه به نوع پرونده، یک جلسه آنلاین با وکیل متخصص پرونده شما، در بستر واتساپ یا اسکایپ برگزار می‌شود. در این جلسه می‌توانید راهنمایی‌های لازم در خصوص پرونده را دریافت کنید.

نکته مهم اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک

وکلای مهاجرت ایران با درک کامل اهمیت موضوع تلاش دارد تا برای اولین بار در کشور از مفهوم واقعیوکیل مهاجرت و موسسه مهاجرتیو وظایف و تخصص آن پرده بردارد. افرادی که خارج از کشور زندگی می کنند ممکن است با مسائل مختلفی از جمله دعاوی خانوادگی، ازدواج، ارث، دعاوی کیفری، دعاوی مالی و غیره مواجه شوند که برای پیگیری موضوع به وکیل در ایران وکالت می دهند. متقاضی باید به مرکز امور مشاوران قوه قضاییه یا کانون وکلای دادگستری مراجعه کند و درخواست کتبی خود به همراه دلایل آن را ارائه نماید، سپس چنانچه وی شرایط لازم را داشته باشد، نهاد مورد تقاضا می تواند برای او، وکیل رایگان انتخاب کند.

برخی از مشـاور‌ان خانواده عامل طلاق زوجین هستند!

وکلایی هستند که وکالت خویش را از سازمان مربوط به قوه قضائیه اخذ میکنند. در آخر واژه وکالت نامه به چشم میخورد، همانطور که از اسم آن پیداست در این برگه تمامی توافق طرفین از جمله شروط وکیل و موکل قید میشود و در نهایت طرفین آن را امضاء میکنند. آوای رهنما طی سالیان تجاربِ پیوسته، توسط حقوقدانان مجرب، برنامه‌ریزان موفق و مشاوران خوش فکری که همواره وفادار به اصول اساسی وحرفه‌ای بوده‌اند، آماده است تا با ارائۀ بهترین خدمات به مراجعین محترم، آرامش را به جامعه پیشکش کند.

فهرست وکلای سراسر کشور (45511 مورد)

میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است. بایسته‌های حقوقی نام کتابی است که او و سلیمان اکبری، بطور مشترک به چاپ رسانده‌اند.

وکلای مهاجرت ایرانیا همانآی آی ال (‌iiL)یکموسسه مهاجرتیبوده که به دنبال فعالیت های تخصصی حقوقی و تجاری درموسسه حقوقی بین المللی اریکه عدلمتولد شده است. گروهوکیل مهاجرتو متخصصین ایندفتر مهاجرتیحتی پیش از تولد این برند در امور متنوعی در حوزهحقوق تجارت بین المللهمچون حقوق قراردادها شرکتها ٬ امور املاک ٬ تراستها و … حضور فعال داشته اند و بسیاری از امور تجاری و بازرگانی هموطنان عزیز را مدیریت کرده اند. دستیابی به موفقیت در پرونده های حقوقی، افراد را ملزم به داشتن وکیل مجرب می کند تا یاری گر آنها در طی مراحل دشوار و حساس قانونی باشد. با توجه به اینکه افراد عادی اطلاعاتی در مباحث قضایی ندارند و نمی توانند اقدامات لازم در ارتباط با پرونده را انجام دهند تا به نتیجه مطلوب دست یابند، از این رو وجود فردی متخصص در حقوق و قضا، الزامی است.

دو حوزه بیشترین درامد را در حوزه وکالت دارد و یک وکیل میتوانید بیشتر با قبول این دونوع پرونده درآمد بیشتری را کسب کند . آنچه درباره میزان درآمد وکلای دادگستری در خیلی از رسانه های و شبکه های اجتماعی و از زبان برخی از مسئولان مطرح می‌شود، با واقعیت امر، فاصله‌ زیادی دارد. متأسفانه برخی از شایعه‌ پراکنی‌های رسانه‌ای نیز که با اهداف مشخصی انجام می‌شود و ممکن است قصد های زیادی از لودادن درآمد بعضی از وکیل ها ، بر چنین استنباط‌های نادرستی دامن بزند و نباید درآمد همه وکیل ها را به میزان یکسان دید .