بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند-پرتو وکیل

کارآموزی وکالت دوره‌ای اجباری برای کلیه متخصصان حقوق اعم از شرکت‌کنندگان در آزمون وکالت کانون وکلا یا مشاوران حقوقی سازمان قضا است. به همین علت است که برترین وکیل ایران هم که باشید، مسلماً باید این دوره نه چندان آسان را بگذرانید. تنها نکته طی دوره کارآموزی وکلا آن است که این دوره برای فارغ‌التحصیلان کانون با قوه قضاییه متفاوت سپری می‌شود. تکالیف ارائه شده و زمانبندی دوره برای هر دو گروه مختلف بوده و دارای حجم اختیارات متفاوتی نیز است. احساس امنیت در بیان موضوعات پروندهدانش‌آموختگان وکالت قضایی، در رشته حقوق و در دانشگاه‌های معتبر مورد پذیرش سازمان علوم تحصیل کرده‌اند. آنان پس از فارغ‌التحصیلی و گرفتن پروانه وکالت، صلاحیت دفاع از مراجعه‌کنندگان را در برابر مراجع قضایی دارند و وکالت آنان را برعهده می‌گیرند.

وکیل متخصصی است که در امور حقوقی به دیگران مشاوره و راهنمایی می‌دهد و از حق فرد یا گروهی از افراد حمایت می‌کند. معمولاً افراد بعد از بستن قرارداد وکالت، از وکلا برای انجام امور حقوقی یا دفاع از حق و شنیدن صدایشان کمک می‌گیرند. متقاضی باید به مرکز امور مشاوران قوه قضاییه یا کانون وکلای دادگستری مراجعه کند و درخواست کتبی خود به همراه دلایل آن را ارائه نماید، سپس چنانچه وی شرایط لازم را داشته باشد، نهاد مورد تقاضا می تواند برای او، وکیل رایگان انتخاب کند. بهترین وکیل ایران می تواند از دو مرجع کانون وکلا و قوه قضاییه پروانه ی وکالت دریافت کند.

  • ۴۰ تن از وکلا با انتشار بیانیه‌ای در حمایت از اعتراضات گفته‌اند، شهروندان با “ذات روحانیون حاکم آشنا شدند و دیگر فریب نمی‌خورند.” در این بیانیه از وکلا و حقوقدانان خواسته شده “به‌ عنوان فرزندان ملت به صحنه بیایند.”
  • در این مقاله از سایت استخدام جاب ویژن، قصد داریم به‌طور کامل انواع مشاغل وکالت را برای شما شرح داده و وظایف و مسئولیت‌های آن را نام ببریم.
  • هنگامی که افراد با مشکل حقوقی رو به رو می شوند می خواهند که پرونده خود را به بهترین وکیل ایران بسپارند.
  • آماده ارایه خدمات حقوقی به شما سروران عزیز در سراسر ایران و جهان می باشد.

خانه وکلا، مؤسسه‌ حقوقی و قانونی پشتیان وکلای دادگستریبهترین وکلای ایران برای گرفتن عنوان پایه یک دادگستری نیز همین مسیر را طی کرده‌اند. آنان قادر هستند، در تمامی محافل و محاکم کیفری و حقوقی اعم از دادگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون‌های حقوقی اقدام به انجام دفاعیه از موکلان خود کنند و در تمامی مراحل رسیدگی به پرونده‌های حقوقی طبق نظر قضات دادگاه حضور داشته باشند. وکلای پایه یک دادگستری هیچ‌گونه محدودیتی در پذیرش وکالت اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی نخواهند داشت. آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند. ایشان متخصص در دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ملکی، تجاری و … هستند.

. مقالات ملکی

جهرمی از اوایل انقلاب اسلامی دارای مسولیت‌های مختلفی بوده و به همین دلیل در روزنامه گل آقا به ایشان لقب ابوالمشاغل داده شد. رسیدگی به پرونده‌های کیفری باید توسط وکیل متخصص این‌کار انجام شود. توجه داشته باشید که وکیلی که در امور خانواده تبحر دارد، نمی‌تواند همزمان پرونده کیفری را هم با همان تبحر انجام دهد. در صورتی که انواع پرونده‌های کیفری مانند سرقت، انواع کلاهبرداری، خیانت در امانت، جعل، چک بلامحل و … دارید می‌تواند پرونده خود را به وکلای متخصص این‌کار در دادنیک بسپارید. دانش حقوقی موردنیاز برای وکیل خانواده بسیار متفاوت از دانش حقوقی موردنیاز برای وکیل کیفری است؛ به همین دلیل اغلب وکلای موفق، کسانی هستند که در یک حوزه خاص، تخصص و دانش زیادی کسب می‌کنند و حوزه فعالیت خود را می‌شناسند. در سال‌های اخیر زنان در عرصه شغل و کسب‌و‌کار، بیشتر از قبل فعال بوده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که باوجود موانع زیادی که پیش روی آن‌ها توسط جامعه گذاشته شده است، همچنان این فعالیت را ادامه و افزایش دهند.

مزایای استفاده از خدمات حقوقی و وکالتی دادنیک

شخص حقوقی است که اوراق بهادار را برای دیگران و به‌حساب آن‌ها معامله می‌کند و به‌عبارت‌دیگر واسطة بین خریدار و فروشنده اوراق بهادار است که به‌عنوان نماینده مشتری و به‌حساب مشتری، در مقابل دریافت کارمزد، به خریدوفروش اوراق بهادار می‌پردازد. استقلال نهاد وکالت هیچ مزیتی را برای وکیل ندارد؛ بلکه موجب افزایش مسئولیت و سطح انتظارات جامعه از وی خواهد بود. لذا جامعه‌ای مجله خبری وکالت که استقلال و حریت وکیل را پاس بدارد جامعه‌ای استاندارد و رو به تعالی‌ است. کسانی استقلال وکیل را بر‌نمی‌تابند که قانون و عدالت را مانع مقاصد و اهداف خود می‌دانند. چون وکیل زبان گویای قانون است روزبه‌روز درصدد تخدیش جایگاه و استقلال این نهاد دیرپا و مانا هستند؛ لذا برای اصلاح نابرابری‌ها و اجرای قانون و عدالت نیازمند حضور و نقش مؤثر نهاد وکالت در جامعه هستیم.

با توجه به آن‌که خانم‌ها مخصوصاً خانم‌های متأهل، معمولاً موانع و مشکلات زیادی را برای رسیدن به یک جایگاه شغلی خوب پشت سر می‌گذارند، افرادی بسیار سخت‌کوش هستند و مخصوصاً در جایگاه وکیل خانواده، بسیار موفق می‌شوند. بعد از گذراندن دوره کارشناسی و دریافت مدرک لیسانس، باید در آزمون وکالت که توسط کانون وکلای دادگستری برگزار می‌شود، شرکت کنید. وکلا و کارشناسان حقوقی هردو در رشته حقوق تحصیل می‌کنند؛ اما اگر کسی بخواهد وکیل شود باید بعد از اخذ مدرک لیسانس در رشته حقوق، در آزمون وکالت و دوره کارآموزی شرکت کند تا پروانه وکالت کسب کند. بااین‌حال، مشاور یا کارشناس حقوقی نیازی به گذراندن این مراحل ندارند و می‌توانند بعد از فارغ‌التحصیلی در سازمان‌ها به‌عنوان مشاور حقوقی فعالیت کنند. وکیل در توکیل وکیلی است که از طرف موکل، اجازه ی انتخاب وکیل دیگری را برای موکل داشته باشد. وقتی بهترین وکیل حق توکیل داشته باشد، یعنی می تواند برای موکل خود در انجام موضوع قرارداد به شخص دیگری وکالت بدهد و شخص دیگری از سوی او وکیل باشد تا بتواند به انجام امور مورد نظر بپردازد.

خدمات وکالت آنلاین

ایشان مدرک لیسانس خود را از دانشگاه تهران دریافت نمودند و مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی را از دانشگاه پاریس دریافت کرده اند و در نهایت با مطالعه تطبیقی در حقوق فرانسه، آمریکا و انگلیس موفق به دریافت دکتری حقوق در زمینه حقوق تجارت شدند. در هر صورت می‌توانند به وکلای پایه یک دادگستری در ایران وکالت دهند تا کار طلاق بدون نیاز به حضورشان در ایران انجام شود. یکی از اموری که وکیل در ایران می‌تواند انجام دهد انجام انواع طلاق بدون نیاز به حضور زوجین در ایران است. منظور از انواع طلاق، طلاق یک‌طرفه از سمت آقا یا خانم و طلاق توافقی است. در پرونده طلاق ممکن است هر دو نفر در یک کشوری غیر از ایران، خانم در یک کشور و آقا در کشور دیگر یا یکی از زوجین در ایران و دیگری خارج از کشور باشند.