بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

راه دیگر وکالت دادن به وکیل در ایران از طریق ثبت نام در سامانه ثنا است. سامانه ثنا مروبط به قوه قضاییه است و برای ثبت دادخواست، ابلاغیه‌های قضایی و ارسال اظهارنامه‌ها راه‌اندازی شده است. برای وکالت دادن از طریق سامانه ثنا باید در این سامانه ثبت نام کرده و احراز هویت غیر حضوری را انجام دهید.

  • در رسیدگی به پرونده های خانوادگی به موجب وجود مسائلی از قبیل حفظ آبرو اعضای خانواده و کاهش اضطراب و تنش های وارده به آنها، بهتر است وکیلی را انتخاب کنیم که علاوه بر خصوصیات ذکر شده، توانایی کنترل شرایط و کاهش صدمات وارده به موکل خویش را دارا باشد.
  • افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند برای انجام کارهای حقوقی و قضایی خود به وکیل خوب در ایران وکالت می دهند.
  • شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم.
  • گستره خدمات ما به عنوان یک موسسه مهاجرتی از حوزه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس طلوع می کند و حتی تا آن سوی مرزهای سرد و یخ زده کانادا غروبی ندارد!

وکیل در امری نمی تواند برای آن امر به دیگری وکالت دهد مگر اینکه صریحا یا به دلالت قراین وکیل در توکیل باشد اگر وکیل که وکالت در توکیل نداشته انجام امری را که در آن وکالت دارد به شخص ثالثی واگذار کند هر یک از وکیل و شخص ثالث در مقابل موکل نسبت به خساراتی که مسبب محسوب می شود مسوول خواهد بود . عقد وکالت بین وکیل و موکل منعقد خواهد شد و این عقد همانند تمام عقود دیگر لازم الاتباع می باشد. اما به دلایلی پیش می آید که شخص نمی تواند به دفتر وکیل مراجعه کند.

سابقه بعد از چند سال پاک می شود؟

هدف ما در برترین وکیل، معرفی بهترین و مجرب ترین وکلای دعاوی خانواده، کیفری، ملکی، حقوقی، مهاجرت و … در سراسر ایران می باشد. آقای دکتر عبدالله شمس وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان و نویسنده کتاب های مرجع دانشگاهی و منبع اصلی آزمون وکالت در درس آیین دادرسی مدنی و همچنین استاد مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گروه حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. ایشان تحصیلات خود را در کشور فرانسه به اتمام رساندند و موفق به دریافت مدرک دکتری شدند. قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. از دیگر سوابق درخشان آقای آبادی می توانیم به سه دوره عضویت ایشان در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اشاره کنیم. تا به الان از آقای آبادی 8 مقاله در مجلات معتبر ایرانی به چاپ رسیده است.

چرا وکیل سایا بهترین انتخاب است؟

کلیه وکلای دادگستری دارای پروانه وکالت هستند و این پروانه براساس گذراندن آزمون وکالت و دوره‌های تخصصی در این زمینه به دست می‌آید. این وکلا دارای حق وکالت هستند و به سبب پروانه وکالتی که گرفته‌اند، قادر به تشکیل تیم مخصوص به خود شامل برترین وکلای ایران هستند و می‌توانند دفتر وکالت شخصی تأسیس کنند. همین امر اجازه دفاع از اشخاص حقیقی، حقوقی، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی را به آن‌ها می‌دهد. وکیل کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور میشود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد میشود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده میشوند. در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود.

طول دوره کارآموزی برای فارغ‌التحصیلان کانون وکلا دو ساله و برای مشاوران حقوقی قوه قضاییه شش ماهه است. کلیه وکلای کانون برای فارغ‌التحصیلی و اتمام کارآموزی خود لازم است که گزارش‌های کامل و متعددی را از کلیه پرونده‌های کیفری و حقوقی پذیرفته شده در محاکم و محافل حقوقی ارائه دهند. همچنین آنان باید در آزمون‌های متنوع به صورت شفاهی و کتبی شرکت کنند و موفق به پذیرش در تمامی آن‌ها شوند.

در این روش فرد متقاضی پیش از سفر به کشور دلخواه خودش باید کار مناسب خود و کارفرمای خارجی که این موقعیت شغلی را فراهم کرده است را پیدا کند. دریافت اقامت از طریق تمکن مالی یکی از روشهای ارزان مهاجرت محسوب می شود و بیشتر برای بازنشستگان و کسانی مناسب است که دارای درآمدهای ثابت و مستمر هستند. حتی اگر قرار است امور مهاجرت خود را به وکلا بسپارید خیلی خوب است که قبل از آن درباره همه مراحل و اقداماتی که باید انجام شود اطلاع داشته باشید. قطعا در چنین مواردی بهترین راه حل در اختیار گرفتن یک وکیل خوب و کاربلد در دعاوی ملکی است. آسانترین روش طلاق، طلاق توافقی است که زن و شوهر بر سر مسائل مهمی مانند مهریه و حضانت فرزند به توافق می رسند و بعد از انجام مراحل دادگاهی طلاق در دفتر ثبت طلاق جاری و ثبت می شود.