بودجه مدل مراقبت پزشکی در حال افزایش است


در طول سال‌های 2021 و 2022، ایالت‌ها به دنبال این بوده‌اند که معافیت‌های پزشکی را به معافیت‌های Medicaid 1115 بگنجانند یا با موفقیت لحاظ کرده‌اند. این برنامه‌های آزمایشی بازپرداخت شده توسط Medicaid توسط وزیر بهداشت و خدمات انس، برای پیشبرد اه، Medicaid بررسی و تأیید می‌شوند.

مراقبت های تنفس پزشکی است تعریف شده است توسط موسسه ملی مراقبت های پزشکی تنفسی به ،وان “مراقبت حاد و پس از حاد برای افرادی که بی خانم، را تجربه می کنند و به اندازه کافی بیمار نیستند که در بیمارستان بمانند اما برای بهبودی در خیابان بسیار بیمار هستند.” اساساً، مراقبت‌های تنفسی پزشکی با هدف رسیدگی به مشکلات افرادی که بی خانم، را تجربه می‌کنند در یافتن مک، امن برای بهبودی و دریافت مراقبت‌های بعدی در زم، که دیگر نیازی به مراقبت‌های حاد در یک محیط بیمارست، وجود ندارد، برطرف شود. فقدان یک فضای امن اغلب توضیحی برای این است که چرا افرادی که بی خانم، را تجربه می کنند نیازهای مراقبت های بهداشتی مهم تری دارند، از بیمارستان ها با نرخ های بالاتر و برای مدت طول، تر استفاده می کنند و ویزیت های مکرر دارند.

در حالی که تعدادی از برنامه‌های مراقبت‌های پزشکی در سراسر کشور وجود دارد که در محیط‌های مختلف مانند آپارتمان‌ها، تسهیلات زندگی کمکی، متل‌ها یا به‌،وان امکانات مستقل ارائه می‌شوند، بسیاری از بودجه تاریخی از بخش غیر انتفاعی می آیند. با این حال، بودجه ،ت اخیرا شروع به افزایش کرده است. بسیاری از رشد و علاقه را می توان به 7 ژانویه 2021 گره زد، راهنمایی توسط مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) با هدف تشویق ایالات به اتخاذ استراتژی هایی برای رسیدگی به عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت، مانند دسترسی به مسکن، صادر شده است. این راهنما به تشریح مقامات موجود تحت Medicaid می‌پردازد که ایالت‌ها می‌توانند از آنها برای رسیدگی به عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت استفاده کنند، از جمله نمایش‌های بخش 1115، که به ایالت‌ها اجازه می‌دهد مدل‌های ارائه مراقبت‌های نوآورانه را، مشروط به تأیید CMS، آزمایش کنند. برای پرداختن به عوامل اجتماعی تعیین کننده سلامت، که نشان داده شده است منجر به پیامدهای سلامت ضعیف می شود، ایالت ها در ایجاد برنامه هایی که برای منتهی به نتایج بهداشتی بهتر و هزینه های کلی کمتر مراقبت های بهداشتی برای Medicaid طراحی شده اند، انعطاف پذیری دارند. و ایالت ها به این تماس پاسخ داده اند.

کالیفرنیا اولین ایالتی بود که مراقبت های پزشکی را به معافیت Medicaid 1115 اضافه کرد. در دسامبر 2021، CMS تایید شده درخواست کالیفرنیا برای تمدید “California Advancing and Innovating Medi-Cal (CalAIM)” خود برای پنج سال دیگر. این درخواست‌ها شامل «حمایت‌های جامعه» بود که خدمات جدیدی است که توسط برنامه‌های مراقبت مدیریت‌شده کالیفرنیا مدیکید به‌،وان جایگزین‌های مقرون‌به‌صرفه برای تنظیمات پزشکی سنتی ارائه می‌شود. مراقبت های تنفس پزشکی یکی از 14 مورد است پیش تایید پشتیب، های جامعه ا،ر برنامه های مراقبت مدیریت شده انتخاب کرده اند که شامل مراقبت های پزشکی برای اعضای مدیکید کالیفرنیا شود.

در سپتامبر 2022، کارولینای شمالی ملحق شد کالیفرنیا به ،وان تنها دو ایالتی است که در حال حاضر مراقبت های تنفس پزشکی در معافیت های Medicaid 1115 گنجانده شده است. برنامه کارولینای شمالی، با ،وان “خلبانان فرصت های سالم”، تا سقف 650 میلیون دلار بودجه Medicaid را دریافت کرده است.

علاوه بر این، نیومکزیکو، یوتا و واشنگتن نیز درخواست هایی را برای تایید به CMS ارسال کرده اند. در یوتا، به و، بهداشت دستور داده شد تا برای معافیت از مراقبت های پزشکی از زمان استراحت طبق ایالت درخواست کند. قانون گذاری. یوتا خود را ارسال کرد درخواست در 30 دسامبر 2021، و در حال حاضر در انتظار تایید CMS است. قانونگذار ایالت واشنگتن به طور مشابه به اداره مراقبت های بهداشتی خود دستور داد تا طرحی برای گنجاندن مراقبت های پزشکی و روانپزشکی به ،وان مزایای مدیکید در سراسر ایالت از طریق بودجه ایالتی ایجاد کند. قانون گذاری. واشنگتن در 15 ژوئیه 2022 مراقبت های پزشکی را گنجانده است. درخواست برای تمدید برنامه 1115 ایالت. سرانجام، نیومکزیکو درخواست خود را در 15 دسامبر 2022 به CMS ارسال کرد. نیومکزیکو طرح از این نظر منحصر به فرد است که قصد دارد بخشی از یک بیمارستان سابق را به یک واحد مراقبت های پزشکی با 24 تخت تبدیل کند.

ایالت های دیگری از جمله نیویورک و ایلینوی در حال توسعه درخواست های معافیت پزشکی هستند. در مفهومی آگوست 2021 چارچوبنیویورک اعلام کرد که زم، که درخواست معافیت خود را به ،وان بخشی از خدمات گسترده خانه و جامعه خود ارائه دهد، شامل مراقبت های پزشکی نیز می شود. ایلینویز اعلام کرده است که قصد دارد مزایای استراحت پزشکی را به ،وان بخشی از برنامه ایالتی Medicaid خود اضافه کند. ابتکار عمل برای پایان دادن به بی خانم، در این ایالت ک،ادو و مینه‌سوتا همچنین اعلام کرده‌اند که برنامه‌هایی را برای اضافه ، مهلت پزشکی به برنامه‌های معافیت 1115 خود توسعه خواهند داد.

الگوی مراقبت از مهلت پزشکی مطمئناً باید مورد توجه سازمان‌هایی باشد که بر ارائه خدمات به افراد بی‌خانمان یا ،ن در حاشیه متمرکز هستند. علاوه بر این، ارائه‌دهندگان مراقبت‌های حاد، مانند بیمارستان‌ها، ممکن است فرصت‌هایی برای همکاری با ارائه‌دهندگان مراقبت‌های تنفسی پزشکی برای تسهیل ترخیص به‌موقع بیمارستان در محیط‌های من، پس از بیمارستان پیدا کنند. در نهایت، ممکن است فرصت‌هایی برای تأسیسات مراقبت‌های بهداشتی کم استفاده یا خالی وجود داشته باشد تا برنامه‌های مراقبت پزشکی را در ایالت‌هایی که این مدل زایمان را اجرا می‌کنند، آغاز کنند.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/states-begin-adding-medical-respite-care-to-medicaid-waiver-programs