به‌روزرسانی‌های DOL و NLRB برای 28 اکتبر 2022


Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، شرکت حقوقی PC

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

DOL دوره نظر پیشنهاد IC را تمدید می کند. در 25 اکتبر 2022، بخش دستمزد و ساعت و، کار ایالات متحده (DOL) اعلام کرد افزونه دوره نظر عمومی برای پیشنهاد آن برای اصلاح مقررات پیمانکار مستقل (IC) تحت قانون استانداردهای کار منصفانه. نظرات در ابتدا باید تا 28 نوامبر 2022، که دوشنبه پس از تعطیلات آ، هفته شکرگزاری است، ارائه شد. ذینفعان علاقمند اکنون پانزده روز دیگر – تا 13 دسامبر 2022 – فرصت دارند تا نظرات خود را ارسال کنند. وزوز خوانندگان ممکن است به یاد بیاورند که یک قاضی فدرال حکم داد که تلاش قبلی DOL برای برگرداندن قانون پیمانکاران مستقل دوران ترامپ نامن، بوده است، تا حدی به این دلیل که آژانس فرصت م،اداری برای اظهار نظر عمومی در مورد پیشنهاد خود فراهم نکرده است.

NLRB به دنبال امداد موقت است. جنیفر آبروزو، مشاور عمومی هیئت ملی روابط کار (NLRB) به تنظیم دقیق استفاده آژانس از دستورات طبق بخش 10 (j) قانون ملی روابط کار ادامه می دهد. در 20 اکتبر 2022، آبروزو یک نامه را صادر کرد یادداشت تشویق مدیران منطقه ای NLRB برای تلاش برای دریافت کمک موقت در حالی که پرونده 10 (j) همچنان در حال گسترش است. بر اساس این یادداشت، «اگر تلاش‌ها برای حل و فصل کل پرونده اداری ناموفق باشد، به طرف‌های متهم این فرصت داده می‌شود تا داوطلبانه با یک توافق موقت که شامل راه‌حل‌هایی مانند بازگرداندن افراد مورد تبعیض یا موافقت با چانه‌زنی، در انتظار حل‌وفصل نهایی توافق، موافقت کنند. پرونده اداری توسط هیئت مدیره.»

بیرون با قدیمی، در با جدید (پوستر حقوق کارمند). کمیسیون فرصت های شغلی برابر ایالات متحده (EEOC) تغییراتی را در پوستر مورد نیاز محل کار خود ایجاد کرده است که اکنون تحت ،وان “حقوق خود را بشناسید: تبعیض در محل کار غیرقانونی است” Dee Anna D. Hays و Zachary V. Zagger تجزیه و تحلیلی از تغییرات دارند، که شامل افزودن زبان ساده‌تر، یک کد QR است که به کارکنان کمک می‌کند تا اتهامات EEOC را ثبت کنند، و توضیحی مبنی بر غیرقانونی بودن تبعیض در این زمینه. بر اساس بارداری و شرایط مرتبط، گرایش ، یا هویت ،. نکته مهم، EEOC ساخته شده است تجدید نظرها به پوستر روز بعد از اعلام اولیه، بنابراین کارفرمایان ممکن است بخواهند تأیید کنند که جدیدترین نسخه را دارند. به گزارش آژانس راهنمایی سوالات متداول (FAQs).، هیچ مهلت خاصی وجود ندارد که کارفرمایان باید پوستر قبلی “EEO قانون است” را با پوستر به روز شده “حقوق خود را بشناسید” جایگزین کنند – فقط این که تعویض باید “در مدت زمان معقول” انجام شود.

اتحادیه دوم قرارداد حمل و نقل ریلی را رد کرد. این هفته اخبار بیشتری در مورد اختلاف کارگری بین شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و اتحادیه‌هایی که کارمندانشان را نمایندگی می‌کنند، منتشر شد. توافقنامه آزمایشی در اواسط سپتامبر بین حاملان و رهبران اتحادیه متحمل ضربه اولیه زم، که یکی از اتحادیه ها رای منفی داد. این هفته، اخوان سیگنال‌رسان راه‌آهن دومین اتحادیه‌ای بود که این معامله را رد کرد. چهار اتحادیه دیگر در هفته‌های آینده رأی خواهند داد، و آ،ین رأی‌گیری در حال حاضر در روز دوشنبه قبل از عید شکرگزاری برگزار می‌شود، زم، که فصل ،ید تعطیلات واقعاً آغاز می‌شود. در حالی که هنوز زمان برای جلوگیری از اعتصاب حمل و نقل ریلی ملی در بحبوحه فصل تعطیلات وجود دارد، این عقب نشینی ها هیچ ، را راحت نمی کند.

فیلاتالیست های قانونی خوشحال می شوند! این هفته، روث بادر گینزبورگ فقید – قاضی سابق دادگاه عالی ایالات متحده که احتمالاً بیش از هر شخصیت حقوقی دیگر DC مورد «زنگ زدن» قرار گرفته است – یک پر پس از مرگ دیگر در کلاه نمادین خود به دست آورد. در 24 اکتبر 2022، خدمات پستی ایالات متحده اعلام کرد که RBG بر روی تمبر پستی ایالات متحده که قرار است سال آینده منتشر شود جاودانه شود. این یک خبر عالی برای پیروان دیوان عالی است که اتفاقاً تمبر جمع آوری می کنند. البته RBG اولین قاضی دادگاه عالی نیست که بر روی تمبر ایالات متحده ظاهر می شود. در سال 2003، قاضی فقید دیوان عالی کشور تورگود مارشال بر روی یک تمبر پستی یادبود 37 سنتی ظاهر شد و در سال 2009، قضات سابق جوزف استوری، لوئیس براندیس، فلی، فرانکفورتر و ویلیام برنان جونیور هر کدام در مجموعه‌ای از 44 سنت ظاهر شدند.قضات دیوان عالی ایالات متحده” تمبرهای یادبود

© 2022، Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، PC، کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 301


منبع: https://www.natlawreview.com/article/beltway-buzz-october-28-2022