به‌روزرسانی‌های CPSC نکات مربوط به ذخیره‌سازی لباس


شرکت حقوقی ک، و هکمن LLP، وکلای نظارتی، دعاوی حقوقی، معاملات تجاری،

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

در 19 اکتبر 2022، کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی (CPSC یا کمیسیون) قانون نهایی تحمیل ا،امات ایمنی اجباری برای واحدهای ذخیره سازی لباس (CSUs) که طبق CPSC، “به طور قابل توجهی روش تست و بر،ب گذاری واحدهای ذخیره سازی لباس را تغییر دهید” تا خطرات واژگونی مبلمان را برطرف کند. این قواعد سازی از سال 2017 در حال انجام است، پس از اینکه CPSC داده های حادثه را برای واژگونی مبلمان بررسی کرد و تشخیص داد که CSU ها دسته اصلی مبلمان هستند که در حوادث مرگبار و غیرکشنده ناشی از واژگونی دخیل هستند.

این قانون جایگزین استانداردهای داوطلبانه، از جمله ASTM F2057-19، مشخصات استاندارد ایمنی مصرف کننده برای واحدهای ذخیره سازی لباس می شود.

کاربرد

این قانون 180 روز پس از انتشار در رجیستر فدرال (که تا زمان نگارش این مقاله رخ نداده است) لازم‌الاجرا می‌شود و برای CSUهایی که پس از تاریخ لازم‌الاجرا شدن آن ساخته شده‌اند اعمال می‌شود. قانون “CSU” را به این صورت تعریف می کند:

  • «یک محصول مصرفی که یک کالای مبلمان مستقل است،

  • با کشو(ها) و/یا در(ها)، که به طور منطقی انتظار می رود برای نگهداری لباس استفاده شود،

  • که به گونه ای طراحی شده است که ارتفاع آن بیشتر یا مساوی 27 اینچ باشد (از جمله واحدهایی با ارتفاع قابل تنظیم که به 27 اینچ می رسد)،

  • دارای جرمی بزرگتر یا مساوی 57 پوند با تمام ،اصر قابل گسترش که با حداقل 8.5 پوند / فوت مکعب برابر حجم عملکرد آنها (فوت مکعب) پر شده است.

  • دارای حجم عملکردی کل انبار بسته بیش از 1.3 فوت مکعب و

  • حجم عملکردی کل انبار بسته بیشتر از مجموع کل حجم عملکردی انبار باز و حجم کل فضای باز است.

این قانون واحدهای سبک وزن با وزن کمتر از 57 پوند را مستثنی می کند. وقتی پر از لباس و محصولاتی مانند قفسه بندی یا مبلمان اداری است که با تعریف CSU مطابقت ندارد.

ا،امات پایداری جدید

ا،امات پایداری CSU اکنون برای انعکاس عوامل دنیای واقعی، مانند کشوهای باز متعدد، کشوهای حاوی بارهای نشان دهنده لباس، CSUهای زاویه دار برای تکرار اثرات قرار دادن روی فرش و مجبور ، کودک در هنگام بالا رفتن یا کشیدن CSU مورد نیاز است. نشان داده شده است که همه این موارد در هنگام بازگرداندن CSU رخ می دهد و به بی ثباتی آنها کمک می کند. همچنین به قفل هایی نیاز دارد که از باز شدن همزمان کشوها جلوگیری کند.

ا،امات علامت گذاری اطلاعات

استاندارد جدید ا،ام می کند که CSU ها با اطلاعات ایمنی و شناسایی علامت گذاری و بر،ب گذاری شوند و این اطلاعات با بر،بی همراه باشد که عملکرد و داده های فنی در مورد پایداری محصول را ارائه می دهد.


کمیسیون با رای 3 به 1 این استاندارد را تایید کرد. کمیسر پیتر فلدمن، با رأی منفی، الف بی،ه که در آن او ابراز نگر، کرد که یک اعلامیه تکمیلی قو،ن پیشنهادی (SNPR) برای به حداقل رساندن شانس یک چالش قانونی موفق لازم است زیرا پیش نویس قانون نهایی با نسخه صادر شده برای اظهار نظر عمومی متفاوت است. او همچنین پیشنهاد کرد که صدور یک اعلامیه الحاقی به مجلس اجازه می‌دهد تا قانون «توقف انعام کمدهای ناپایدار و پرخطر برای جوانان» (STURDY) را که در سنا تصویب شد، بررسی کند. باید دید آیا اعضای صنعت مبلمان به دنبال به چالش کشیدن این قانون هستند یا کنگره قانون STURDY را تصویب خواهد کرد.

© 2022 ک، و هکمن LLPبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 301


منبع: https://www.natlawreview.com/article/cpsc-adopts-new-furniture-tip-over-rule