بهترین وکیل پایه یک دادگستری در تهران وکیل خوب در تهران

با توجه به اینکه وکلای معروف و سرشناس بسیاری در تهران مشغول به فعالیت هستند و امکان معرفی کامل همه این افراد در این مطلب وجود ندارد در ادامه به ذکر نام برخی از این وکلا جهت آشنایی خوانندگان این مطلب پرداخته می شود. همچنین عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و کارگروه قضایی تحقیق سند چشم انداز بیست ساله و دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته المپیک و عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور از سوابق اجرایی ایشان می باشد. همچنین عضو کمیته انضباطی باشگاه استقلال و مشاور حقوقی مدیر عامل به مدت 2 سال بوده اند. ایشان عضو حقوقدان کمیته انضباطی دانشکده علوم و فنون دریایی و … می باشد و دارای سوابق اجرایی، اداری حرفه ای، آموزشی و آثار تالیفی متعدد حقوقی هستند. با توجه به اینکه رشته حقوق در ایران همانند سایر کشورها، یکی از رشته های پرطرفدار است، به همین نسبت وکلای بسیار خوبی از بین فارغ التحصیلان این رشته مشغول به فعالیت در سراسر کشور ایران هستند. دارای پروانه وکالت پایه دو (کارآموزی) و یا پروانه وکالت پایه یک می‌باشد.

در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود. وکیل مالیاتی بدون اغراق یکی از پیچیده ترین و فنی ترین وظایف را در حوزه مالیات بر عهده دارد. باید فردی باشد که دانش و تخصص لازم در امور مالی را داشته باشد. علاوه بر این با سیستم و برورکراسی حاکم برسازمان امور مالیاتیو ادارات مالیاتی آشنا باشد. وی همچنین باید از تمامی دستورالعمل ها و بخشنامه ها در کنار قوانین و مقررات مالی و حقوقی مطلع باشد.

  • حتما باید از قبل از ایشان بپرسیم که اصلا اجازه‌ی تماس تلفنی را داریم یا نه و اگر بله در چه زمان‌هایی می‌توانیم با وکیل انتخابی‌مان تماس بگیریم.
  • این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند.
  • الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم.
  • با زندگی های مدرن و پیشرفته که به نوعی با پیشرفت های تکنولوژی عجین شده است بسیاری از امور را می توان از خانه نیز پیگیری کرد و نیازی به سردرگمی در شلوغی های شهر نیست.

و نیز وکیل خبره در تهران نباید خیلی به مسائل مالی توجه کند و حق‌الوکاله موکل خود را در اولویت قرار دهد. چندی از بهترین وکلای موجود در تهران و غرب تهران در تیم اریا دادیار حضور دارند و اگر در این منطقه از تهران حضور دارید و می خواین با ایشان پرونده های خود را پیگیری کنید می توانید با ما ارتباط برقرار کرده تا با شنیدن مشکلات پرونده شما بهترین وکیل با تعرفه و حق الزحمه مناسب را به شما معرفی کنیم. برای اینکه در پرونده های خود پیروز شوید باید به دنبال وکیل پایه یک دادگستری بگردید که در تهران فعالیت و سابقه خوبی داشته باشد ، لذا نباید در انتخاب وکیل سرسری و ساده عمل کنید ، زیرا انتخاب وکیل کم تجربه شاید ضربات جبران ناپذیری در ادامه روند زندگی شما وارد نماید. ما در این مقاله میخواهیم به طور کامل در مورد بهترین وکیل تهران صحبت کنید و از ویژگی های آن بگوییم و دلیل اینکه چرا شده بهترین وکیل؟ همچنین به شما خواهیم گفت چگونه می شود سوال خود را از این وکیل حرفه ای و خبره بپرسیم که بتواند به خوبی کار پرونده ما را انجام دهد. هیچ وکیلی نمی تواند این ادعا را داشته باشد که جزء بهترین وکلای تهران می باشد!

بهترین وکیل خانواده در پرونده در تهران

همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید. همچنین، شما می توانید وکلای کل کشور را بر اساس استان، شهر و یا تخصص آنها در کادرهای زیر جستجو کنید تا لیست وکلای مورد نظر شما به نمایش درآید.

وکیل باید پیش از ورود به پرونده تمام جوانب را بسنجد، تحقیق کند، به روند قانونی و رویه قضایی مسلط باشد و حتما از صحت اظهارات افراد و به خصوص درستی اظهارات موکل خود اطمینان حاصل کند. ضرورت برخورداری از خدمات حقوقیوکیل تطبیق جنسیتاز آن جا ناشی می شود که متاسفانه در کشور ما در مورد این موضوع به قدر کفایت مواد قانونی وجود ندارد. حقیقت آن است کهوکیل تطبیق جنسیت یا وکیل افراد تراجنسیتی به وکیلی اطلاق می شود که در خصوص حقوق قانونی افرادی تلاش می کند که از نظر “جنسیت” ، متفاوت از دیگر افراد جامعه متولد شده اند.

وکیل قضایی

در این مواقع خارج از حیطه‌ی ازمون وکالت و دوره‌های مربوطه می‌تواند از آن کانون برای پرونده‌ی خاص و اتفاقی خود پروانه وکالت بگیرد با پرداخت هزینه‌ی مربوطه و طی مراحل قانونی اقدام کند. پس در نتیجه شخصی که با این روش برای دفاع از حقوق خویشان خود وکالت گرفته راوکیلاتفاقی می‌نامند. مشاوره حقوقی و تخصصی بیشتر وکلای محترم با پرداخت هزینه است. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید.

آقای کاوه رضوانی راد، وکیل پایه یک جوان و موفقی در تهران است که وکالت را از سال ۱۳۹۲ در کانون وکلای دادگستری مرکز شروع کرده و رتبه دوم آزمون اختبار کانون وکلای مرکز را کسب کرده است. برخی از افراد نیز تنها برای انتخاب وکیل در تهران ، اقدام به مشاوره با وکیل پایه یک می‌نمایند. این افراد با انجام مشاوره کلیات پرونده قضایی خود را از وکیل می‌پرسند و بعد از توافق با وکیل مورد نظر، با او قرارداد می‌بندند و پیگیری پرونده خود را به او می‌سپارند. موسسه حقوقی حامیان عدالت معتقد است که برای بهترین وکیل خانواده بودن باید بهترین موکل بود.