بهترین وکیل در مشهد جستجوی وکیل-پرتو وکیل

زمینه فعالیت ایشان بر روی پرونده های حقوی، کیفری، خانواده، و … است. دعاوی که وقوع تعداد بسیار زیادی از آن ها به دلیل عدم آگاهی و توجه خود فرد رخ می دهد و در بیشتر موارد نیز به زیان وی پایان می یابد. دعاوی حقوقی پیچیدگی های زیادی دارند و برای حل و فصل آن ها باید مراحل و تشریفات خاصی را پشت سر گذاشت. گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با داشتن 5 سال سابقه فعالیت در شهر مشهد و در تمام دعاوی حقوقی دارد. رضا حسینی برج یکی دیگر از وکیل‌های خبره و متخصص در مشهد است که بعد از دریافت پروانه وکالت پایه یک دادگستری، در این حوزه شروع به فعالیت کرد.

پیدا کردن یکی از وکیل خوبکه در موضوع پرونده شما متخصص و مجرب باشد، تاثیر زیادی بر موفقیت پرونده شما دارد. هدف ما در وکیل از ما معرفی بهترین وکلا در زمینه های دعاوی خانواده، کیفری، ملکی و سایر زمینه ها می باشد. اگر شما هم به دنبال بهترین وکلا مشهد هستید، بهتر است از میان گزینه‌هایی که معرفی کردیم یک وکیل مجرب و کاربلد را برای حل پرونده خود انتخاب کنید تا نتیجه‌ای عالی به دست آورید.

  • میزان حق الوکاله وکیل حقوقی در مشهد در سال 1401 با توجه اهمیت موضوع اختلاف و زمان رسیدگی و همچنین ادله و مستندات طرفین معمولا به صورت توافقی تعیین می گردد که از لحاظ قانونی و شرعی معتبر می باشد .
  • تمکین و انواع آن به معنای اطاعت از همسر و انجام وظایف نسبت به همسر است.
  • آنها همچنین با ارائه مدرک و استدلال قانونی از موکلان خود در دادگاه دفاع می‌کنند.
  • عواملی مثل توان علمی و سواد حقوقی وکیل، تحصیلات وکیل مشهد، فن بیان قوی، قدرت لایحه نویسی وکیل، شهرت وکیل، موفقیت وکیل در محاکم دادگستری مشهد و پیروزی در پرونده‌های حقوقی و بسیاری عوامل دیگر همگی در انتخاب و گزینش وکلای سایت وکیل پایتخت موثر می‌باشند.

مهم‌ترین تفاوت وکیل پایه‌یک دادگستری و وکیل پایه دو در نحوه پذیرش آن‌ها در آزمون وکالت می‌باشد. وکیل خوب پایه‌ یک در مشهد کسی است که با اعتماد و اطمینان کافی موکل خود را آسوده‌خاطر از انجام مراحل کار می‌نماید. مورد پروانه وکالت موردی دریافت نماید، همچنین با سپری کردن مراحل قانونی و پرداخت هزینه نسبت به این امر اقدام نماید.

برخی از این جزئیات ممکن است شامل حضانت فرزند، پرونده‌های حقوقی، و تقسیم دارایی‌ها و بدهی‌ها بین همسر باشد. در مورد جدایی قانونی، وکیل طلاق در قالب حکم دادگاه این جدایی را صادر می‌کند. در صورت وجود فرزندان، وکیل طلاق به تعیین شرایط مجله خبری وکالت حمایت از کودک و حضانت کودک کمک می‌کند. درست است که در زمانه‌ کنونی هر فردی باید به حقوق اجتماعی و قانونی خود آشنا باشد؛ اما دنیای حقوق آن‌قدر گسترده است که همه‌ افراد وقت و توانایی لازم برای احاطه‌ کامل به آن را ندارند.

وکیل مهریه در مشهد

اگر ملکی اعم از زمین، خانه، آپارتمان یا مغازه که دارای سند رسمی است، به صورت غیرقانونی در تصرف شخصی… وکالت در طلاق یا حق طلاق یکی از روش های ایجاد برابری میان خانم ها و آقایان در شروط ازدواج… نفقه چیست و به چه کسی تعلق میگیرد ؟ مالی است که به طور قانونی باید در اختیار زن قرار…

ایشان با دیدگاه و رویکرد حرفه‌ی، نگرشی جدید در علم حقوق و اندیشه قضایی دارند و به صورت حرفه‌ای بیش از 7000 پرونده موفق دارند و رزومه قوی و موفق در انجام پرونده‌ها و امور وکالت و رضایت حداکثری موکلین از عملکرد ایشان نقطه عطف این وکیل دادگستری می‌باشد . این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد. وکلا در مورد مسائل و اختلافات حقوقی به افراد، مشاغل و سازمان‌های دولتی مشاوره می‌دهند و در دادگاه‌ها و معاملات حقوقی وکالت می‌کنند. وکلا که به آنها وکیل نیز گفته می‌شود، به موکلان خود در مورد حقوق و تعهدات قانونی خود اطلاع می‌دهند و به آنها کمک می‌کنند تا از پیچیدگی‌های قانون عبور کنند. آنها همچنین با ارائه مدرک و استدلال قانونی از موکلان خود در دادگاه دفاع می‌کنند.

جرایم مربوط با مواد مخدر و روان گردان ها

شایان ذکر است که هر دادگاهی به جهت رسیدگی و بررسی دعاوی باید صلاحیت ذاتی داشته باشد. صلاحیت ذاتی به معنای این است که دادگاه به لحاظ نوع، صنف و درجه و صلاحیت رسیدگی به دعاوی مورد نظر را داشته باشد. پس بنابراین دعاوی کیفری و دیگر مورد ها در در صلاحیت دادگاه های حقوقی نمی باشد.

اعتراض به آراء کمیسیون رسیدگی بر امور آبهای زیرزمینی (چاههای بدون پروانه)

نکته دیگری که در این خصوص باید بدانید آن است که از نظر قانون دختری که ازدواجی در شناسنامه اش ثبت نشده باشد باکره است، حتی اگر از نظر علمی ‌و فقهی بکارت او سالم نباشد. مجازات زنا برای دختر باکره‌ای که با میل خود تن به رابطه نامشروع داده است برای هریک از طرفین صد ضربه شلاق خواهد بود. و از نظر قانونی به دختر مهرالمثل تعلق خواهد گرفت که میزان آن را دادگاه مشخص خواهد کرد و شخص زانی علاوه بر حکم شلاق به پرداخت مهرالمثل نیز محکوم خواهد شد. شکایات حقوقی یا دعاوی حقوقی امکان دارد در هر سطحی و با هر موضوعی در طی زندگی هر فردی اتفاق افتد. مطالبه دیون و خسارات ، دعاوی تقسیط ، قراردادها و مطالبات، الزام به تنظیم سند، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه، دعاوی ملکی و … از جمله این موارد می باشند. سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است.

شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید.