بهترین وکیل در مشهد جستجوی وکیل-پرتو وکیل

از مهم ترین سوابق ایشان می توان به وکالت در پرونده های ابطال قراردادهای بانکی اشاره کرد. در این بخش از مقاله بهترین وکیل مشهد قصد داریم شما را با سید مجتبی علوی وکیل پایه یک دادگستری مشهد آشنا کنیم. وی داری مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده و سابقه طولانی مدت در حرفه خود دارد. این وکیل با سابقه تا به امروز رضایت موکلان زیادی را جلب نموده و توانسته پرونده‌های زیادی را با موضوعات مختلف به نحو احسن حل کند. آقای نظری نیا با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، خانواده، کیفری، ملکی، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی است و با تخصص فوق العاده عالی که به بهترین شکل ممکن مشکلات موکلان خود را حل می‌کند. خانم برومند از وکلای پایه یک دادگستری مشهد و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند.

علی ابراهیمی‌مهر، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد مشهد، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آید. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، وکالت ایرانیان خارج از کشور، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل ابراهیمی مهر، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد.

  • مطابق قانون مجازات اسلامی، اگر شخصی بر اثر جنایت عمدی یا غیر عمدی فوت کند، دیه فرد به اولیای دم…
  • جرم جعل چیست؟ جرم جعل جزو بیشتریت جرایمی است که امروزه در دادگاه ها مطرح است و افراد زیادی نیز…
  • عباس شهروان، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، عضو هیات علمی دانشگاه، کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری می‌باشد.
  • اگر به دلایلی مادر بعد از گرفتن حضانت فرزند نتواند ازعهده نگهداری فرزند برآیدمی‌تواند حضانت را به پدر برگرداند؛ ولی اگر پدر شرایط مناسب یا صلاحیت لازم را برای حضانت فرزند نداشته باشند این امر به جد پدری محول خواهد شد.
  • بنده دنبال وکیل مشهد بودم که این مقاله رو دیدم و به وکیل آقای ابراهیمی مهر زنگ زدم و وکالت بهشون دادم و مشکل حقوقی ما رو حل کردند.

اگر می خواهید بهترین وکیل مشهد را انتخاب کنید باید بدانید که وکیل خوب در مشهد چه ویژگی هایی دارد. وکیل طلاق به درخواست زوج مطابق ماده ۱۳۳ قانون مدنی مرد هر وقت بخواهد می‌تواند با مراجعه به دادگاه همسر خود را طلاق دهد و این‌طور به‌نظر می‌رسد که طلاق به درخواست زوج دلیل نمی‌خواهد هر چند که از ماده‌ی مذکور چنین برنمی‌آید درهرحال طلاق به درخواست مرد اصلا کار مشکلی… ترفند ندادن مهریه موضوعی است که ممکن است برخی به دنبال کسب اطلاع و آگاهی در مورد آن باشند. طرفین عقد نکاح(ازدواج ) را زوج و زوجه می نامند، نکاح یک عقد اذنی بوده و به دلیل اهمیت تشکیل خانواده در قانون و در شرع، این عقد بدون… وکلا به دلیل موقعیت شغلی خود و نوع پرونده موکلشان، در جریان بسیاری از مسائل و موضوعات شخصی آن‌ها قرار می‌گیرند. پس لازم است که هر وکیل خوبی آن‌قدر مورد اعتماد موکلش باشد که وی هیچ نگرانی‌ای از افشا شدن رازها و اسرار شخصی و مورد سوءاستفاده قرارگرفتن از طریق آن‌ها را نداشته باشد.

نکته دیگری که در این خصوص باید بدانید آن است که از نظر قانون دختری که ازدواجی در شناسنامه اش ثبت نشده باشد باکره است، حتی اگر از نظر علمی ‌و فقهی بکارت او سالم نباشد. مجازات زنا برای دختر باکره‌ای که با میل خود تن به رابطه نامشروع داده است برای هریک از طرفین صد ضربه شلاق خواهد بود. و از نظر قانونی به دختر مهرالمثل تعلق خواهد گرفت که میزان آن را دادگاه مشخص خواهد کرد و شخص زانی علاوه بر حکم شلاق به پرداخت مهرالمثل نیز محکوم خواهد شد. شکایات حقوقی یا دعاوی حقوقی امکان دارد در هر سطحی و با هر موضوعی در طی زندگی هر فردی اتفاق افتد. مطالبه دیون و خسارات ، دعاوی تقسیط ، قراردادها و مطالبات، الزام به تنظیم سند، رفع تصرف عدوانی، خلع ید، حکم تخلیه، دعاوی ملکی و … از جمله این موارد می باشند. سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است.

ارتباط با ما از طریق شماره تماس 09152055986

سعی کنید وکیلی را برای حل پرونده خود انتخاب کنید که وجدان و تجربه کاری مناسبی داشته باشد. از اینکه سایت وکیل پایتخت در انتخاب وکیل مشهد برای شما موثر بود، خرسندیم. یک وکیل جنایی وکیل متهمان و سازمان‌هایی است که در دادگاه‌های جنایی روبرو هستند. این می‌تواند شامل کلاهبرداری، جرایم خشونت خانگی، سرقت، اختلاس، جرایم خشونت آمیز، جرایم جنسی، و جرایم مرتبط با مواد مخدر باشد. دامنه فعالیت یک وکیل جنایی شامل محاکمه، جلسات رسیدگی به وثیقه، اقدامات جبرانی پس از محکومیت، دادخواست و جلسات ابطال (آزادی مشروط) است. روند مهاجرت می‌تواند بسیار پیچیده باشد وکلای مهاجرت کارهای زیادی را از طرف مشتریان خود انجام می‌دهند، مانند تجزیه و تحلیل همه احتمالات و استراتژی‌هایی که ممکن است در طول فرآیند مورد نیاز باشد، آماده سازی اسناد، سازماندهی اسناد و فرم‌هایی که برای آنها مورد نیاز است.

مجموعه حقوقی دادیاران در مشهد

وکیل آگاه در مشهد می‌تواند در زمینه مشاوره و وکالت به شما کمک کند این می‌‎تواند در زمینه‌های مختلف خانوادگی، تصادف، تجاری و … باشد. با این حال، مواقعی وجود دارد که تنها راه برای یک قربانی برای دریافت غرامت، انجام یک محاکمه مدنی کامل است، در صورتی که شرکت بیمه آنها این ادعا را رد کند. دعوا می‌تواند بسیار پیچیده باشد و مستلزم رعایت دقیق رویه‌ها و قوانین شواهد خاص است.

شما می توانید با کلیک بر روی نام هر وکیل مشخصات کامل آن وکیل را در صفحه شخصی اش مشاهده کنید. در لیست زیر هم وکیل حقوقی، هم وکیل کیفری هم وکیل خانواده و هم وکیل با سایر تخصص‌های مورد نیاز مردم وجود دارد. تلاش شده است وکیل های عضو کانون وکلا که در این لیست معرفی شده اند وکیل پایه یک دادگستری باشند. همچنین بخش قابل توجهی از وکلای مرکز مشاوران قوه قضاییه که در دادراه فعال هستند وکیل پایه یک هستند. اگر می خواهید لیست وکلای تمام کشور را مشاهده کنید، روی لیست وکلا کلیک کنید.

البته ناگفته نماند که به غیر از اسامی نام برده شده، وکیل‌های باتجربه زیاد دیگری هم وجود دارد که می‌توانید با انجام تحقیقات کامل در مورد سابقه کاری و مهارت‌شان، از آن‌ها هم کمک بگیرید. ایشان با دیدگاهی مثبت مجله خبری وکالت و رویکردی عالی، تاکنون بیش از 7000 پرونده موفق داشته و رضایت اکثر موکلین خود را جلب نموده است. در اصل همین حجم بالای رضایت موکلین موجب شده رضا حسینی ‌برج به عنوان بهترین وکیل مشهد زبان‌زد مردم شود.

وکیل الزام به انجام تعهد در مشهد

این وکیل پایه یک دادگستری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران بوده و حدود 15 سال در وکالت تجربه دارد. اکثر وکیل های معرفی شده در سایت وکیل پایتخت؛ پرونده های حقوقی، کیفری، و خانواده در شهر مشهد را انجام می‌دهند. مگر اینکه خود وکیل محترم مشهد تمایل به حضور در دادگاه های دیگر شهرهای استان خراسان رضوی را نیز داشته باشد که شما می‌توانید برای اطلاع از اینموارد با شماره تلفن هر یک از وکلا تماس گرفته و در مورد جزییات به صورت خصوصی صحبت نمایید.

اگر به دلایلی مادر بعد از گرفتن حضانت فرزند نتواند ازعهده نگهداری فرزند برآیدمی‌تواند حضانت را به پدر برگرداند؛ ولی اگر پدر شرایط مناسب یا صلاحیت لازم را برای حضانت فرزند نداشته باشند این امر به جد پدری محول خواهد شد. سلام با کارشناسان مجرب از طریق پل‌های ارتباطی موجود در سایت در این زمینه تماس حاصل فرمایید. سلام، وقت بخیر با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت میتونید با مشاورین ما ارتباط برقرار کنید. وکیل خوب علاوه بر داشتن اطلاعات مهارت استفاده از ان ها را در پرونده ها و مشکلات حقوقی مختلف ، دارا می باشد. وکیل باید از اطلاعات حقوقی بالایی برخوردار باشد و از جدیدترین مصوله و قوانین اگاه باشد.