بهترین وکیل در ایران بهترین وکلای تهران 09126008720 88401416

حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد. موید این حقیقت قانونی، سیاستهای کلی نظام در امور قضایی است که وکالت را در زیرمجموعه امور قضایی آورده است و در قانون اساسی نیز در فصل سوم یعنی فصل حقوق ملت ذکر شده‌است و از اصل چهل و چهار مستثنی است. وکلای مهاجرت ایران با تجربه و سابقه طولانی خود به عنوانوکیل مهاجرت انگلیس ،کلیه برنامه های مهاجرتی این کشور را پوشش می دهد.

بعد از ثبت نام باید با وکیل خود یک قرارداد الکترونیک تنظیم و آن را امضا کنید. انجام مراحل طلاق توافقی بدون نیاز به حضور زوجین در هیچ مرحله ایبین 15 تا 30 روز کاریتوسط وکیل متخصص طلاق و خانوادهمشاوره رایگان در واتساپبرای انجام کار توسط وکلای متخصص دادسو با تلفن ۰۲۱۹۱۰۷۹۱۰۳ تماس بگیرید یا روی دکمه های زیر کلیک کنید. از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد. بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید. سلام.بسیاری از موکلین همانند شما در خارج از کشور میباشند و از طریق وکالت کنسولی میتوانید به وکلای دادگستری اعطای وکالت نمایید.شما همچنان میتوانید از طریق برنامه واتس اپ به وکلا پیام دهید و با آنها در ارتباط باشید و مدارک و مشکل خود را برایشان ارسال کنید تا مدارک شما بررسی شود.

  • در طول انجام پرونده یک پشتیبان خواهید داشت که به صورت هفتگی یا ماهانه گزارش کاملی از روال پرونده در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • جویندگان وکیل در ایران به راحتی می توانند با شماره واتساپ وکیل در ایران تماس بگیرند و با وکیل مدنظر از جمله وکیل ملکی در ایران ، وکیل خانواده و وکیل کیفری مشورت کنند.
  • از آثار آقای شمس می توان به قانون آیین دادرسی مدنی، قانون اجرای احکام مدنی و مقررات مرتبط با آن، ادله اثبات دعوا حقوق ماهوی و شکلی، قانون شوراهای حل اختلاف، قانون مدنی و قانون مسئولیت مدنی، قانون اساسی از فرمان مشروطیت تا امروز و … اشاره نمود.

کسانی استقلال وکیل را بر‌نمی‌تابند که قانون و عدالت را مانع مقاصد و اهداف خود می‌دانند. چون وکیل زبان گویای قانون است روزبه‌روز درصدد تخدیش جایگاه و استقلال این نهاد دیرپا و مانا هستند؛ لذا برای اصلاح نابرابری‌ها و اجرای قانون و عدالت نیازمند حضور و نقش مؤثر نهاد وکالت در جامعه هستیم. خانمی با اظهار به اینکه با ایشان رابطه داشته ام با شکایت تجاوز به عنف قصد اخاذی از بنده را داشت. برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم.

برخی از مشـاور‌ان خانواده عامل طلاق زوجین هستند!

وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد وکیل هم باید کسی باشد که برای انجام آن امر اهلیت داشته باشد . هیچ شغلی به اندازه وکالت دادگستری باعث مجادله و روبرویی بین همکاران نمی شود و شایسته است این مجادلات و تلاش ها ضرورتا در جهت کشف واقعیت باشد . در هنگام بازجویی هرکلمه بارحقوقی متفاوتی ایجاد می کند که ممکن است نتیجه برعلیه شما پیش برود. ما از اطلاعات شما تنها در جهت بهبود کالاهای خود استفاده می کنیم و آن هارا با هیچ شخص یا سامانه ثالث به اشتراک نخواهیم گذاشت. اگر بخواهیم راجع به جایگاه اجتماعی وكیل صحبت كنیم باید بگوییم كه شغل وكالت ازجمله مشاغلی است كه خصوصاً در دنیای امروز از عزت و احترام خاصی در بین عموم مردم برخوردار است. فلسفه جایگاه رفیع وكالت ازلحاظ اجتماعی، شاید به این موضوع بازمی‌گردد كه وکیلان از حق نادیده گرفته شده و انكار شد‌ۀ اشخاص دفاع می‌كند از حقی كه شاید مردم در ظاهر نتوانند تشخیص دهند كه از آن کدام‌یک از اصحاب یك دعوی است.

باید به این نکته توجه داشت که در تمامی نقاط جهان، از مهمترین حقوقی که برای متهمان در نظر گرفته میشود، حق داشتن وکیل کیفری و طرح دفاعیه میباشد. در دعاوی که موضوع آنها جزایی میباشد نیز هر دو طرف دعوا می توانند از همان ابتدا وکیل یا وکلای خود را به محضر دادگاه معرفی کنند و از مزایای داشتن وکیل بهره ببرند. وکیل در ایران هنگامی که پیگیری پرونده های حقوقی را بر عهده میگیرد، این اختیار را دارد تا تمام مراحل دادرسی و قانونی پرونده را بر عهده گیرد و تنها در مواردی که موکل آنها را استثنا کرده است حق دخالت نخواهد داشت. همانطور که از نام این وکلا مشخص است، این عزیزان به دلیل قبولی در امتحانات حقوقی و به دلیل عدم تجربه کافی نزد یک وکیل پایه یک دادگستری امور وکالت را انجام میدهند. سایت وکیل پایتخت، به عنوان یکی از معتبرترین سایت های حقوقی توانسته اعتماد مردم را جذب کند. این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد.

بهترین وکیل ایران در امور حقوقی

وکیل سایا با بیش از ۵۰۰ وکیل مجرب و حرفه ای در همه حوزه های حقوقی و کیفری همکاری دارد. در مرحله اول شما می بایست با ما تماس حاصل نموده و مشکل یا مساله خودتان را مطرح نمایید. سپس همکاران ما، شما را به بهترین وکیل تهران یا شهر مورد نظر شما که تخصص و تجربه لازم را دارد، معرفی می کنند که می توانید امور خود را به بهترین شکل ممکن پیگیری کنید.

منظور از انواع طلاق، طلاق یک‌طرفه از سمت آقا یا خانم و طلاق توافقی است. در پرونده طلاق ممکن است هر دو نفر در یک کشوری غیر از ایران، خانم در یک کشور و آقا در کشور دیگر یا یکی از زوجین در ایران و دیگری خارج از کشور باشند. در آخر پیشنهاد میکنم برای جلوگیری از ضایع شدن حقوقتان همیشه و قبل از هرکاری با وکیل پایه یک دادگستری بخصوص وکلای خوب و متخصص مشورت کنید. اینجانب به خاطر موقعیت کاری ام تجربه بسیار زیادی در کار با وکلا داشتم.موقع سرچ در گوگل با مقاله بهترین وکیل تهران روبرو شدم و لازم دونستم که نظر و تجربه شخصی ام را در مورد بهترین وکیل بیان کنم.

از سوابق درخشان آقای دکتر قنبرپور می توانیم به مشاوره حقوقی به نهادها و شرکت های معتبر عمومی و خصوصی مانند شرکت نورترن تراست، شرکت نفتی توتال فرانسه، دی وان میلانو، موگلر، گروه صنعتی گلرنگ، تیری موگلر و … اشاره کنیم که عهده دار بوده اند. خانم دکتر بهشید ارفع نیا وکیل پایه یک دادگستری و متولد شهر تهران هستند. ایشان بعد از دریافت مدرک کارشناسی از دانشگاه تهران، به کشور پاریس رفتند تا تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی ارشد بگذرانند و موفق شدند مدرک دکتری خود را از همین کشور دریافت کنند. سپس به ایران بازگشتند تا به تدریس حقوق بین الملل خصوصی بپردازند و پس از دریافت پروانه وکالت، این حرفه را آغاز کردند. آقای دکتر امیرحسین آبادی وکیل پایه یک دادگستری، حقوقدان، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق قضایی و کارشناس ارشد حقوق خصوصی از دانشگاه تهران می باشند. همچنین ایشان موفق به دریافت مدرک دکتری حقوق خصوصی از دانشگاه مونتسکیو فرانسه شده اند.