بهترین وکیل تهران کیست؟ معرفی + آدرس + تلفن تماس ️ گروه وکلای حامیان عدالت-پرتو وکیل

و از اونجایی که پرونده جریانی کمتری دستشون هست عموما پیگیری شون برای پرونده شما بهتره ، پس تنها صرف کاراموزی و پایه یکی نمیشه تصمیم گیری کرد . اگر محکوم علی حکم سلب عضو و یا یک سوم دیه ی کامل را داشته باشد باز هم دادگاه برای او وکیل استخدام میکند. اگر فردی مجرم باشد و احتمال حکم های سلب حیات و یا حبس های ابد و طولانی برای متهم وجود داشته باشد خود دادگاه بدون در خواست فرد هم برای او وکیل تسخیری را استخدام می کند.

با توجه به اینکه موضوع دعاوی ملکی اهمیت زیادی دارد و تصمیمات مهم و سرنوشت ساز در دعاوی مربوط به املاک و مستغلات، بهتر است هر یک از طرفین برای جلوگیری از ضایع شدن حق خود و دیگری از یک وکیل ملکی کمک بگیرند. همچنین سابقه وکالت و مشاوره حقوقی در پروژه های حقوقی شرکت های بزرگ شیلات و کشت و صنعت و شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و … را دارد. در زمان گذشته، در دوره‌ی صفویه نایب السلطنه نیز همان وکیل بود و عنوان وکیل‌ الرعایا نیز این‌گونه به وجود آمد.

  • با مشاوره حقوقی با این مجموعه می‌توانید از بهترین وکلای حقوقی متناسب با موضوع پرونده خود بهره‌مند شوید.
  • بعد از این که موضوع را ازش پرسیدم به من گفت دوستم 3 ماه پیش از همسرش جدا شدش ولی وقتی به دفتر خانه برای ثبت طلاق رفتند به دلیل عدم وجود شهود دفترخانه طلاق ثبت نکرد که همین امر منجر به یک مشکلاتی بعدا برای دوستم شدش.
  • وکلا با توجه به گسترده بودن عالم حقوق و موارد گوناگون، ناخودآگاه به سوی گرایش خاصی سوق پیدا می کنند.

دعاوی خانواده به دلیل درگیر بودن قشرهای مختلف سنی و موقعیتی اعم از زوجین، خانواده‌ها و فرزندان بسیار پیچیده بوده و باید در کمترین زمان حل و فصل شوند. بنابراین، نماینده حقوقی خانواده با تخصص خود می‌تواند مشکلات ناشی از این گونه دعاوی را تا حد زیادی کاهش دهد و موجب شود تا حقی از صاحب حق ضایع نشود. پاسخ سوالات بالا به شما کمک می کند بهترین وکیل تهران که معیارهایی که در بخش بعد ذکر خواهد شد را دارد پیدا کنید.

وکیل خوب در تهران

چقدرجالب در مورد وکیل های خوب نظر دادید، منم تجربه زیادی با وکلا داشتم متاسفانه نمیشه گفت که همشون کاری هستند فقط بعضی هاشون واقعا پیگیر پرونده هام بودن و بعضی دیگه از وکیل ها هم کار انجام نمیدادن و تا بهشون یاد اوری میکردی فقط شماره حساب میدادن که پول واریز کنید. شاید باور نکنید من برای یه پرونده حقوقی توی تهران سه تا وکیل عوض کردم تا تونستم یه وکیل خیلی خوب تهران رو پیدا کنم. الان هم کاملا ازشون راضی ام خیلی خوب و کاری و پیگیر هستند و اکثرا هم نتایج خوبی گرفتیم. کشاورز در دو دوره ریاست اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران را بر عهده داشت. همچنین آن‌ها تنها می‌توانند در جرم‌های تعزیری که احکامی کمتر از 10 سال حبس دارد در دادگاه و محاکم کیفری شرکت کنند. در محاکم حقوقی نیز وکیل پایه دو فقط زمانی که بازخواسته، ارزشی کمتر از 500 میلیون ریال دارد اجازه حضور در پرونده را دارد.

وکیل دعاوی نفت و گاز

با وجود ترافیک و وسعت زیاد شهر تهران اگر قرار باشد ساکنین هر منطقه برای دریافت خدمات به مناطق دیگر بروند دچار مشکل می شوند. با زندگی های مدرن و پیشرفته که به نوعی با پیشرفت های تکنولوژی عجین شده است بسیاری از امور را می توان از خانه نیز پیگیری کرد و نیازی به سردرگمی در شلوغی های شهر نیست. خدمات حقوقی نیز از این امر مستثنی نیست و با وجود دفتر وکالت تهران که علاوه بر خدمات حقوقی و مشاوره حقوقی حضوری به صورت تلفنی نیز خدمات خود را ارائه می دهد.

با توجه به اینکه وکلای معروف و سرشناس بسیاری در تهران مشغول به فعالیت هستند و امکان معرفی کامل همه این افراد در این مطلب وجود ندارد در ادامه به ذکر نام برخی از این وکلا جهت آشنایی خوانندگان این مطلب پرداخته می شود. همچنین عضویت در کمیسیون حقوقی و قضایی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و کارگروه قضایی تحقیق سند چشم انداز بیست ساله و دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته المپیک و عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور از سوابق اجرایی ایشان می باشد. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. دادراه یک درگاه و پلتفرم ارتباطی است و به عنوان یک واسطه مردم را به وکلا، حقوقدانان و کارشناسان وصل می‌کند.

نکته متمایز موسسه حقوقی تهران وکیل با دیگر موسسات حقوقی انجام پرونده ها توسط وکلای تخصصی می باشد. تمامی پرونده ها در مجموعه توسط وکلای پایه یک انجام شده و روند کاری مجموعه به این شکل است که ابتدا موکلین توسط وکلای مجموعه مشاوره حقوقی ابتدایی شده سپس بعد از حضور موکلین در دفتر مشاوره حقوقی تخصصی توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می پذیرد. نکته حائز اهمیت رایگان بودن مشاوره حقوقی تلفنی در تهران وکیل می باشد و در صورت انعقاد قرارداد وکالتی مشاوره حضوری نیز رایگان می باشد.

با جستجوی ساده ای در اینترنت می توانید به رزومه ی وکلا دسترسی داشته باشید. می توانید بررسی کنید که آیا در حیطه پرونده شما تجربه کار دارد یا خیر! وکیل اداری وکیلی است که به واسطه قرارداد وکالت اداری مسئول کار اداری موکل می‌شود. وکیل اداری موظف است که امور اداری فرد را در ادارات مختلف بسته به قرارداد پیگیری کند. نکته لازم به ذکر این است که وکیل اداری نیازمند علم و تحصیلات حقوقی نیست و هر شخصی می‌تواند برای امور اداری وکیل اداری یک نفر شود. این وکیل تنها وظیفه دارد که امور اداری را پیگری کند و درنتیجه حق وکالت یا حق تصمیم‌گیری از سوی موکل خود را ندارد.

بهترین وکیل حقوقی در تهران

نماینده حقوقی کیفری با تسلط کامل بر قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری و نیز تیزهوشی تمام می‌تواند شرایط پرونده را به نفع موکل خود تغییر دهد. بسیاری از افراد بدون مشورت با نماینده حقوقی کیفری اقدام به ثبت شکوائیه کرده و به دلیل طرح اشتباه پرونده موجب ضرر و زیان به خود می‌شوند. متهمین پرونده‌ها نیز باید توجه داشته باشند که عدم مشاوره حقوقی و یا اعطای وکالت به وکیل کیفری ممکن است موجب ضرر‌های جبران ناپذیر از جمله از دست رفتن مال، جان و یا آبروی خود گردند. بنابراین استفاده از بهترین وکیل کیفری در دعاوی یاد شده بسیار راهگشاست.

ایران پارس با فراهم کردن جمعی از وکلای متخصص تهران، انتخاب بهترین وکیل تهران را برای شما راحت کرده است. امروزه با پیشرفت جوامع و ترفیع جایگاه زنان ، همچنین افزایش تعداد وکلای مجرب خانم ، در بسیاری از پرونده ها تمایل افراد به داشتن وکیل خانم می باشد. دفتر حقوقی محمد حاجیلو وکیل پایه یک دادگستری با همکاری با بهترین وکیل خانم در تهران آماده ارائه خدمات به مراجعینی مجله خبری وکالت که تمایل به داشتن وکیل خانم در پیشبرد پرونده های خود دارند، می باشد. بهترین وکیل ، وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد که علاوه بر، داشتن تجربه کافی در پرونده های مختلف و دانش به روز نسبت به مسائل حقوقی ، دیده وسیعی نسبت به مسائل اجتماعی حاکم بر کلانشهر ها داشته باشد. وی باید از روند قانونی در کلانشهر ها آگاه بوده و در مسائل مربوط به دادگاه ها تسلط کافی داشته باشد.