بهترین وکلای ایرانی درامریکا

موسسه حقوقی دادسو به صورت تخصصی در حوزه امور خانواده و انحصار وراثت فعالیت می‌کند. می‌توانید از طریق واتس‌آپ که در صفحات مختلف وجود دارد با کارشناسان حقوقی دادسو ارتباط گرفته و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید. بدون‌شک از اهمیت و ضرورت حضور وکیل در انواع پرونده‌های قضایی و حقوقی مطلع هستید. ساکنین خارج از کشور با انتخاب یک وکیل در ایران می‌توانند در وقت خود صرفه‌جویی کنند. با حضور وکیل، موکل بدون سردرگمی می‌تواند روند پرونده خود را پیش برد، آیا می‌دانید این وکیل ایرانی در چه پرونده‌هایی کمک حال خواهد بود؟ در ادامه انواع پرونده‌هایی که به حضور وکیل نیاز دارند را برای شما نام می‌بریم.

  • شما می‌تواند برای امور مربوط به انحصار وراثت، طلاق توافقی و یک‌طرفه، مهریه، کارهای بانکی، دانشگاهی، اداری خود به وکیل وکالت دهید.
  • پیدا کردن بهترین وکیل در ایران هم بر اساس این شاخص ها کار سختی نیست.
  • رسیدگی به پرونده نظام وظیفه کار پیچیده‌ای هست پس سعی کنید اطلاعات کافی و مستند کسب کرده و در انتخاب وکیل دقت داشته باشید.
  • همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد.

از این رو پرونده کیفری دارای اهمیت است و یک اشتباه ممکن است مجازات جبران ناپذیری را شامل حال مجرم کند. گروه دیوان سالار با حضور چندین وکیل مجرب و متخصص پرونده شما را در پروسه ای کوتاه به نتیجه خواهد رساند. یکی دیگر از دعاوی که زیاد در داخل کشور مطرح می شود و هر روز پرونده هایی در ارتباط با آن در مراجع قضایی مطرح می شود دعاوی ملکی است. چنانچه وکیل از این قانون تخلف نماید، به مجازات انتظامی درجه ی 3 در نوبت اول و درجه ی 4 در نوبت دوم و درجه ی 5‌ در نوبت سوم محکوم خواهد شد و به این تخلف وکیل در دادسرا و دادگاه انتظامی کانونی رسیدگی می شود که تخلف در حوزه ی آن واقع شده است. البته باید به این نکته نیز توجه داشت، که اگر عزل وکیل به موجب سند رسمی یا عادی و یا اعلام کتبی ضمن لایحه‌ ی تقدیمی به دادگاه، صورت پذیرد، این امر مانع از جریان دادرسی و رسیدگی به پرونده نخواهد بود. ۳٫ وکیل تسخیری ـ در جرائمی که مجازات آنها حسب قانون، قصاص نفس، اعدام، رجم و حبس ابد می باشد چنانچه متهم شخصاً وکیلی معرفی ننماید، تعیین وکیل از طرف دادگاه رسیدگی کننده، الزامی است، که به چنین وکیلی وکیل تسخیری می گویند.

وکلای مهاجرت ایران (IIL)

تیم دادسو، مجموعه‌ای متشکل از وکلای پایه یک و کارشناسان حقوقی است که به ایرانیان داخل و خارج از کشور خدمات وکالتی و‌ حقوقی ارائه می‌کند. در صورتی که دادسو وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور پرونده باشد، نیازی به حضور ورثه در هیچ مرحله ای نخواهد بود و وکیل در ایران کلیه امور را پیگیری خواهد کرد. برای اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت مشاوره های تلفنی و حضوری با شماره تماس وکلا تماس حاصل فرمایید.

تا از بهترین وکیل اردبیل【سال1401】⚖️

مؤسسه حقوقی بین المللی سفیران تا پایان کار همراهی امین و باتجربه برای موکلان خود باقی خواهد ماند. همچنین آنان می‌توانند وکیل کاری اشخاص حقوقی و حقیقی محسوب شوند و از طرف آنان در اداره‌ها، سازمان‌ها و سایر مؤسسات، پیگیر امور محوله حقوقی خود باشند. علاوه بر آن، می‌توان به شخصی از خانواده یا دوستان خود نیز حق وکالت معین و قانونی داد تا در صورت نیاز، به جای فرد به دنبال کارهای حقوقی او باشد. با تمامی این‌ مسائل باید به این نکته توجه کرد که وکیل فرد در چنین شرایطی ملزم به داشتن مدرک تحصیلی، سابقه حقوقی یا هیچ نوع مجوزی نیست و می‌تواند فقط یک فرد عادی در جامعه باشد. از خصوصیات یک وکیل مورد اعتماد میتوان به مسئولیت پذیری، صداقت در حوزه کاری، تجربه و آگاهی کامل از اطلاعات مورد نیاز در پروسه پیگیری پرونده، اشاره کرد.

نیروی زمینی سپاه پاسداران از «تقویت یگان‌های زرهی» در مرزهای غرب و شمال غرب کشور خبر داد

بعد از تنظیم و ثبت وکالت‌نامه یک کد رهگیری دریافت می‌کنید که بر آن اساس می‌توانید از سفارت ایران وقت احراز هویت و تائید مدارک رزرو کنید. بعد از مراحل گفته شده وکیل شما می‌تواند وکالت‌نامه شما را از وزارت امور خارجه در ایران دریافت کند. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید.

فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است. سایر فعالیت های ایشان شامل تنظیم قرارداد حرفه ای، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه، ارائه مشاوره به تمام ایران می باشد. همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد.