برنامه OSHA کاهش و جلوگیری از خطرات در انبارها


OSHA یک برنامه تاکیدی ملی برای کاهش و جلوگیری از خطرات در انبارها، مراکز توزیع، و موسسات ،ده فروشی پرخطر راه اندازی می کند.

در 13 جولای 2023، اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) اعلام کرد برنامه ملی تاکید (NEP) برای جلوگیری از خطرات محل کار در انبارها، تأسیسات پردازش، مراکز توزیع، و موسسات ،ده فروشی پرخطر مانند فروشگاه های سخت افزار و سوپر مارکت ها. NEP های OSHA برنامه های موقتی هستند که منابع OSHA را بر روی خطرات خاص و صنایع پرخطر متمرکز می کنند.

بر اساس NEP جدید، همه بازرسی‌ها به استثنای موسسات ،ده‌فروشی با نرخ آسیب بالا، بازرسی‌های ایمنی جامع خواهند بود. بازرسی های ایمنی جامع OSHA بر خطرات محل کار مربوط به کامیون های صنعتی برقی، جابجایی/ذخیره مواد، سطوح پیاده روی-کار، وسایل ،وج و حفاظت در برابر آتش تمرکز خواهد کرد. بازرسی از موسسات ،ده‌فروشی با نرخ صدمات بالا، بازرسی‌های جزئی مربوط به محل‌های ذخیره‌سازی و بارگیری خواهد بود، مگر اینکه OSHA دامنه بازرسی را در زم، که شواهدی وجود داشته باشد که شرایط ناقض ممکن است در مناطق دیگر مؤسسه پیدا شود، گسترش دهد. علاوه بر این، OSHA باید خطرات گرما و ارگونومی را در طول تمام بازرسی‌های تحت پوشش NEP در نظر بگیرد. بازرسی بر اساس تلفات/فاجعه، شکایات، یا ارجاع موسساتی که NEP تحت پوشش قرار می دهد، برای رسیدگی به خطرات محل کار که NEP هدف قرار داده است، گسترش خواهد یافت.

دفاتر منطقه ای OSHA لیستی از موسسات در حوزه قضایی خود دریافت خواهند کرد که دارای کدهای سیستم طبقه بندی صنعت آمریکای شمالی (NAICS) مربوط به انبارداری و موسسات ،ده فروشی با نرخ آسیب بالا هستند. NEP کدهای NAICS را برای عملیات انبارداری و مرکز توزیع، مراکز پردازش و توزیع پست/پست، و خدمات تحویل بسته/پیک، و همچنین کدهای NAICS برای موسسات ،ده فروشی با نرخ آسیب بالا که NEP پوشش می دهد، شناسایی می کند. OSHA کارفرمایان را برای بازرسی تحت NEP با استفاده از معیارهای خنثی و عینی انتخاب خواهد کرد. اگر یک محل کار برای بازرسی طبق NEP شناسایی شود، کارفرمایان باید از پیشنهاد انطباق برای مبنای بازرسی بخواهند.

OSHA احتمالاً در اجرای این NEP جدید فعال خواهد بود و بازرسی های جامعی را در کارگاه های موضوع انجام خواهد داد. بنابراین، با افرادی که در جامعه تحت نظارت هستند ممکن است در کوتاه مدت برای بازرسی تماس گرفته شود. برای آماده شدن برای هر بازرسی OSHA، از جمله بازرسی تحت NEP، کارفرمایان باید سیاست‌های ایمنی مکتوب خود را در مورد کامیون‌های صنعتی برقی، جابجایی مواد، سطح پیاده‌روی، وسایل ،وج و حفاظت در برابر آتش بررسی کنند و اطمینان حاصل کنند که این خط‌مشی‌ها شفاف هستند، به کارکنان ابلاغ شده و اجرا می‌شوند. به همین ترتیب، کارفرمایان باید برنامه های آموزشی خود را ارزیابی کنند تا اطمینان حاصل کنند که آنها با مقررات ایمنی و بهداشت قابل اجرا ذکر شده در NEP، به ویژه آموزش کامیون های صنعتی برقی، مطابقت دارند.

©2023 Greenberg Traurig, LLP. تمامی حقوق محفوظ است. بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 201


منبع: https://www.natlawreview.com/article/employers-be-ware،use